Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:48 schreef Gutanoth het volgende:
Toch even de OP gesniped in mijn Hype
Yes. MrEend moet en zal hem hebben. Mooi ook, want de dag nadat hij uit is zit mn vriend een week in Noorwegen voor zn werk. Ik ga uren nintendo-enquote:
F-Zero is dood. Alles wat leuk is, gaat dood. Een nieuwe Metroid Prime zal ook wel niet komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:59 schreef gniffie het volgende:
Spatoon 2 is een nieuw deel. Waarom maken ze daar wel een nieuwe van met minimale veranderingen (nieuwe dodge o.a. zag ik) maar geen nieuwe F zero
. Hopelijk niet weer die vaste map rotatie als in deel 1 want heb nog niet eens 50% van de MP maps daarvan gespeeld
Er komt toch zo'n andere podracer nu?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:59 schreef gniffie het volgende:
Spatoon 2 is een nieuw deel. Waarom maken ze daar wel een nieuwe van met minimale veranderingen (nieuwe dodge o.a. zag ik) maar geen nieuwe F zero
. Hopelijk niet weer die vaste map rotatie als in deel 1 want heb nog niet eens 50% van de MP maps daarvan gespeeld
hoelaat is diequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:08 schreef DJ_ het volgende:
Iedereen vergeet geloof ik de Treehouse stream voor de games zelf, die nog komt vanmiddag
Haha, eigenlijk een beetje sneu voor hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes. MrEend moet en zal hem hebben. Mooi ook, want de dag nadat hij uit is zit mn vriend een week in Noorwegen voor zn werk. Ik ga uren nintendo-en![]()
Half 4 geloof ik.quote:
Prima, 32gb voor savefiles is meer dan zat, genoeg ruimte voor Virtual console games ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:21 schreef Aether het volgende:
- Cannot write on game cards (not even for game saves, it seems), all goes on the internal 32GB flash memory.
- Expanded storage via microSD already taking up to 2 TB, even if nobody will have those cards at home at launch.
- The system is actually ready to take external USB drives for additional storage, but as it'd be via those ports on the dock, you wouldn't be able to take games with you, so Nintendo is still looking at it and thus this option won't be active at launch.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1333551
Ik ben gewoon realistisch. Zelda wordt geweldig en die zie ik recensies tussen de 9 en 10 krijgen. De rest vind ik gewoon niet overtuigend. Drie launchgames is gewoon echt veel te weinig.quote:
dat is geen fzeroquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er komt toch zo'n andere podracer nu?
Ik denk dat je minstens 8 plekken erbij moet hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:30 schreef isax het volgende:
wie denkt dat ik safe ben als ik op 4 locaties heb gereserveerd voor 2 uur?
ik dus niet.
nintendo stres
ja ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je minstens 8 plekken erbij moet hebben
de maps in splatoon 2 zijn bijna het zelfde gelukkig dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:59 schreef gniffie het volgende:
Suuuuuuuure.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef Rezania het volgende:
Lol, die TT. Pas nou maar op dat niet gewoon net zoals de OUYA wordt.
Samequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deed me eigenlijk meteen aan de eerste Sonic Adventure denken.
Ja, geweldige game is dat trouwens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deed me eigenlijk meteen aan de eerste Sonic Adventure denken.
Hij wou graag naar Noorwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk een beetje sneu voor hem
Thanks! Pre-ordered.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch/9200000067742249/
twitter:jeffgerstmann twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 14:37:25They built a fake airplane in here. https://t.co/Y4S1u92FHr reageer retweet
Ik bedoel de teleurstelling hè, niet qua graphics of zo. We zien wel vaker geweldige beloftes in de game industrie die niet worden nageleefd.quote:
maar maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er is geen bundel met Switch dat is wel jammer
Lees jij wel eens?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar maar.
Wacht gaat nintendo een console leveren zonder game?
Omdat die er ook niet is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zie geen een switch met spel anders hoor
Laat maar, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat zeg ik toch net :p lees jij wel eens iets?
Hebben ze gewoon op Twitter bekendgemaakt toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Gutanoth het volgende:
PssstGeheim linkje
https://www.bol.com/nl/p/(...)ch/9200000073684195/
Zelfs dan niet. Ik trek dit soort dingen niet. Qua besturing lijkt het wel beter te spelen dan Wii Boxing. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef Typisch het volgende:
dat mep spelletje is wel grappig
voor een tientje
Waarom staan ze allemaal verborgen? :p Weet je toevallig ook of die editie zonder dat zwaardbeeldje te vinden is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Gutanoth het volgende:
PssstGeheim linkje
https://www.bol.com/nl/p/(...)ch/9200000073684195/
Toch wel groter dan ik had verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Een betere blik van de gehele "handheld"
Dat zegt niets toch? Zonder vergelijkingsmateriaal kun je alles groot laten lijken op een foto. Kijk maar in KPDquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Toch wel groter dan ik had verwacht eigenlijk.
Je ziet toch gewoon hoe groot dat ding is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zegt niets toch? Zonder vergelijkingsmateriaal kun je alles groot laten lijken op een foto. Kijk maar in KPD
Hij is kleiner dan mijn iphone 5s als ik het zo zie. Vind ik niet echt groot?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon hoe groot dat ding is?
6.2 inch is het scherm, het hele geheel zou misschien eens 10 inch zijn in de breete.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon hoe groot dat ding is?
Vind ik toch een behoorlijk ding om mee te nemen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
6.2 inch is het scherm, het hele geheel zou misschien eens 10 inch zijn in de breete.
wat neer komt op 25cm ongeveer.
valt best mee toch ?
Oh Dragonball en streetfighter komt er ook nog voor uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Setsuna geen launchgame, net als Puyo Puyo. Dat is wel jammer, 3 maart dus alleen Zelda voor Roy.
What the fuck? Dat is nogal een prijsverhoging voor de PAL regio's. Laatste jaren was het meestal dollar = euro. Zwaar kut. Dacht dat de huidige prijzen in de webshops placeholders waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:17 schreef Aether het volgende:
¤330 @ Amazon DE
https://www.amazon.de/gp/(...)pages00?ie=UTF8&th=1
[ afbeelding ]
In die stad valt het nogal tegen ja. Minder dan GTA5.......op de PS3/360.quote:
Karig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Setsuna geen launchgame, net als Puyo Puyo. Dat is wel jammer, 3 maart dus alleen Zelda voor Roy.
Waarom niet bij Bol, MediaMarkt of Gamemania? Voor de prijs hoef je niet naar het buitenland toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:45 schreef chibibo het volgende:
Reserveren bij Amazon.de is weer mogelijk (eerder vandaag was de Switch niet meer beschikbaar), dus gelijk maar gedaan. Breath of the Wild kan echter nog niet besteld worden; ik krijg tenminste alleen de Wii U-versie te zien als ik zoek.
Ik moet naar het buitenland omdat ik zelf in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom niet bij Bol, MediaMarkt of Gamemania? Voor de prijs hoef je niet naar het buitenland toch?
Ik heb gehoord 70...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef DJ_ het volgende:
Heeft iemand idee wat de normale prijs is voor de pro controller ?
Heb net een pre-order geplaatst bij nedgame, maar die vragen gewoon 74 euro voor een pro
Schandaligquote:
Ben benieuwd. Fire Emblem Legends lijkt me te vroeg, 3DS heeft al twee delen gekregen. Iemand een idee?quote:A Fire Emblem Nintendo Direct is coming next week on 1/18!
65 bij Bolquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef DJ_ het volgende:
Heeft iemand idee wat de normale prijs is voor de pro controller ?
Heb net een pre-order geplaatst bij nedgame, maar die vragen gewoon 74 euro voor een pro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |