Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:48 schreef Gutanoth het volgende:
Toch even de OP gesniped in mijn Hype
Yes. MrEend moet en zal hem hebben. Mooi ook, want de dag nadat hij uit is zit mn vriend een week in Noorwegen voor zn werk. Ik ga uren nintendo-enquote:
F-Zero is dood. Alles wat leuk is, gaat dood. Een nieuwe Metroid Prime zal ook wel niet komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:59 schreef gniffie het volgende:
Spatoon 2 is een nieuw deel. Waarom maken ze daar wel een nieuwe van met minimale veranderingen (nieuwe dodge o.a. zag ik) maar geen nieuwe F zero
. Hopelijk niet weer die vaste map rotatie als in deel 1 want heb nog niet eens 50% van de MP maps daarvan gespeeld
Er komt toch zo'n andere podracer nu?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:59 schreef gniffie het volgende:
Spatoon 2 is een nieuw deel. Waarom maken ze daar wel een nieuwe van met minimale veranderingen (nieuwe dodge o.a. zag ik) maar geen nieuwe F zero
. Hopelijk niet weer die vaste map rotatie als in deel 1 want heb nog niet eens 50% van de MP maps daarvan gespeeld
hoelaat is diequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:08 schreef DJ_ het volgende:
Iedereen vergeet geloof ik de Treehouse stream voor de games zelf, die nog komt vanmiddag
Haha, eigenlijk een beetje sneu voor hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes. MrEend moet en zal hem hebben. Mooi ook, want de dag nadat hij uit is zit mn vriend een week in Noorwegen voor zn werk. Ik ga uren nintendo-en![]()
Half 4 geloof ik.quote:
Prima, 32gb voor savefiles is meer dan zat, genoeg ruimte voor Virtual console games ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:21 schreef Aether het volgende:
- Cannot write on game cards (not even for game saves, it seems), all goes on the internal 32GB flash memory.
- Expanded storage via microSD already taking up to 2 TB, even if nobody will have those cards at home at launch.
- The system is actually ready to take external USB drives for additional storage, but as it'd be via those ports on the dock, you wouldn't be able to take games with you, so Nintendo is still looking at it and thus this option won't be active at launch.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1333551
Ik ben gewoon realistisch. Zelda wordt geweldig en die zie ik recensies tussen de 9 en 10 krijgen. De rest vind ik gewoon niet overtuigend. Drie launchgames is gewoon echt veel te weinig.quote:
dat is geen fzeroquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er komt toch zo'n andere podracer nu?
Ik denk dat je minstens 8 plekken erbij moet hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:30 schreef isax het volgende:
wie denkt dat ik safe ben als ik op 4 locaties heb gereserveerd voor 2 uur?
ik dus niet.
nintendo stres
ja ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je minstens 8 plekken erbij moet hebben
de maps in splatoon 2 zijn bijna het zelfde gelukkig dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:59 schreef gniffie het volgende:
Suuuuuuuure.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef Rezania het volgende:
Lol, die TT. Pas nou maar op dat niet gewoon net zoals de OUYA wordt.
Samequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deed me eigenlijk meteen aan de eerste Sonic Adventure denken.
Ja, geweldige game is dat trouwens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deed me eigenlijk meteen aan de eerste Sonic Adventure denken.
Hij wou graag naar Noorwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk een beetje sneu voor hem
Thanks! Pre-ordered.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch/9200000067742249/
twitter:jeffgerstmann twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 14:37:25They built a fake airplane in here. https://t.co/Y4S1u92FHr reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |