Ergens bij de barcelonagatequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo savage naar cach
Het is xcachet voor jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo savage naar cach
Hahahahhaa Noel manmanmanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja ik kan vanavond niet bedenk ik me ineens
Dit heb ik gemistquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja ik kan vanavond niet bedenk ik me ineens
Wat doe je high class, snollebollekequote:
Hoe kan dat het stond maanden lang in elk topicquote:
gezellig 😍quote:
Yo no séquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is ze naar Barca geweest ja?
Oh toen zij in Barcelona wasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan dat het stond maanden lang in elk topic
2017 gaat jouw jaar worden. Afstuderen, huis kopen, lekker wijf aan de haak slaan en een mooie schone en grote piemel krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf het lijkt erop dat ik dezen maand kan afstuderen ouwe
Hangt allemaal van dit weekend af of het me lukt om productief te zijn
Aw dat koosnaampjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je high class, snollebolleke
Neem dan ff een studeerban.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf het lijkt erop dat ik dezen maand kan afstuderen ouwe
Hangt allemaal van dit weekend af of het me lukt om productief te zijn
quote:
Omdat ik doordeweeks altijd werk en in het weekend altijd wel iets van boodschappen moet doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je dit nog nooit hebt gedaan
Ik ben een aanwinst voor iedere SCquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de sc hoer van fok hoor dames en heren
Ik las anders dat ze je in VBL SC ook niet zo mogen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor iedere SC
ja haags ok haagsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor iedere SC
Dat raakt mij echt ontzettend diep. Hele nacht wakker van gelegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik las anders dat ze je in VBL SC ook niet zo mogen.
-moffenhoer- -moffenhoer-?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noel in de oorlog hadden ze jouw kop kaal geschoren.
kale koppe niet te stoppeeequote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noel in de oorlog hadden ze jouw kop kaal geschoren.
Nee mijn tripje naar Madrid nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet gaan we vanavond breaking bad verder kijken of gaat die dvd van Barcelona er weer in?
Dan ga je op vrijdagavond boodschappen doen en blijf je het weekend binnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Omdat ik doordeweeks altijd werk en in het weekend altijd wel iets van boodschappen moet doen
Laat bezorgen dan. Fulltime gaan, geen kind dus geld zat. Je vriendin moet je wel een bedlig dag gunnen hoor. Niet zo streng voor jezelf zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Omdat ik doordeweeks altijd werk en in het weekend altijd wel iets van boodschappen moet doen
welke denk je dat ik was danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
op die foto in dat den haag topic heb je anders wel mooi lang haar
Pics?!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
op die foto in dat den haag topic heb je anders wel mooi lang haar
die met de langste haren (links)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke denk je dat ik was dan
Ik weet het ik weet hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heymag ik jouw kleine lepel zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laat bezorgen dan. Fulltime gaan, geen kind dus geld zat. Je vriendin moet je wel een bedlig dag gunnen hoor. Niet zo streng voor jezelf zijn.
Vrijdagavond wil ik weekend vieren. Moet wel bekennen dat ik wel eens vanaf in de middag de rest van de dag bank hang in mijn joggingsbroek maar hele dag bed enzo nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan ga je op vrijdagavond boodschappen doen en blijf je het weekend binnen.
Jij leeft echt de retard lifequote:
Boodschappen doen op zaterdag verkort je leven met 5 jaar, minimaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagavond wil ik weekend vieren. Moet wel bekennen dat ik wel eens vanaf in de middag de rest van de dag bank hang in mijn joggingsbroek maar hele dag bed enzo nooitlijkt me geweldig, helemaal als het buiten sneeuwt of regent en donker is.
Echt hele dag in bed liggen zou ik niet kunnen, maar gewoon s middags onder de dekens serie kijken lekker warm en dutje doen tussendoor en chips eten en allemaal snoep en hnnnggquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagavond wil ik weekend vieren. Moet wel bekennen dat ik wel eens vanaf in de middag de rest van de dag bank hang in mijn joggingsbroek maar hele dag bed enzo nooitlijkt me geweldig, helemaal als het buiten sneeuwt of regent en donker is.
Wij eten ook wel eens vers en niet alleen diepvries pizza.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:15 schreef xcachet het volgende:
Gewoon boodschappen doen voor de hele week. Stel je niet aan man.
Gvd wat klinkt dit perfectquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hele dag in bed liggen zou ik niet kunnen, maar gewoon s middags onder de dekens serie kijken lekker warm en dutje doen tussendoor en chips eten en allemaal snoep en hnnngg
ikrquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boodschappen doen op zaterdag verkort je leven met 5 jaar, minimaal.
Vers? Was da?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij eten ook wel eens vers en niet alleen diepvries pizza.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stop pesten nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet gaat huilen he
Stop pesten nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
tardis, tardis, de blokker heeft de tissues in de aanbieding. eurootje nu maar. sla je slag
Stop pesten nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja leuk geweest nu hoor tardis
hypocripquote:
geen idee had het alleen niet verwachtquote:
Wat had je niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
geen idee had het alleen niet verwacht
Dat je dat in je had.quote:
hypocrip zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DAT IK WAT IN ME HAD gvd (inb4 hoinks penis)
hoinks penis?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet wel wat ie wel in zich heeft
Gemeen dat jullie dit woord vernoemen naar een user.quote:
Zullen we maar niels of braddie pesten? en als er dan meer gebruikers mee doen 180 graden draaien en schreeuwen dat het niet mag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gemeen dat jullie dit woord vernoemen naar een user.
Laten we TARDIS. pesten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we maar niels of braddie pesten? en als er dan meer gebruikers mee doen 180 graden draaien en schreeuwen dat het niet mag?
Pest liever mensen die naast uitdelen ook geen moeite hebben met incasseren.quote:
Lijkt me verstandig ja. Want zo gaat het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we maar niels of braddie pesten? en als er dan meer gebruikers mee doen 180 graden draaien en schreeuwen dat het niet mag?
WCH?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pest liever mensen die naast uitdelen ook geen moeite hebben met incasseren.
Bij sommige users, idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig ja. Want zo gaat het.
Oh jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pest liever mensen die naast uitdelen ook geen moeite hebben met incasseren.
Die kan wel goed incasseren en uitdelen iddquote:
Die zeurt niet snel neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kan wel goed incasseren en uitdelen idd
Ach, zelf doe je ook niet anders bij niels. En dat wss al jarenlang. Krijg de tering, maatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gemeen dat jullie dit woord vernoemen naar een user.
En nee hoor, Noel doet zijn best maar. Als hij zich verbaal niet sterker weet te uiten dan al wekenlang exact hetzelfde homograpje te maken dan gun ik hem zijn gelukje
Wel zo netjes want dat zou onterecht zijn ook.quote:
True.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel zo netjes want dat zou onterecht zijn ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |