Tip: als jullie een Seats & Sofa's winkel zien: rij er aan voorbij!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi en dag. Huize zoete inval vanmorgen. Maar nu op en op zoek naar een bank zoals peaceman al vertelde.En misschien een nieuwe kast voor de muziekboeken en elpees.
maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tip: als jullie een Seats & Sofa's winkel zien: rij er aan voorbij!
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mijn broer heeft een keer een bank gekocht daar die thuis bij het uitpakken enorm beschadigd bleek te zijn. Seats & Sofa's zei dat dat niet onder de garantie viel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat?
Ik heb daar jaren geleden een bank gekocht, met het idee: beter vaker een nieuwe bank, dan een dure bank van ¤ 1500,- euro en dan de pech hebben dat deze na bv 3 jaar beschadigd is, en je er dus nog 10 jaar tegenaan moet kijken.
Je moet ook niet van hun folder uit gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn broer heeft een keer een bank gekocht daar die thuis bij het uitpakken enorm beschadigd bleek te zijn. Seats & Sofa's zei dat dat niet onder de garantie viel.
Verder zie je vaak van die enorme aanbiedingen van 80% korting op het hele assortiment.
Ben ik een keer voor naar toe geweest en ik wilde een specifieke bank hebben, werd ik ter plekke uitgelachen: "Meneer, denkt u nou echt dat u DEZE bank met 80% korting krijgt? De aanbieding gaat natuurlijk over het hele OUDE assortiment!"
Een andere keer zag ik een mooie bank in de aanbieding voor een super lage prijs. Ben er weer naar toe gegaan, maar de bekleding was van zo'n super dun en slap materiaal dat ze het me sterk afraadden om die zo te kopen. Ik moest een versie bestellen met een sterkere bekleding, maar die was 2/3e duurder.
Beide keren (met die bank waar geen korting op zat en nu met deze slechte bekleding) wilden ze me bijna niet laten gaan: ze bleven me erg opdringerig tegenhouden en probeerden me alsnog een andere dure bank aan te smeren.Nooit weer!
Dat ene lichte bankje die zo leuk was met de verhuizing is inmiddels 17 jaar oud!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet ook niet van hun folder uit gaan.
Ik heb een bank gekocht, met andere stof laten bekleden. Ik heb ze nu al een jaar op 5/6/7. Zien er nog als nieuw uit, maar de vering is wel minder. Daar ben ik eerlijk in.
Dus misschien dit jaar maar eens kijken naar iets anders. Maar geen haast.
En wat kostte dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ene lichte bankje die zo leuk was met de verhuizing is inmiddels 17 jaar oud!![]()
In Rotterdam gekocht.Winkelcentrum Alexandrium. Swiss Sense
I rest my case.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]Meer dan wat jij NIET wilde uitgeven in dat voorbeeld van je!
zo ging het bij mij ook altijd, kreeg altijd de afgedankte bank van familie of vrienden, nu voor het eerst een nieuwequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt gewoon altijd gratis de oude banken van familie
Kost niks, zijn altijd nog goed.
Dat klinkt mij érg bekend in de oren. Sterker nog, dat was bij mij precies zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:03 schreef ToT het volgende:
Een andere keer zag ik een mooie bank in de aanbieding voor een super lage prijs. Ben er weer naar toe gegaan, maar de bekleding was van zo'n super dun en slap materiaal dat ze het me sterk afraadden om die zo te kopen. Ik moest een versie bestellen met een sterkere bekleding, maar die was 2/3e duurder.
Beide keren (met die bank waar geen korting op zat en nu met deze slechte bekleding) wilden ze me bijna niet laten gaan: ze bleven me erg opdringerig tegenhouden en probeerden me alsnog een andere dure bank aan te smeren.Nooit weer!
Klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:51 schreef Karzai het volgende:
dat zijn lokkertjes en die verkopers zijn getrained om je meer aan te smeren op zich een slimme tactiek
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat klinkt mij érg bekend in de oren. Sterker nog, dat was bij mij precies zo.
Ik heb die vent bijna uit de weg moeten duwen om naar buiten te kunnen.
Nooit weer!
Aangezien ik dat soort tactieken haat - Haat - HAAT - kom ik er nooit weer. Als zij op die manier hun klanten willen werven: prima, maar ik hou meer van goede, eerlijke winkeliers die meteen zeggen waar het op staat en goede, betrouwbare informatie verschaffen. En daar heb ik zelfs meer geld voor over.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:51 schreef Karzai het volgende:
dat zijn lokkertjes en die verkopers zijn getrained om je meer aan te smeren op zich een slimme tactiek
ik heb er ook een bloedhekel aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien ik dat soort tactieken haat - Haat - HAAT - kom ik er nooit weer. Als zij op die manier hun klanten willen werven: prima, maar ik hou meer van goede, eerlijke winkeliers die meteen zeggen waar het op staat en goede, betrouwbare informatie verschaffen. En daar heb ik zelfs meer geld voor over.
Ach dat hebben ze elk jaar en sowieso hebben ze het hele jaar door soortgelijke acties.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Karzai het volgende:
80% korting dan moet er een kat overheen gezeken hebben
Komt nog bij dat zoals gezegd mijn broer er wel een bank heeft gekocht en hij geen garantie kreeg toen die kapot bleek te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien ik dat soort tactieken haat - Haat - HAAT - kom ik er nooit weer. Als zij op die manier hun klanten willen werven: prima, maar ik hou meer van goede, eerlijke winkeliers die meteen zeggen waar het op staat en goede, betrouwbare informatie verschaffen. En daar heb ik zelfs meer geld voor over.
Ik kan dit iedereen van harte aanraden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
Strakke actiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef ToT het volgende:
de manager met de grootste tegenzin zijn excuses aan mijn moeder aanbood en haar een bos bloemen gaf.....die vervolgens DIRECT voor zijn neus de vuilnisbak in ging!
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan dit iedereen van harte aanraden.
Alleen het voorbijrijden bezorgt al meer winkelplezier dan er fysiek naar binnen gaan.
Echt wel!quote:
Ik ben ook niet pro S&S.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Volgens mij waren er hier op FOK! vroeger ook wel meer klaagtopics over deze winkelketen trouwens.
Nou ja, ze zitten (pun intended) wereldwijd, dus of een filiaal of een land tijdelijk even een wat mindere verkoop heeft, maakt ze niet uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Melting het volgende:
Ik ben ook niet pro S&S.
Maar ja...... ze verkopen blijkbaar nog steeds genoeg om grote panden te kunnen bekostigen.
Daarom. Ik kan me niet voorstellen dat ze wereldwijd continue niets verkopen. Want slechte ervaringen gaan als een lopend vuurtje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou ja, ze zitten (pun intended) wereldwijd, dus of een filiaal of een land tijdelijk even een wat mindere verkoop heeft, maakt ze niet uit.
Maar dan nog idd, over het algemeen zullen ze toch genoeg moeten verkopen om panden en personeel te kunnen betalen, dus er zal toch best wat vraag zijn naar hun producten.
Tja goedkope Chinese import en de klanten belazeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook niet pro S&S.
Maar ja...... ze verkopen blijkbaar nog steeds genoeg om grote panden te kunnen bekostigen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef peaceman het volgende:
We hebben een kandidaat bank gevonden zo lijkt het... als man zeg ik natuurlijk: goed zo, niks meer aan doen...
maar ja vrouwen....
Wees een vent! Zeg "Ik kom er niet meer vanaf tot we 'm meenemen!".quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef peaceman het volgende:
We hebben een kandidaat bank gevonden zo lijkt het... als man zeg ik natuurlijk: goed zo, niks meer aan doen...
maar ja vrouwen....
Ik heb nogal een specifieke smaak.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt gewoon altijd gratis de oude banken van familie
Kost niks, zijn altijd nog goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef peaceman het volgende:
maar ja vrouwen....
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nogal een specifieke smaak.
Leuke bank gezien, we wachten nu op maken offerte omdat we een longchaise willen en andere bekleding.
Haha gaat niet deze uitvoering worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees een vent! Zeg "Ik kom er niet meer vanaf tot we 'm meenemen!".
Ik hoop dat je goed zitvlees hebt
Wij mannen noemen dat "een zeikwijf"quote:
"we"?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nogal een specifieke smaak.
Leuke bank gezien, we wachten nu op maken offerte omdat we een longchaise willen en andere bekleding.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
En ja, ik wil nog even verder kijken.
hahaha Ik kijk wel uit. wil niet het weekend verpesten eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees een vent! Zeg "Ik kom er niet meer vanaf tot we 'm meenemen!".
Ik hoop dat je goed zitvlees hebt
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij mannen noemen dat "een zeikwijf"
Dan kun je meteen vannacht kijken of je lekker kunt slapen op die bank!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha Ik kijk wel uit. wil niet het weekend verpesten eigenlijk...
levertijd 6 weken of zoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je meteen vannacht kijken of je lekker kunt slapen op die bank!
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je meteen vannacht kijken of je lekker kunt slapen op die bank!
Proud to be zeikwijfquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
tja zo gaat het met kleding toch ook? Een man past een broek, zit goed, staat oké en dus koopt man de broek. Vrouwen gaan eerst nog 8 andere zaken langs om toch die broek in de eerste zaak te kopen. Ondertussen is de man sjaggo en ben je 3,5 uur verder.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Billy Connolly had hier iets echt heel moois over, maar ik kan het ff niet terug vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja zo gaat het met kleding toch ook? Een man past een broek, zit goed, staat oké en dus koopt man de broek. Vrouwen gaan eerst nog 8 andere zaken langs om toch die broek in de eerste zaak te kopen. Ondertussen is de man sjaggo en ben je 3,5 uur verder.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja zo gaat het met kleding toch ook? Een man past een broek, zit goed, staat oké en dus koopt man de broek. Vrouwen gaan eerst nog 8 andere zaken langs om toch die broek in de eerste zaak te kopen. Ondertussen is de man sjaggo en ben je 3,5 uur verder.
quote:
Deze blijft mooiquote:
zeker door een man gemaaktquote:
Een man met ervaring met vrouwenquote:
Terwijl hij wachtte op zijn vrouw die ergens bij Macy's rondscharrelde.quote:
ik hoor geloof ik nergens bijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die dit soort dingen maken hoor!
Ah, het échte manwijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:56 schreef just me het volgende:
ik hoor geloof ik nergens bij![]()
ik hou niet van winkelen, ik douche kort
zonder pittig kort haarquote:
Ook nog kaal!quote:
quote:
die is wel lief, dank jequote:
Die duif lijkt meer "post me" te denkenquote:
voor de zomervakantie of tussendoor vakantie ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Even naar de vakantiebeurs geweest, voorlopig hoeven we even geen stoffen tasjes meer aan te schaffen...![]()
De oud papierstapel zal binnenkort ook weer toenemen trouwens, hoewel we slechts het minimale hebben meegenomen. Maar alles bereizen is helaas wat lastig...
We doen nooit aan zomervakantie, dus het zal wel een voor- of najaarsvakantie worden...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:47 schreef just me het volgende:
[..]
voor de zomervakantie of tussendoor vakantie ?
Levertijd zes maanden?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
Bank is besteld(uiteraard de eerste)
begrijpelijk, waarom zou je in de zomervakantie gaan als je niet aan de zomervakantie gebonden bentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We doen nooit aan zomervakantie, dus het zal wel een voor- of najaarsvakantie worden...
foto's kunnen wij nog commentaar gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef just me het volgende:
[..]
begrijpelijk, waarom zou je in de zomervakantie gaan als je niet aan de zomervakantie gebonden bent
Ik gun het jullie van harte, dat weet jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Dan vermaken we ons hier prima en bij minder fraai weer hier zoeken we het mooie weer elders op.
We focussen ons nu op Azië, met een grote kans op Japan en/of misschien Taiwan.
Hoewel we op Bonaire ook wel een leuk onderkomen tegenkwamen...
Maar vrees niet, het wordt maar 1 trip...
Ja, ik onszelf ook, maar zolang we niet geëmigreerd zijn, moeten we toch elke keer weer terug deze kant op...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik gun het jullie van harte, dat weet je
Hoezo zouden we moeten vrezen voor meer dan een trip? Hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Dan vermaken we ons hier prima en bij minder fraai weer hier zoeken we het mooie weer elders op.
We focussen ons nu op Azië, met een grote kans op Japan en/of misschien Taiwan.
Hoewel we op Bonaire ook wel een leuk onderkomen tegenkwamen...
Maar vrees niet, het wordt maar 1 trip...
er moet ook nog gewerkt wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik onszelf ook, maar zolang we niet geëmigreerd zijn, moeten we toch elke keer weer terug deze kant op...
In TRV kom ik eigenlijk maar zelden...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo zouden we moeten vrezen voor meer dan een trip? Hoe meer hoe beter
* Fogel zet TRV-hoed weer af
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
quote:Programma van vandaag
16:30 - 17:30 MadMaster - Er Mag Geluisterd Worden...
21:00 - 23:00 Dj Vout - Oud van Vout
Heerlijk gegeten daar, ook iets waard...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit beroepsmatig naar de vakantiebeurs geweest, ik vond het vreselijk. Daarna zelf nog op wintervakantiebeurs en vooral veel zakelijke beurzen gestaan, dat was ook vermoeiend, maar ik kreeg er tenminste voor betaald.
dat maakt veel goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten daar, ook iets waard...
kende het niet, herkende de stem wel meteenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je dit?
Dit is van hun allereerste album, m.i. het beste...
Check het album Reproductions eens dan svp...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kende het niet, herkende de stem wel meteen
ik ga morgen op zoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check het album Reproductions eens dan svp...
Daar ben je dan mooi klaar mee. Ik ben er trouwens ook ingetuind, eigenlijk. Ik heb net een sollicitatie naar een soort grote tuinwinkel verstuurdquote:
Die is niet grijsquote:
zeg ook niet dat ik het benquote:
Ik heb de singles er nog van...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
Heerlijk, late 80s-nostalgie![]()
Uit de tijd dat ik als jonge tiener radio luisterde met de cassetterecorder in de aanslag.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog een dub van een Dusty Springfield-track waar dezelfde sample in zit: "De music just turns me on..."
Ik wil binnenkort mijn stapel singles ook nog eens door, om te kijken welke tracks ik nog eens op Radio 49 kan draaienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de singles er nog van...
Er is nog meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is er nog zo'n eentje, inderdaad
Deze versie niet, wel het origineel. Zowat de basis van de hiphopquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nog meer.
Eens kijken of je volgende, live opgenomen, mix kent...
Dit is uit 1982.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze versie niet, wel het origineel. Zowat de basis van de hiphop
Lekkere track, inderdaad. Wat ook mooi in het rijtje zou passen, is Doctorin' The Tardis van de Timelords (KLF)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is uit 1982.
Helemaal grijs gedraaid destijds...
Die heb ik in ieder geval niet in huis...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
Kon Kan![]()
Ik heb laatst een bizar slechte namaak-versie hiervan gedraaid.... Dat ding ligt hier op cd-single. Ik denk dat ik per abuis de verkeerde cd-single heb gekocht...Bandnaam Tin Tin of iets dergelijks.
Daar mag je erg blij om zijn, kan ik je verzekeren... - echt bizar slechtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik in ieder geval niet in huis...
Inclusief 'The Music Just Turns Me On'-sample...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar mag je erg blij om zijn, kan ik je verzekeren... - echt bizar slecht
Ik ken deze versie van Kon Kan trouwens ook niet. Leuk om te horen!
Ik begrijp je associatie...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
De vibe van dit nummer deed me ook altijd denken aan The Only Way Is Up van Yazz (maar daar zitten geen rare samples in)
Dit is de helaas verongelukte Nederlandse producer Peter Slaghuis, die veel mixen heeft gemaakt voor de Soulshow van Ferry Maat...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
Met deze track ben ik minder bekend. De bandnaam zegt me vaag wat.
Die naam zegt me wel iets. Triest dat hij zo jong is verongelukt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de helaas verongelukte Nederlandse producer Peter Slaghuis, die veel mixen heeft gemaakt voor de Soulshow van Ferry Maat...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Slaghuis
Interessantquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een fantastische mix met alle klassiekers van de Detroit House scene, waar ook een versie van bestaat van 41 minuten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |