Ik snap dan niet zo goed waarom je überhaupt kijkt. Al die kinders hebben een fucked up jeugd meegemaakt (al helemaal als je ondertussen dealt met geboren zijn in een verkeerd lichaam, verwaarlozende ouders die je ditchen en pleeggezinnen vanaf jonge leeftijd) en zijn daardoor gevormd zoals ze zijn. Die gedragsproblemen komen niet zomaar ergens vandaan, dat zijn ze nu juist aan het proberen te fixen, dat die kinders het in de toekomst beter gaan doen. Da's het hele idee achter het programma.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:26 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Ik snap wat hij bedoelt.
Je kunt vinden dat je een meisje bent, maar dat betekent nog niet dat je dramaqueen moet worden. En dan vervolgens raar opkijken als mensen je niet accepteren zoals je bent...
Zij/hij is voor mij ook een reden om door te spoelen.
Nou dát. En snap wel dat je na het vorige seizoen een warm bad verwacht waarbij er écht in jou wordt geloofd, waarbij mensen je meer vergeven dan normaal en echt zien wie jij bent. En dat je juist - zoals zij ook benoemd - door diegene waar je zo ontzettend tegenop kijkt, waarvan je hoopt dat die naar je innerlijk kijkt en je laat zien wie je wilt zijn 'hij' wordt genoemd, mèn ik zou er spontaan een paar bakstenen bijgooien, bij dat muurtjequote:Op zondag 4 maart 2018 22:36 schreef ook_gek het volgende:
Precies! En deze kinderen zijn zo vaak teleurgesteld dat ze er niet meer in geloven. Eerst moet die muur afgebroken worden.
Ze zijn mentaal fucked up. Daarom.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:38 schreef Knuppel1983 het volgende:
Maar wat ik dus niet snap. Je geeft je op voor Dream School, je gaat op je eerste dag naar je eerste uur les, en zelfs dan kun je het nog niet opbrengen om enigzins geinteresseerd over te komen???
Dramaking zal je bedoelen.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:32 schreef zoem het volgende:
Nog steeds over hij/zij dingetje. Dan ben je wel een beetje een dramaqueen hoor.
Las ergens dat Jade heel erg tegen Lucia opkeek en dat het haar daardoor zo raakte.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:32 schreef zoem het volgende:
Nog steeds over hij/zij dingetje. Dan ben je wel een beetje een dramaqueen hoor.
Ze grijpt dit ook wel aan om te morren, brommen, niks doen, mopperen, provoceren en klieren.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:32 schreef zoem het volgende:
Het is wel gelijk een stok om mee te slaan ja.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze grijpt dit ook wel aan om te morren, brommen, niks doen, mopperen, provoceren en klieren.
Als je er na een excuus nog 2x op moet terugkomen dan vind ik dat wel raar. Praat het de eerste keer goed uit en dan zand erover. Oude koeien uit de sloot halen vind ik zo'n nare eigenschap.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Las ergens dat Jade heel erg tegen Lucia opkeek en dat het haar daardoor zo raakte.
Het perfecte excuus.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is wel gelijk een stok om mee te slaan ja.
Dat denk ik ook. Omdat ze zo onzeker is slaat ze naar alles wat ook maar niet in haar straatje past.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze grijpt dit ook wel aan om te morren, brommen, niks doen, mopperen, provoceren en klieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |