Tip: als jullie een Seats & Sofa's winkel zien: rij er aan voorbij!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi en dag. Huize zoete inval vanmorgen. Maar nu op en op zoek naar een bank zoals peaceman al vertelde.En misschien een nieuwe kast voor de muziekboeken en elpees.
maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tip: als jullie een Seats & Sofa's winkel zien: rij er aan voorbij!
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mijn broer heeft een keer een bank gekocht daar die thuis bij het uitpakken enorm beschadigd bleek te zijn. Seats & Sofa's zei dat dat niet onder de garantie viel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat?
Ik heb daar jaren geleden een bank gekocht, met het idee: beter vaker een nieuwe bank, dan een dure bank van ¤ 1500,- euro en dan de pech hebben dat deze na bv 3 jaar beschadigd is, en je er dus nog 10 jaar tegenaan moet kijken.
Je moet ook niet van hun folder uit gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn broer heeft een keer een bank gekocht daar die thuis bij het uitpakken enorm beschadigd bleek te zijn. Seats & Sofa's zei dat dat niet onder de garantie viel.
Verder zie je vaak van die enorme aanbiedingen van 80% korting op het hele assortiment.
Ben ik een keer voor naar toe geweest en ik wilde een specifieke bank hebben, werd ik ter plekke uitgelachen: "Meneer, denkt u nou echt dat u DEZE bank met 80% korting krijgt? De aanbieding gaat natuurlijk over het hele OUDE assortiment!"
Een andere keer zag ik een mooie bank in de aanbieding voor een super lage prijs. Ben er weer naar toe gegaan, maar de bekleding was van zo'n super dun en slap materiaal dat ze het me sterk afraadden om die zo te kopen. Ik moest een versie bestellen met een sterkere bekleding, maar die was 2/3e duurder.
Beide keren (met die bank waar geen korting op zat en nu met deze slechte bekleding) wilden ze me bijna niet laten gaan: ze bleven me erg opdringerig tegenhouden en probeerden me alsnog een andere dure bank aan te smeren.Nooit weer!
Dat ene lichte bankje die zo leuk was met de verhuizing is inmiddels 17 jaar oud!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet ook niet van hun folder uit gaan.
Ik heb een bank gekocht, met andere stof laten bekleden. Ik heb ze nu al een jaar op 5/6/7. Zien er nog als nieuw uit, maar de vering is wel minder. Daar ben ik eerlijk in.
Dus misschien dit jaar maar eens kijken naar iets anders. Maar geen haast.
En wat kostte dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ene lichte bankje die zo leuk was met de verhuizing is inmiddels 17 jaar oud!![]()
In Rotterdam gekocht.Winkelcentrum Alexandrium. Swiss Sense
I rest my case.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]Meer dan wat jij NIET wilde uitgeven in dat voorbeeld van je!
zo ging het bij mij ook altijd, kreeg altijd de afgedankte bank van familie of vrienden, nu voor het eerst een nieuwequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt gewoon altijd gratis de oude banken van familie
Kost niks, zijn altijd nog goed.
Dat klinkt mij érg bekend in de oren. Sterker nog, dat was bij mij precies zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:03 schreef ToT het volgende:
Een andere keer zag ik een mooie bank in de aanbieding voor een super lage prijs. Ben er weer naar toe gegaan, maar de bekleding was van zo'n super dun en slap materiaal dat ze het me sterk afraadden om die zo te kopen. Ik moest een versie bestellen met een sterkere bekleding, maar die was 2/3e duurder.
Beide keren (met die bank waar geen korting op zat en nu met deze slechte bekleding) wilden ze me bijna niet laten gaan: ze bleven me erg opdringerig tegenhouden en probeerden me alsnog een andere dure bank aan te smeren.Nooit weer!
Klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:51 schreef Karzai het volgende:
dat zijn lokkertjes en die verkopers zijn getrained om je meer aan te smeren op zich een slimme tactiek
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat klinkt mij érg bekend in de oren. Sterker nog, dat was bij mij precies zo.
Ik heb die vent bijna uit de weg moeten duwen om naar buiten te kunnen.
Nooit weer!
Aangezien ik dat soort tactieken haat - Haat - HAAT - kom ik er nooit weer. Als zij op die manier hun klanten willen werven: prima, maar ik hou meer van goede, eerlijke winkeliers die meteen zeggen waar het op staat en goede, betrouwbare informatie verschaffen. En daar heb ik zelfs meer geld voor over.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:51 schreef Karzai het volgende:
dat zijn lokkertjes en die verkopers zijn getrained om je meer aan te smeren op zich een slimme tactiek
ik heb er ook een bloedhekel aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien ik dat soort tactieken haat - Haat - HAAT - kom ik er nooit weer. Als zij op die manier hun klanten willen werven: prima, maar ik hou meer van goede, eerlijke winkeliers die meteen zeggen waar het op staat en goede, betrouwbare informatie verschaffen. En daar heb ik zelfs meer geld voor over.
Ach dat hebben ze elk jaar en sowieso hebben ze het hele jaar door soortgelijke acties.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Karzai het volgende:
80% korting dan moet er een kat overheen gezeken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |