Omdat iedere ronde 2 speelrondes bevat, dus is er altijd na een even getal een wisselmoment. We zitten pas op de helft van de competitie, dus maandag staan we op een even getal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey waarom gaat de fok manager maandag pas open wil Manu en Oldegaard in me team zetten.
Oké.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga het desalniettemin vanavond wel op een zuipen zetten.. Na elven ben ik volkomen weg, denk ik.. Een eventuele ban erken ik derhalve dan ook niet.. Nu ga ik koken.. Ik wens jullie komende minuten, dan wel halve of hele aanstaande uren veel succes en wijsheid bij jullie berichtgeving alhier..
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie een mening over de Electric Light Orchestra?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel relaxte muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijke muziekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mutsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo speedsocceren terwijl ik net oogdruppels heb ingedaan. Niet handig, zie wazig nu.
Wat ging je ook alweer doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht op de tram richting de stad. Einde bericht.
'Oogdruppels'quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo speedsocceren terwijl ik net oogdruppels heb ingedaan. Niet handig, zie wazig nu.
wel rustig aan doen. storm des doods hoorde ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht op de tram richting de stad. Einde bericht.
Het waait amper johquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel rustig aan doen. storm des doods hoorde ik
Elk jaar weer hetzelfde. Volgende week begint de gekkigheid weer als de temperaturen naar de min zakt.quote:
Winter des doodsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde. Volgende week begint de gekkigheid weer als de temperaturen naar de min zakt.
Ik heb nog geen winterbanden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde. Volgende week begint de gekkigheid weer als de temperaturen naar de min zakt.
Niet Sweet Chili Pepper?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zojuist twee Delirium Tremens en een zak Hot Chili Doritos gekocht.
Lekker man, niets mis mee. Al heb ik liever die zwarte Doritos.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zojuist twee Delirium Tremens en een zak Hot Chili Doritos gekocht.
Hoe was het bij jou buiten?quote:
De hoeveelheid dat mensen over dat potentiele scenario klagen komt niet overeen met de frequentie dat dat mij overkomt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huilende kinderen in een vliegtuig is ook zo irritant.
ik had een vroege ochtendvlucht, heel de nacht wakker. Dan wil je eigenlijk alleen maar slapen. Dat lukt niet met jankende kinderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hoeveelheid dat mensen over dat potentiele scenario klagen komt niet overeen met de frequentie dat dat mij overkomt.
Heel apart.
Frisjes en een laagje sneeuw, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man, niets mis mee. Al heb ik liever die zwarte Doritos.
[..]
Hoe was het bij jou buiten?
Dat zijn de zwarte pikkebaasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man, niets mis mee. Al heb ik liever die zwarte Doritos.
[..]
Hoe was het bij jou buiten?
Ik denk dat ik het in mijn vliegjaar van 2016 misschien 2-3 keer hebt meegemaakt op een vlucht of 70.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had een vroege ochtendvlucht, heel de nacht wakker. Dan wil je eigenlijk alleen maar slapen. Dat lukt niet met jankende kinderen.
Op de terugweg 1 baby die aan het janken was. Maar dat was ochtendvlucht van 10:35, dus toen vond ik het niet zo heel erg.
Wij hadden op de heenweg niet 1, maar 3 babies die aan t janken waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had een vroege ochtendvlucht, heel de nacht wakker. Dan wil je eigenlijk alleen maar slapen. Dat lukt niet met jankende kinderen.
Op de terugweg 1 baby die aan het janken was. Maar dat was ochtendvlucht van 10:35, dus toen vond ik het niet zo heel erg.
dan heb je geluk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in mijn vliegjaar van 2016 misschien 2-3 keer hebt meegemaakt op een vlucht of 70.
Wat is dit.quote:
Waarom vlieg je zoveel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in mijn vliegjaar van 2016 misschien 2-3 keer hebt meegemaakt op een vlucht of 70.
Ik denk dat het vooral nogal meevalt hoe vaak het gebeurd.quote:
Je bent zelf een vliegjaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |