Dat raakt mij echt ontzettend diep. Hele nacht wakker van gelegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik las anders dat ze je in VBL SC ook niet zo mogen.
-moffenhoer- -moffenhoer-?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noel in de oorlog hadden ze jouw kop kaal geschoren.
kale koppe niet te stoppeeequote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noel in de oorlog hadden ze jouw kop kaal geschoren.
Nee mijn tripje naar Madrid nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet gaan we vanavond breaking bad verder kijken of gaat die dvd van Barcelona er weer in?
Dan ga je op vrijdagavond boodschappen doen en blijf je het weekend binnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Omdat ik doordeweeks altijd werk en in het weekend altijd wel iets van boodschappen moet doen
Laat bezorgen dan. Fulltime gaan, geen kind dus geld zat. Je vriendin moet je wel een bedlig dag gunnen hoor. Niet zo streng voor jezelf zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Omdat ik doordeweeks altijd werk en in het weekend altijd wel iets van boodschappen moet doen
welke denk je dat ik was danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
op die foto in dat den haag topic heb je anders wel mooi lang haar
Pics?!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
op die foto in dat den haag topic heb je anders wel mooi lang haar
die met de langste haren (links)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke denk je dat ik was dan
Ik weet het ik weet hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke denk je dat ik was dan
jaaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heymag ik jouw kleine lepel zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laat bezorgen dan. Fulltime gaan, geen kind dus geld zat. Je vriendin moet je wel een bedlig dag gunnen hoor. Niet zo streng voor jezelf zijn.
Vrijdagavond wil ik weekend vieren. Moet wel bekennen dat ik wel eens vanaf in de middag de rest van de dag bank hang in mijn joggingsbroek maar hele dag bed enzo nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan ga je op vrijdagavond boodschappen doen en blijf je het weekend binnen.
Jij leeft echt de retard lifequote:
Boodschappen doen op zaterdag verkort je leven met 5 jaar, minimaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagavond wil ik weekend vieren. Moet wel bekennen dat ik wel eens vanaf in de middag de rest van de dag bank hang in mijn joggingsbroek maar hele dag bed enzo nooitlijkt me geweldig, helemaal als het buiten sneeuwt of regent en donker is.
Echt hele dag in bed liggen zou ik niet kunnen, maar gewoon s middags onder de dekens serie kijken lekker warm en dutje doen tussendoor en chips eten en allemaal snoep en hnnnggquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagavond wil ik weekend vieren. Moet wel bekennen dat ik wel eens vanaf in de middag de rest van de dag bank hang in mijn joggingsbroek maar hele dag bed enzo nooitlijkt me geweldig, helemaal als het buiten sneeuwt of regent en donker is.
Wij eten ook wel eens vers en niet alleen diepvries pizza.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:15 schreef xcachet het volgende:
Gewoon boodschappen doen voor de hele week. Stel je niet aan man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |