Dan had ik m'n paspoort in de zee gegooid en had ik derhalve niet kunnen vliegenquote:
Ja maar jij vloog overdag, dan is dat toch minder irritant dan 6 uur in de ochtend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden op de heenweg niet 1, maar 3 babies die aan t janken waren.
Ik ga ook graag op vakantie, maar ik kan dat niet 70 keer per jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag op vakantie.
Vaak op familiebezoek.
Genot, ik ga miss in Juli ofzo ook nog een weekje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij vloog overdag, dan is dat toch minder irritant dan 6 uur in de ochtend.
In juli vlieg ik gelukkig in de middag
(en heen buiten de schoolvakantie, terug binnen de schoolvakantie
)
Het zijn wel 70 enkele vluchten he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga ook graag op vakantie, maar ik kan dat niet 70 keer per jaar
Zoveel vrije dagen heb ik niet
Alsof een vluchteling werkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en heeeeel veel vrije dagen!
Minimaal 10000 euro aan vluchten, bij 70 stuks. Dat vind ik veel geldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen is helemaal niet zo duur.
Waarom juli? Mokerduur.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot, ik ga miss in Juli ofzo ook nog een weekje.
Ik 3 wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot, ik ga miss in Juli ofzo ook nog een weekje.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn wel 70 enkele vluchten he.
En ik werk niet voor een baas.
Heldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuwe hitformatie van Jantje Smit.
Nummer 1 verkochte album Duitsland momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |