hey waarom gaat de fok manager maandag pas open wil Manu en Oldegaard in me team zetten.quote:
Omdat iedere ronde 2 speelrondes bevat, dus is er altijd na een even getal een wisselmoment. We zitten pas op de helft van de competitie, dus maandag staan we op een even getal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey waarom gaat de fok manager maandag pas open wil Manu en Oldegaard in me team zetten.
Oké.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga het desalniettemin vanavond wel op een zuipen zetten.. Na elven ben ik volkomen weg, denk ik.. Een eventuele ban erken ik derhalve dan ook niet.. Nu ga ik koken.. Ik wens jullie komende minuten, dan wel halve of hele aanstaande uren veel succes en wijsheid bij jullie berichtgeving alhier..
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie een mening over de Electric Light Orchestra?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel relaxte muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijke muziekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mutsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo speedsocceren terwijl ik net oogdruppels heb ingedaan. Niet handig, zie wazig nu.
Wat ging je ook alweer doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht op de tram richting de stad. Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |