die voorzetjes komen er ook met de vlam uit de pijp uit he *kuch*quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zo heb ik weer een associatie... bedankt
Pink Floyd - One of these days ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksVerzoekjes / ideeën zijn welkom. Ik ga dan kijken wat ik bij de hand heb of kan regelen.
SOHN stond in 2012 al in mijn jaarlijst met dit nummer, The Wheel. Het jaar daarop volgde de commerciële doorbraak. Zijn nieuwe single is net uit (en is geweldig). Komende vr... ehhh... morgen verschijnt zijn albumquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
die voorzetjes komen er ook met de vlam uit de pijp uit he *kuch*
quote:
het was weer fijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al gebeurd.
Knokkels, bedankt
Heb jij schuifjes picssquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Note to self: schuifje goedzetten na uitfaden vorig nummer
Kook zequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
Ik ga even koken bedankt knokk en elf
Radio49 een goede plek om oude muziek te leren kennenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet, moet ik bekennen...
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 een goede plek om oude muziek te leren kennen
Aardig liedje uit 2016quote:
Ik hoor nu niet Pink Floyd...quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pink Floyd - One of these days ?
Helaas, hoewel ik dat nummer wel ken...quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heb je gemist. 5 minuten geleden gedraaid.
Wat een straf....quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, hoewel ik dat nummer wel ken...
Vanavond verplicht aan de whisky voor een andere boer uit het Oosten...
Eerder een grote eer.quote:
Interessant. Als dat letterlijk in Zwolle is, zou je daar zomaar eens mensen kunnen tegenkomen die ik ook wel ken. Ik kwam eerder vaak in een speciaalbier- en whiskeycafé dat ook wel eens proeverijen organiseerde. Helaas is dat café inmiddels gesloten. Ben trouwens geen whiskeydrinker, maar houd wel van een lekker speciaalbiertje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder een grote eer.
Als het lukt vanavond, dan ben ik binnenkort bij jou in de buurt te vinden voor een whisky proeverij voor ruim 100 man/vrouw...
Als het doorgaat, dan laat ik het je wel weten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Als dat letterlijk in Zwolle is, zou je daar zomaar eens mensen kunnen tegenkomen die ik ook wel ken. Ik kwam eerder vaak in een speciaalbier- en whiskeycafé dat ook wel eens proeverijen organiseerde. Helaas is dat café inmiddels gesloten. Ben trouwens geen whiskeydrinker, maar houd wel van een lekker speciaalbiertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |