Ik ken iemand daar die een kamer verhuurt voor 400 per maand, wel zwartquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:55 schreef Mozy het volgende:
Als iemand nog iets leuk heeft in Apeldoorn of Amersfoort voor ongeveer 1k per maand en dicht bij een station laat mij weten. Ben srs, wel alleen reageren als je normaal bent. Wil niet dat rare fokkers weten waar ik woon.
Ja is t ook. Alleen als je dicht bij een station wil wonen met een goede verbinding naar het oosten en Utrecht dan gaat de prijs vrij vlot omhoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zulke hoge maandlasten wil je echt nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja is t ook. Alleen als je dicht bij een station wil wonen met een goede verbinding naar het oosten en Utrecht dan gaat de prijs vrij vlot omhoog.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef wickedmen het volgende:
Effe MYAT verwijderd
Eens kijken hoe dat bevaltGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nooit meer ziens
Kopen is ook nog geen optie. Huren voor minder dan 800 is bijna niks fatsoenlijks voor te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
maar zulke hoge maandlasten wil je echt niet
Stop is met een mongool te reagerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Tot nooit meer ziens
veel is in afoort al duurderquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja is t ook. Alleen als je dicht bij een station wil wonen met een goede verbinding naar het oosten en Utrecht dan gaat de prijs vrij vlot omhoog.
1K in Apeldoorn? Dat huur je een villaquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
1k in die regio?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:57 schreef Mozy het volgende:
Als iemand nog iets leuk heeft in Apeldoorn of Amersfoort voor ongeveer 1k per maand en dicht bij een station laat mij weten. Ben srs, wel alleen reageren als je normaal bent. Wil niet dat rare fokkers weten waar ik woon.
De Duitse politie heeft een poedelnaakte 22-jarige man opgepakt die druk bezig was met een intieme klus in het toilet van een trein. Een conductrice betrapte hem terwijl hij druk bezig was met het scheren van "zijn zaakje". Hij had kennelijk wel een scheermes, maar geen kaartje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Tot nooit meer ziens
KALE GEKquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent zelf een baby
huurmakelaar contacten, meeste huur komt niet op internetquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kopen is ook nog geen optie. Huren voor minder dan 800 is bijna niks fatsoenlijks voor te vinden.
Oke in Apeldoorn zit je voor 150 euro minder ook wel prima alleen dat is weer ver weg van Utrecht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
1K in Apeldoorn? Dat huur je een villa
Ik ga altijd met paard en wagen naar mn werk maar moet wel altijd lang in de file staan bij de paardenrustplaatsquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:00 schreef Che_ het volgende:
Hoe zit dat met al die mensen hier die buiten randstad wonen.
Voelen jullie jezelf ook een onderdeel van de maatschappij? En hoe is de infrastructuur daar, verharde wegen etc. etc?
Wat wil jij huren? Een complete woning?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke in Apeldoorn zit je voor 150 euro minder ook wel prima alleen dat is weer ver weg van Utrecht.
Ja tegen de tijd dat ik zicht heb op mijn diploma en een potentieel jaarcontract lopen we een keer een makelaar binnen en kijken we wat er te fixxen valt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
huurmakelaar contacten, meeste huur komt niet op internet
Appartement voor in het begin. Heb echt niet genoeg troep voor een heel huis.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat wil jij huren? Een complete woning?
arm paardquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga altijd met paard en wagen naar mn werk maar moet wel altijd lang in de file staan bij de paardenrustplaats
hoeveel kamers?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Appartement voor in het begin. Heb echt niet genoeg troep voor een heel huis.
kelder is okquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
Ohja groter kelder is een pre daar kan ik wm in opsluiten zodat wij allen geen last meer van hem hebben.
Den Haagquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kamers?
Want voor 1000 heb je in den Haag op loopafstand van station 2 of 3 kamer appartement.
Je kan me toch niet pakkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
Ohja groter kelder is een pre daar kan ik wm in opsluiten zodat wij allen geen last meer van hem hebben.
Not all heroes wear capesquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
heeft Apeldoorn een goede treinverbinding met Utrecht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Al woog ik 400 kilo om die neus van jou te pakken hoef je alleen maar doppen in je kop te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan me toch niet pakken
Ben je veels te dik voor
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft Apeldoorn een goede treinverbinding met Utrecht?
hoe de fuck kies je Apeldoorn boven den Haagquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Den Haag
Probleem is gewoon dat we eigenlijk maar in 2 steden zoeken en dan snij je jezelf in de vingers maar ja.
oh ik dacht altijd dat dat slecht bereikbaar wasquote:
Mwahhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Al woog ik 400 kilo om die neus van jou te pakken hoef je alleen maar doppen in je kop te hebben.
Omdat mijn wederhelft anders elke dag 180km heen en 180km terug moet reizen. En vanaf Apeldoorn is Utrecht maar 32 minuten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe de fuck kies je Apeldoorn boven den Haag
En dan praten over bereikbaarheid
Waarom? Tenzij het werkgerelateerd isquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Den Haag
Probleem is gewoon dat we eigenlijk maar in 2 steden zoeken en dan snij je jezelf in de vingers maar ja.
Elk kwartier een trein die verder alleen stopt in Amersfoort dus ook nog redelijk doorrijdt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht altijd dat dat slecht bereikbaar was
buyuk burunquote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef Crip het volgende:
mozy heb je geen tweelingbroer toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |