abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168057339
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eigenlijk juist wel. De enige wijze waarop Rusland relevant is voor de VS is door militaire dreiging / inmenging in andere landen. Economisch gezien is het al niet zo'n grote speler, laat staan waar het handel met de VS betreft. Staan niet eens in de top 15, waar een land als Nederland op iets van een achtste plek staat en Canada / Mexico / China samen grofweg de helft van de handel met de VS drijven.
Precies.
En Poetin wil dat veranderen.
Hij wil, naast Ruslands mogelijk militaire impact, ook een grote economische speler worden. En dan moeten de VS-sancties van tafel. Dus gaat hij niet agressief of oorlogszuchtig tegen Trump doen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168057341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:32 schreef superniger het volgende:
CNNnewsroom twitterde op woensdag 11-01-2017 om 18:20:49 Donald Trump refuses to take a question from @CNN's Senior White House Correspondent @Acosta https://t.co/m07bjVG7q0 https://t.co/x9fE6yGpUb reageer retweet
fake news _O_
Wat is daar fake aan?
pi_168057367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:34 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Precies.
Hij wil, naast Ruslands mogelijk militaire impact, ook een grote economische speler worden. En dan moeten de VS-sancties van tafel. Dus gaat hij niet agressief of oorlogszuchtig tegen Trump doen.
Hij moet het vooral van dreigen hebben, als hij echt doorzet jaagt hij de inflatie gierend de hoogte in, en is het snel gedaan met zijn achterban.

Ik bedoel 90% van wat Walrmart verkoopt komt fgs uit Zjina. En dat is niet omdat ze zo duur zijn.
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:36:01 #179
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_168057370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:33 schreef invalidusername het volgende:
Sterker nog, de CNN correspondent werd door Spicer verteld dat als ie toch probeerde een vraag te stellen dat ie eruit gegooid zou worden.
Vrijheid in Amerika.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_168057404
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:34 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Precies.
Dat heeft weinig van doen met die sancties hoor. De VS heeft Rusland harder geraakt met hun flink opgetuigde schalie-industrie.
Ook voor die sancties was het geen wereldspeler op het economische vlak.

De bevolkingskrimp aldaar helpt ook niet mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168057501
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heeft weinig van doen met die sancties hoor. De VS heeft Rusland harder geraakt met hun flink opgetuigde schalie-industrie.

Allemaal waar.
Dus agressief tegen de VS doen, is voor Poetin geen optie.
Hij wist hoe Obama/Clinton over hem dachten, en hij kreeg complimenten van Trump. Dus slechter kon het niet worden.

Als hij goeie deals met Trump kan sluiten, zal dat goed zijn voor Rusland.
Mocht Trump hem echter ook zo afblaffen en in de hoek zetten, dan is het uiteindelijk wel mogelijk dat Poetin (als hij die info heeft) met mogelijk nare berichten over Trump kan komen. Overigens, ook als Poetin die info niet heeft, zal hij dat doen. Hij is dol op kletskoek als hem dat uitkomt. Persoonlijk vind ik meneer Poetin een onbetrouwbare rat. Maar ja, dat is persoonlijk. Verder ken ik hem niet. Hij is vast lief voor z'n (nieuwe) vrouw.
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:43:10 #182
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_168057525
Naar aanleiding van de persconferentie heb ik maar even een poll gemaakt...

Poll: Door wie wordt Donald Trump geJFKd?
De CIA
Het leger (staatsgreep)
Mexicaanse geheime dienst
Een Gutmensch
Een gestoorde gek
Iemand anders, namelijk...
Hij wordt niet geJFKd
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_168057543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:43 schreef Salah-al-Din het volgende:

De CIA
Het leger (staatsgreep)
Een Gutmensch
Een gestoorde gek
Hij wordt niet geJFKd
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Onsmakelijke poll.
Maar ja, ieder z'n eigen hobby.
pi_168057552
Die dig naar dat plasverhaal:

"you guys know I have germaphobia right?"

_O- De persconferenties zullen onder ratings machine DJT een must zijn hehe
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168057557
Ik teken ervoor, Salah. Je mist wel de meest gehoorde variant: Zjina.
pi_168057628
Monica Langley "Well heh, i guess if he likes it, he will call it real news."
pi_168057658
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:33 schreef invalidusername het volgende:
Sterker nog, de CNN correspondent werd door Spicer verteld dat als ie toch probeerde een vraag te stellen dat ie eruit gegooid zou worden.
Ik denk niet dat CNN snel van het strafbankje afkomt, als Trump op reis gaat zal CNN wel bij the Beast in het vliegtuig moeten zit ipv comfortabel in airforce one.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_168057686
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik denk niet dat CNN snel van het strafbankje afkomt, als Trump op reis gaat zal CNN wel bij the Beast in het vliegtuig moeten zit ipv comfortabel in airforce one.
Ik denk niet dat Trump veel gaat reizen :) Hooguit naar de MacDonalds (naar hem vernoemd!) op 5th street.
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:54:06 #189
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168057731
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Populatie stijgt sinds 2009. Al is dat maar tijdelijk, misschien nog enkele jaren, daarna zal het flink omlaag gaan. De groep van 16-jarigen is half zo groot als die van 32-jarigen, dan zou elke vrouw vier kinderen moeten krijgen om dat op te vangen. Maar zelfs dan, je kan geen babies aan het werk zetten, die gaan het tekort aan arbeidkrachten niet opvullen.
are we infinite or am I alone
pi_168057767
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Doet me denken aan die aflevering van Top Gear met die trein: scum class :P

Speciale ruimte voor CNN ergens ver weg achterin.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168057808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:43 schreef Salah-al-Din het volgende:

De CIA
Het leger (staatsgreep)
Een Gutmensch
Een gestoorde gek
Hij wordt niet geJFKd
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gestoorde gek en gutmensch zijn hetzelfde
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:01:10 #192
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168057924
quote:
Finally, on the Nazi tweet: “I think it was disgraceful that the intelligence agencies allowed any information that turned out to be so false and fake” to get out, Trump says. Just like Nazi Germany, he says.

“As far as Buzzfeed, which is a failing pile of garbage writing it, I think they’re going to suffer the consequences, and they already are.”

Trump says he will not give CNN a question. “You are fake news.”
Oh please, wat CNN betreft, als officials zoiets lekken, dan kan je niet anders dan erover berichten. En zonder Buzzfeed zou de impact van het CNN artikel veel groter geweest zijn, want dan wisten we enkel dat er "credible sources" waren voor beschuldigingen over wangedrag dat hem chanteerbaar maakte, geheime meetings met de Russen, etc..
quote:
Trump is asked about the risk of weakening national security by his constantly criticizing the intelligence community.

"Intelligence agencies are vital and very very important... We're going to be putting in some outstanding people," Trump says.
Tja, na dit debacle hebben die minder recht op klagen...
are we infinite or am I alone
pi_168057930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:54 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Populatie stijgt sinds 2009. Al is dat maar tijdelijk, misschien nog enkele jaren, daarna zal het flink omlaag gaan. De groep van 16-jarigen is half zo groot als die van 32-jarigen, dan zou elke vrouw vier kinderen moeten krijgen om dat op te vangen. Maar zelfs dan, je kan geen babies aan het werk zetten, die gaan het tekort aan arbeidkrachten niet opvullen.
Heel licht, waarbij de grootste stijging is toe te schrijven aan de annexatie van de Krim. Maar nog steeds onder het niveau van 1990.
pi_168057990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Allemaal waar.
Dus agressief tegen de VS doen, is voor Poetin geen optie.
Hij wist hoe Obama/Clinton over hem dachten, en hij kreeg complimenten van Trump. Dus slechter kon het niet worden.

Als hij goeie deals met Trump kan sluiten, zal dat goed zijn voor Rusland.
Mocht Trump hem echter ook zo afblaffen en in de hoek zetten, dan is het uiteindelijk wel mogelijk dat Poetin (als hij die info heeft) met mogelijk nare berichten over Trump kan komen. Overigens, ook als Poetin die info niet heeft, zal hij dat doen. Hij is dol op kletskoek als hem dat uitkomt. Persoonlijk vind ik meneer Poetin een onbetrouwbare rat. Maar ja, dat is persoonlijk. Verder ken ik hem niet. Hij is vast lief voor z'n (nieuwe) vrouw.
Dat valt nog te bezien. Je gaat er impliciet vanuit dat Poetin per definitie gunstige economische cijfers voor het land voorstaat. Dergelijke autoritaire leiders moeten het toch ook vaak hebben van sterke nationalistische gevoelens onder de bevolking.
De regering van Obama wilde in eerste instantie ook de betrekkingen met Rusland verder normaliseren, maar kwam ook van een koude kermis thuis.
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:11:09 #196
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168058163
Nou, ik begrijp dat het weer een vermakelijke show was.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168058182
We hebben nu wel een naam voor de post van:

Secretary of Veterans Affairs:

David Shulkin
- Current Undersecretary of Health for the U.S. Department of Veterans Affairs under President Obama
- Medical Doctor
- Former President and CEO of Beth Israel Medical Center NY
- Former President of Morristown Medical Center
- Former President of Atlantic Health System accountable Care Organization
- Former Chief Medical Officer of the University of Pennsylvania Health System
- Former Chief Medical Officer of the Hospital of the University of Pennsylvania
- Former Chief Medical Officer of the Temple University Hospital
- Former Chief Medical Officer of the Medical College of Pennsylvania Hospital
- Former Chairman of Medicine and Vice Dean at Drexel University College of Medicine
- Former Professor of Medicine at Albert Einstein School of Medicine

andere namen op die lijst waren eerder:

* Jenean Hampton (Lieutenant Governor of Kentucky, Fmr. Captain US Air Force)
* Michelle Howard (Navy Admiral)
* Tulsi Gabbard (Rep. of Hawaii, Maj. US Army, MPO with Hawaii Army National Guard, Democrat)
* Pete Hegseth (CEO Concerned Veterans for America)
* Jeff Miller (Florida congressman, Chair of the House Veterans' Affairs Committee)
* Scott Brown (Fmr. Massachusetts senator)
* Allen West (Fmr. Lt. Col. US Army, Fmr. Rep. Florida)
* Luis Quinonez (IQ Management, Healthcare Clinics, co-founder Hispanic College Fund, Fmr. Marine Corps & Navy Officer)
* Toby Cosgrove (President and CEO Cleveland Clinics, Cardiothoracic surgeon, Air Force Veteran)
pi_168058204
De WaPo is ook niet zo positief over het handelen van BuzzFeed:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.d787be9233ba
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:13:06 #199
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168058222
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168058325
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:11 schreef Euribob het volgende:
Nou, ik begrijp dat het weer een vermakelijke show was.
Iig geeft hij toe dat Rusland de boef is, dat is wel leuk voor hunter2011.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')