Ergens bij de barcelonagatequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo savage naar cach
Het is xcachet voor jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo savage naar cach
Hahahahhaa Noel manmanmanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja ik kan vanavond niet bedenk ik me ineens
Dit heb ik gemistquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja ik kan vanavond niet bedenk ik me ineens
Wat doe je high class, snollebollekequote:
Hoe kan dat het stond maanden lang in elk topicquote:
gezellig 😍quote:
Yo no séquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is ze naar Barca geweest ja?
Oh toen zij in Barcelona wasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan dat het stond maanden lang in elk topic
2017 gaat jouw jaar worden. Afstuderen, huis kopen, lekker wijf aan de haak slaan en een mooie schone en grote piemel krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf het lijkt erop dat ik dezen maand kan afstuderen ouwe
Hangt allemaal van dit weekend af of het me lukt om productief te zijn
Aw dat koosnaampjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je high class, snollebolleke
Neem dan ff een studeerban.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf het lijkt erop dat ik dezen maand kan afstuderen ouwe
Hangt allemaal van dit weekend af of het me lukt om productief te zijn
quote:
Omdat ik doordeweeks altijd werk en in het weekend altijd wel iets van boodschappen moet doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je dit nog nooit hebt gedaan
Ik ben een aanwinst voor iedere SCquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de sc hoer van fok hoor dames en heren
Ik las anders dat ze je in VBL SC ook niet zo mogen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor iedere SC
ja haags ok haagsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor iedere SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |