Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Paul Clement beelden hebben gezien van zijn nieuwste aanwinst?
De huidige coach?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die coach van Swansiej zat op de bank bij Munchen toen Narsingh die goal scoorde in Munchen. Die denkt dat hij een fenomeen in huis haalt.
En hij mag genieten van de klasse van Gylfi (oh Gylfi) en thans gezellig degraderen. Wat een leven.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Wel leuk voor Narsingh, die mag lekker trainen met Makélélé.
Spannooooondquote:Update 12 januari 16.15 uur - Narsingh goedgekeurd bij Swansea: 'Brengt een andere dynamiek'
Volgens Swansea City-trainer Paul Clement staat niets Luciano Narsingh meer in de weg om speler van Swansea City te worden. De aanvaller is medisch gekeurd in Wales en zal snel zijn contract ondertekenen. "De club had hem al op de radar voordat ik hier kwam. Ik ken hem van de wedstrijden met Bayern München tegen PSV in de Champions League", zegt Clement tegen The South Wales Evening Post. "Ik ben blij dat het rond is. Hij brengt een andere dynamiek in het team. Narsingh is snel, kan doelpunten maken en heeft ervaring op een hoger niveau."
Hahaha. Die kopen een kat in de zak. Blij dat we daar vanaf zijn. Al is het wel een leuke, bescheiden vent.quote:
Ik gun 't 'm in ieder geval welquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahaha. Die kopen een kat in de zak. Blij dat we daar vanaf zijn. Al is het wel een leuke, bescheiden vent.
Die ene goal in München heeft echt een prachtig (niet representatief) beeld gecreëerd bij de beste man. Mooi is dat.quote:
Jozefzoon, Pereiro, Locadia en Zinchenko kunnen er spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:53 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie naast Bergwijn nog wel buitenspelers nu?
Alleen Jozefzoon dus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jozefzoon, Pereiro, Locadia en Zinchenko kunnen er spelen.
Klopt, maar die moeten zich wel op die posities richten door al die middenvelders (Guardado, Hendrix, Propper, Van Ginkel, De Jong, Ramselaar).quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen Jozefzoon dus.
Andere drie zijn geen echte buitenspelers imo.
twitter:SwansOfficial twitterde op donderdag 12-01-2017 om 17:44:28We are delighted to announce the signing of Luciano Narsingh! ?#WelcomeLuciano https://t.co/lgH8IACZxl reageer retweet
Zijn ze nou wel of niet blij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SwansOfficial twitterde op donderdag 12-01-2017 om 17:44:28We are delighted to announce the signing of Luciano Narsingh! ?#WelcomeLuciano https://t.co/lgH8IACZxl reageer retweet
'Part of the famous Ajax youth set-up, which has brought through the likes of Rafael van der Vaart and Wesley Sneijder in recent years'quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SwansOfficial twitterde op donderdag 12-01-2017 om 17:44:28We are delighted to announce the signing of Luciano Narsingh! ?#WelcomeLuciano https://t.co/lgH8IACZxl reageer retweet
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Part of the famous Ajax youth set-up, which has brought through the likes of Rafael van der Vaart and Wesley Sneijder in recent years'
Noemen die lijpen zich écht zo?quote:De Superfriezen
Ow, dit gaat pijn doen op de tribunes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Part of the famous Ajax youth set-up, which has brought through the likes of Rafael van der Vaart and Wesley Sneijder in recent years'
Cocu gaat toch verder met 4-4-2? Aanvallend was het prima tegen Dortmund.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar die moeten zich wel op die posities richten door al die middenvelders (Guardado, Hendrix, Propper, Van Ginkel, De Jong, Ramselaar).
Volgens mij heeft Cocu gezegd gewoon door te gaan met 4-3-3 maar er met 4-4-2 een optie bij te hebben. Ik verwacht dat Ramselaar overigens ook een kans gaat krijgen in een vrije rol aan de rechterkant. Dan heb je Guardado, Propper en Van Ginkel op het middenveld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu gaat toch verder met 4-4-2? Aanvallend was het prima tegen Dortmund.
Swansea facebookquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit zijn supporters van andere ploegen?
Ik zag 5 reacties eronder. Ik dacht daar zal wel gelach bij zijn, maar neequote:Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Worldwide known player, great day for the Swans"
1000x![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 12-01-2017 om 16:34:0543 - Luciano Narsingh has assisted more Eredivisie goals since the start of 2011/12 than any other player. Provider. https://t.co/7EAoHCtZXu reageer retweet
Tja, dat is zo'n statistiek die zonder verdere uitleg echt een verkeerd beeld geeft.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:28 schreef Typisch het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 12-01-2017 om 16:34:0543 - Luciano Narsingh has assisted more Eredivisie goals since the start of 2011/12 than any other player. Provider. https://t.co/7EAoHCtZXu reageer retweet
En alleen al in 2011/12 gaf hij 22 assists. In 2014/15 gaf hij er 10. Vorig seizoen maar zes. In 2012/13 ondanks zijn blessure in december 5.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat is zo'n statistiek die zonder verdere uitleg echt een verkeerd beeld geeft.
Bijvoorbeeld de uitleg dat spelers die regelmatig een assist geven doorgaans niet zo lang in de Eredivisie spelen.
Mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat is zo'n statistiek die zonder verdere uitleg echt een verkeerd beeld geeft.
Bijvoorbeeld de uitleg dat spelers die regelmatig een assist geven doorgaans niet zo lang in de Eredivisie spelen.
Vrij rol rechts, vrije rol links en feitelijk gewoon wéér geen echte vleugelspelers dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cocu gezegd gewoon door te gaan met 4-3-3 maar er met 4-4-2 een optie bij te hebben. Ik verwacht dat Ramselaar overigens ook een kans gaat krijgen in een vrije rol aan de rechterkant. Dan heb je Guardado, Propper en Van Ginkel op het middenveld.
Volgens mij is dit zo'n beetje het meest nietszeggende shirt dat ik ooit bij een profclub heb gezien. Gewoon een Hema-shirt waar ze een drukje op hebben gezet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het shirt staat 'm wel goed in ieder geval!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mwa, ik vind dat wel een hele positieve uitleg. Daarvoor was het bij PSV ook niet veel hoor. Mensen vergeten vaak dat hij voor zijn blessure ook al 20 wedstrijden voor PSV speelde waarin hij weinig indruk maakte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Hij heeft gewoon ingeleverd na zijn kruisbandblessure. Maar een mooie stap voor hem en PSV ook blij.
hij begon moeizaam (spelers hebben vaker tijd nodig om te wennen) maar voor zijn blessure had hij zijn draai wel gevonden. Hij kwam gewoon minder terug, wat kan gebeuren na zo'n blessurequote:Op donderdag 12 januari 2017 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat wel een hele positieve uitleg. Daarvoor was het bij PSV ook niet veel hoor. Mensen vergeten vaak dat hij voor zijn blessure ook al 20 wedstrijden voor PSV speelde waarin hij weinig indruk maakte.
Met dat laatste eens. Voor de rest was men hier ook al niet zo positief toen hij nog wel speler van PSV was. Wat verwacht jij dan, dat iedereen hem ineens op een voetstuk gaat plaatsen omdat hij nog voor een leuk bedrag verkocht is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:28 schreef Ciscus het volgende:
Lekker negatief over je eigen (ex-)speler, lekker gemoedelijk. Die jongen gaat het daar prima doen als hij het vertrouwen heeft, al is dat z'n zwakste punt. Go Luciano!
(en hoe netjes naar PSV dat hij anders wilde bijtekenen)
Homa! Dat zie je toch! Alleen de "H" zit in de vouwquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n beetje het meest nietszeggende shirt dat ik ooit bij een profclub heb gezien. Gewoon een Hema-shirt waar ze een drukje op hebben gezet.
Nou ja, ik vrees toch dat het zo'n beetje de nieuwe norm is, ongeveer dat niveau. Nog maar eens in de herhaling: haal als PSV zijnde maar eens iets wat significant beter is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met dat laatste eens. Voor de rest was men hier ook al niet zo positief toen hij nog wel speler van PSV was. Wat verwacht jij dan, dat iedereen hem ineens op een voetstuk gaat plaatsen omdat hij nog voor een leuk bedrag verkocht is?
Ik was vorig seizoen één van de laatste hier die nog vertrouwen in hem had. Ik was er heilig van overtuigd dat hij belangrijk zou gaan worden voor PSV. Feit is dat hij er gewoon niet zo veel van kan en dat hij, ook met het vertrouwen van Cocu, gewoon weinig presteert. Af en toe trapt hij er een bal lekker in of geeft hij een assist, maar het is gewoon veel te weinig voor een buitenspeler bij PSV.
Rommedahl had wel een veel beter schot in zn poten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik vrees toch dat het zo'n beetje de nieuwe norm is, ongeveer dat niveau. Nog maar eens in de herhaling: haal als PSV zijnde maar eens iets wat significant beter is.
Ik heb bij Narsingh altijd nog gehoopt dat hij net als Rommedahl ooit eens een keer zou leren voetballen naar zijn kwaliteiten: heel hard rennen op het juiste moment en de bal dan fatsoenlijk afgeven.
Die twee lijken wel het nodige op elkaar, allebei niet gezegend met voldoende techniek om tegenstanders dol te draaien, matige hoge voorzet maar wel heel hard kunnen rennen. Luciano is echter een beetje blijven steken in het mannetjes willen uitspelen, wat dus gewoon een zwak punt van hem is.
Dat viel ook wel mee. In zijn eerste jaren zeker, kon ook compleet niet afmaken toen. Dieptepunt was die keer dat hij op pure snelheid alles en iedereen voorbij rauschte (keeper incluis) en vervolgens de bal voor een leeg doel zo zacht inschoot dat de bal voor de doellijn tot stilstand kwam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rommedahl had wel een veel beter schot in zn poten.
Lens had destijds het aanbod van Faber aan moeten nemen:"Ik kan van jou een topverdediger maken.". Die had daar zowel het talent als de fysiek voor. Zou hij waarschijnlijk verder mee zijn gekomen sportief dan als aanvallerquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef gniffie het volgende:
Hopelijk vormen ze Narsingh om in een RB zoals Valencia bij United. Hebben we er nog wat aan met Oranje
Het leek altijd of hij zenuwachtig was bij PSV, en ik denk dat hij mentaal niet zo sterk is. Als je ziet hoe heerlijk en vrij hij bij Heerenveen voetbalde. Geen idee if dat nog ooit terugkomt, maar ik blijf het hopen want het lijkt me een geschikte kerel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met dat laatste eens. Voor de rest was men hier ook al niet zo positief toen hij nog wel speler van PSV was. Wat verwacht jij dan, dat iedereen hem ineens op een voetstuk gaat plaatsen omdat hij nog voor een leuk bedrag verkocht is?
Ik was vorig seizoen één van de laatste hier die nog vertrouwen in hem had. Ik was er heilig van overtuigd dat hij belangrijk zou gaan worden voor PSV. Feit is dat hij er gewoon niet zo veel van kan en dat hij, ook met het vertrouwen van Cocu, gewoon weinig presteert. Af en toe trapt hij er een bal lekker in of geeft hij een assist, maar het is gewoon veel te weinig voor een buitenspeler bij PSV.
tik tegen het hoofd, dat kan opzich gebeurenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Koopmans rentree bij Jong PSV en na 75 minuten er met de brancard van af. Geblesseerd
nu live op de antennequote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dit na de winterstop zijn Rik, Paul en de gebroeders weer van de partij.
Tijd om op bed te gaan dan. Rikkert wel eens zien acteren op de Herdgang. Gewoon slapstick waar naar je aan het kijken bent.quote:
Hahaha wat een armoede dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef PSVCL het volgende:
vermoedelijke opstelling [ afbeelding ]
Ramselaar rechtsvoor?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef PSVCL het volgende:
vermoedelijke opstelling [ afbeelding ]
Het is wel een heel stuk dynamischer, veel veel veel meer beweging zonder balquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:36 schreef tja77 het volgende:
Op dit moment gaat het iets beter dan voor de winterstop. Iets minder mens-erger-je-niet.
Tis nog lang niet groots, en godver die Pereiro heeft 9 van de 10 keer te veel tijd nodig.
Eens hoor, maar superveel wordt er nog niet gecreeert. Maar dat komt ook omdat de tegenstander behoorlijk defensief staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is wel een heel stuk dynamischer, veel veel veel meer beweging zonder bal
Nee maar dat zal zo blijven, er worden tenminste enige goede kansen gecreeerd wat een flinke verbetering tov vorige seizoenshelft isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar superveel wordt er nog niet gecreeert. Maar dat komt ook omdat de tegenstander behoorlijk defensief staat.
De eerste helft van de eerste seizoenshelft werd er genoeg gecreeerd, alleen niet afgemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee maar dat zal zo blijven, er worden tenminste enige goede kansen gecreeerd wat een flinke verbetering tov vorige seizoenshelft is
helftception, gelijk heb je trouwens. Heeft denk ik ook te maken dat op dat moment ploegen meer en meer realiseren dat de bus de tactiek was tegen PSVquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De eerste helft van de eerste seizoenshelft werd er genoeg gecreeerd, alleen niet afgemaakt.
Tweede gedeelte van seizoenshelft was het allebei vrij matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |