Ga maar naar PositiviteitsPaleis dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en wéér negatief.![]()
Doe eens n keer n dagje positief? Kun je dat?
Is kei en kei lang geleden inmiddels johquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:22 schreef Fripsel het volgende:
Liever deze drek dan weer horen hoe US drek in een vrouwtje heeft achtergelaten.
ik bedoel us, de rest is Ok. vraag me oprecht af of hij het überhaupt kan, denk t niet eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga maar naar PositiviteitsPaleis dan.
Ik ben gaan freelancen omdat ik niet 5 dagen in de week op een kantoor zou zitten. Dus nu zit ik 6 dagen in de week thuis achter de pc.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:36 schreef Allures het volgende:
Partimen![]()
Zolang het financieel kan ga ik nooit fulltime
Met dit weer doe je toch ook geen sneakers aan..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
En nadeel van die drek is dat het mijn freshe Nikes aantast
Wat dan? Laarzen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met dit weer doe je toch ook geen sneakers aan..
Had in eerste instantie ook mn sneakertjes aan. Maar die verdwenen helemaal in de sneeuw en toen waren mn voeten al natquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met dit weer doe je toch ook geen sneakers aan..
Meteen klim ijzers en pikhouweel ook maar meenemen voor het geval dat natuurlijk.quote:
Ik ben geen 17 meer. Ik doe niet aan kisten. Ik heb Nikes en Van Bommels.quote:
Whahahahaha juist Nikes zie je super veel op de middelbare school.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben geen 17 meer. Ik doe niet aan kisten. Ik heb Nikes en Van Bommels.
Lawinepieper om.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meteen klim ijzers en pikhouweel ook maar meenemen voor het geval dat natuurlijk.
wat staat hierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken mensen waarvan de kinderen van hun kinderens kinderen nog niet hoeven werken voor het geld maar die 80 uur per week werken, je hebt stalknechten en je hebt koningen in de wereld zullen we maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |