Hehequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Waarom heeft Danny de naamsverandering 4045 goedgekeurd?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sowieso is het beterquote:
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?quote:
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de komquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
4 a 5 cm haarlengte ongeveer nu.
dat swsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik schop altijd mijn cavia tegen de muur als ze me hier kwetsen
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je denkt echt dat dat iets zegt?
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?
hoequote:
smoke je vaak?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.
Ze is dan ook geen psychiater in het PBC.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.
Ach, ik heb ook geen hekel aan je, men schetst graag een plaatje van je.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had slechts 1 stem als kutste user.
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.
Kort haar is wel lekker praktisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de kom
Dudequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de kom
Niels we hebben toch iemand gevonden die zich nog debieler gedraagtquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
Wel ja,trek mij er ook nog even aan m'n haren bij.
Oh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
jij hebt rust, regelmaat en liefde nodig vriend, niet rare plantenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nog niet op, ga eerst kratom pakken
Klopt. Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.
die had je al jaren tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niels we hebben toch iemand gevonden die zich nog debieler gedraagt
doet die shit echt iets eiglkquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nog niet op, ga eerst kratom pakken
PBC?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is dan ook geen psychiater in het PBC.
geen idee maar ik merk het verschil enorm als ik soms een puurtje smoke dan instant, vapen vrijwel nooitquote:
oh aightquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee maar ik merk het verschil enorm als ik soms een puurtje smoke dan instant, vapen vrijwel nooit
Ja is zo asociaal met je baard aan tafelquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef Mozy het volgende:
Voor kerst moest ik weleens mijn baar en snor aan de kant doen met eten.
dan ook niet, wel meer het joint stoned gevoel danquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?
Dat is vals spelen als je pep snuift.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight
heb eiglk sws al jaren geen munchies gehad
Geef de baard een stoel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja is zo asociaal met je baard aan tafel
cheatersquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vals spelen als je pep snuift.
Oeh nice.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ook niet, wel meer het joint stoned gevoel dan
heheh dan rook k sowieso geen wiet, maar ook zonder pepquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vals spelen als je pep snuift.
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niels we hebben toch iemand gevonden die zich nog debieler gedraagt
Ik krijg echt vrijwel altijd wel zin in eten als ik smoke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh dan rook k sowieso geen wiet, maar ook zonder pep
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?
TARDIS. is niet echt doorgedraaid hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die had je al jaren toch
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?
ik doelde op mezelf gekke troelaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
TARDIS. is niet echt doorgedraaid hoor
wajo zo langquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oeh nice.
Hoop ergens volgend jaar genoeg geld te hebben voor een goede.
Oh, voor die lui met TBS...quote:
Money voor samenwonen is belangrijker dan uberhaupt smoken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajo zo lang![]()
Ik kreeg hem als kadootje van mij skattie omdat gezonder
tbc?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, voor die lui met TBC...
Ik heb niet eens een strafblad.
nooit gekke dingen gedaan toen je dronken was?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil met een goede vriend van mij ook nog een keer kneiterstoned naar sumo gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Smoken voor je naar de wok gaat.![]()
Vies veel eten daar.
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Smoken voor je naar de wok gaat.![]()
Vies veel eten daar.
Wordt er nog wel aan kielhalen gedaan op zee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TBC of TBS?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
daarom huilenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebt
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt rust, regelmaat en liefde nodig vriend, niet rare planten
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht.
ok wickedquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
neppequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoor
Oh zover als dat laatste kan ik niet gaan. Zelfs stoned ben ik nog steeds geen extreme eter maar ik kan dan wel wat meer op ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil met een goede vriend van mij ook nog een keer kneiterstoned naar sumo gaan.echt vreten tot je nekt denk ik.
goed verhaal man, moeten we nu Delta ff bellen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht.
Afgeschaft in 1852.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wordt er nog wel aan kielhalen gedaan op zee?
Wat hebben tuberculose patiënten aan jouw strafblad dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
aighttquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
abusers zeggen van wel, maar wordt 1e x voor me. laat wel weten of t wa was
hele doos after eight komt bij mij ook omhoog, maar misschien was het dan ook wat teveelquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kerstkoekje komt weer omhoog.
ik neuk je kont kapot met je gayquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom huilen
tievusgay
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat hebben tuberculose patiënten aan jouw strafblad dan?
dat niet maar vind het wel beetje zorgwekkendquote:
Tja, wie komt er nou steeds terug om wanhopig de stroop van Chai's kont te likken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
Mozy is opperkneus, verder niet mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef wickedmen het volgende:
En stop alsjeblieft met dat haten op Niels, Braddie, Fylax of whatever jullie niet mogen
Het moge duidelijk zijn dat jullie kneuzen zijn en altijd kneuzen zullen blijven met Mozy als idool
maar niet genoeg liefde gehad dus?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoor
Mozy zit hier nauwelijks, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef wickedmen het volgende:
En stop alsjeblieft met dat haten op Niels, Braddie, Fylax of whatever jullie niet mogen
Het moge duidelijk zijn dat jullie kneuzen zijn en altijd kneuzen zullen blijven met Mozy als idool
rtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebt
After Eight is echt zo vies.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
hele doos after eight komt bij mij ook omhoog, maar misschien was het dan ook wat teveel
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Voor de rest zie ik je nooit hier posten
Maar goed ooit vind je een meid die je wilt
de ironiequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Voor de rest zie ik je nooit hier posten
Maar goed ooit vind je een meid die je wilt
jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
is vapen gezonder en veiliger dan wiet roken ?
ik ga ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |