hoeveel kamers?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Appartement voor in het begin. Heb echt niet genoeg troep voor een heel huis.
kelder is okquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
Ohja groter kelder is een pre daar kan ik wm in opsluiten zodat wij allen geen last meer van hem hebben.
Den Haagquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kamers?
Want voor 1000 heb je in den Haag op loopafstand van station 2 of 3 kamer appartement.
Je kan me toch niet pakkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
Ohja groter kelder is een pre daar kan ik wm in opsluiten zodat wij allen geen last meer van hem hebben.
Not all heroes wear capesquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
heeft Apeldoorn een goede treinverbinding met Utrecht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja is t ook. Alleen als je dicht bij een station wil wonen met een goede verbinding naar het oosten en Utrecht dan gaat de prijs vrij vlot omhoog.
Al woog ik 400 kilo om die neus van jou te pakken hoef je alleen maar doppen in je kop te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan me toch niet pakken
Ben je veels te dik voor
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft Apeldoorn een goede treinverbinding met Utrecht?
hoe de fuck kies je Apeldoorn boven den Haagquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Den Haag
Probleem is gewoon dat we eigenlijk maar in 2 steden zoeken en dan snij je jezelf in de vingers maar ja.
oh ik dacht altijd dat dat slecht bereikbaar wasquote:
Mwahhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Al woog ik 400 kilo om die neus van jou te pakken hoef je alleen maar doppen in je kop te hebben.
Omdat mijn wederhelft anders elke dag 180km heen en 180km terug moet reizen. En vanaf Apeldoorn is Utrecht maar 32 minuten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe de fuck kies je Apeldoorn boven den Haag
En dan praten over bereikbaarheid
Waarom? Tenzij het werkgerelateerd isquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Den Haag
Probleem is gewoon dat we eigenlijk maar in 2 steden zoeken en dan snij je jezelf in de vingers maar ja.
Elk kwartier een trein die verder alleen stopt in Amersfoort dus ook nog redelijk doorrijdt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht altijd dat dat slecht bereikbaar was
buyuk burunquote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef Crip het volgende:
mozy heb je geen tweelingbroer toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |