hypocripquote:
geen idee had het alleen niet verwachtquote:
Wat had je niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
geen idee had het alleen niet verwacht
Dat je dat in je had.quote:
hypocrip zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DAT IK WAT IN ME HAD gvd (inb4 hoinks penis)
hoinks penis?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet wel wat ie wel in zich heeft
Gemeen dat jullie dit woord vernoemen naar een user.quote:
Zullen we maar niels of braddie pesten? en als er dan meer gebruikers mee doen 180 graden draaien en schreeuwen dat het niet mag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gemeen dat jullie dit woord vernoemen naar een user.
Laten we TARDIS. pesten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we maar niels of braddie pesten? en als er dan meer gebruikers mee doen 180 graden draaien en schreeuwen dat het niet mag?
Pest liever mensen die naast uitdelen ook geen moeite hebben met incasseren.quote:
Lijkt me verstandig ja. Want zo gaat het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we maar niels of braddie pesten? en als er dan meer gebruikers mee doen 180 graden draaien en schreeuwen dat het niet mag?
WCH?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pest liever mensen die naast uitdelen ook geen moeite hebben met incasseren.
Bij sommige users, idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig ja. Want zo gaat het.
Oh jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pest liever mensen die naast uitdelen ook geen moeite hebben met incasseren.
Die kan wel goed incasseren en uitdelen iddquote:
Die zeurt niet snel neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kan wel goed incasseren en uitdelen idd
Ach, zelf doe je ook niet anders bij niels. En dat wss al jarenlang. Krijg de tering, maatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gemeen dat jullie dit woord vernoemen naar een user.
En nee hoor, Noel doet zijn best maar. Als hij zich verbaal niet sterker weet te uiten dan al wekenlang exact hetzelfde homograpje te maken dan gun ik hem zijn gelukje
Wel zo netjes want dat zou onterecht zijn ook.quote:
True.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel zo netjes want dat zou onterecht zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |