quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben geen 17 meer. Ik heb Nikes.
Maar net hoe he het leest toch? Ik zou precies andersom zeggen. 60 uur per week werken komt mij over alsof je je helemaal kapot staat te werken, net een stalknecht met een zware kruiwagens. Als parttimer kun je als koning van het leven genieten. Mits geld niet het grootste goed is in je ogen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Parttimers zijn stalknechten die nooit ver zullen komen, fulltimers zijn koningen.
Spijkerbroek, niet te net jurkje...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:51 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook nikes maar zou niet weten waar ik ze onder moet dragen
Ik vind sneakers onder een jurkje echtquote:
Preicesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whahahahaha juist Nikes zie je super veel op de middelbare school.![]()
![]()
Zeker als het een net zwart jurkje is oid... Maar onder zon zomers hippiejurkje ofzo vind ik het wel kunnen... net als all stars oid..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind sneakers onder een jurkje echt
Vond binnen 1 tel een voorbeeld waarbij ik het wel mooi vind.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker als het een net zwart jurkje is oid... Maar onder zon zomers hippiejurkje ofzo vind ik het wel kunnen... net als all stars oid..
Vind het echt iets voor paupers, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vond binnen 1 tel een voorbeeld waarbij ik het wel mooi vind.![]()
[ afbeelding ]
Colorized photograph of 1941 Berlin parade.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vond binnen 1 tel een voorbeeld waarbij ik het wel mooi vind.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Colorized photograph of 1945 Berlin parade.
ik ook een beetjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwarte skinny?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ook een beetje
Ik zie wel eens meisjes die het leuk uitvoeren maar die hebben een andere stijl dan ik
En spijkerbroek heb ik niet
Word er nog 1 iemand blij als een broek hoogwater valt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrouwen met mooie blote enkels in sneakers en skinny jeans.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrouwen met mooie blote enkels in sneakers en skinny jeans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |