quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Meet, cake eten, zuipen en dansen als iemand wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nee high tea is niet mijn dingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Meet, cake eten, zuipen en dansen als iemand wil
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plakkie cake?Ik krijg 'm elke 3 maanden wel van iemand toegestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb een 11 en 12 jarige bij me die me vast kunnen reddenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij, verdwaald in de escape room
Ik ga rusten nog. Morgen weer trainen hopelijk.
Dat heb ik nu nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg 'm elke 3 maanden wel van iemand toegestuurd
Niet als er geen pc of mobiel bij zit hoor, dan zijn die 11 en 12 jarige echt volledig kansloosquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb een 11 en 12 jarige bij me die me vast kunnen reddenEn Takke en MPG
Rusten
Trainen
Gewoon 3 flinke plakken nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Karzai het volgende:
tenzij spacecake dat heb ik nog nooit gegeten
'mijn' 11 en 12 jarige nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als er geen pc of mobiel bij zit hoor, dan zijn die 11 en 12 jarige echt volledig kansloos
ik ga oude vrouwtjes helpen oversteken tegen een vergoedingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Levert het niet meer op als je ze ook een beetje verwend?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga oude vrouwtjes helpen oversteken tegen een vergoeding
quote:
ga jij ff lekker oude vrouwtjes een beurt gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Levert het niet meer op als je ze ook een beetje verwend?
nee hoor ik laat ze op de trambaan staan als ze niet betalen, levert veel meer opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Levert het niet meer op als je ze ook een beetje verwend?
make up your mindquote:
eets en knuffel ze, ik heb net een vers croisantje op hierquote:
moeten ze wel eerst hun testament aan hebben gepastquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor ik laat ze op de trambaan staan als ze niet betalen, levert veel meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |