Ah, daar heb je die slechte leidinggevende weerquote:
scheefdrukkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, daar heb je die slechte leidinggevende weer
Was het diner gezellig?quote:
Ik doe wel aan blinddrukquote:
ik zag hem al bij aanbevolen staan jaquote:
Als je niet ophoudt, bel ik jouw werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, daar heb je die slechte leidinggevende weer
wat ga je doenquote:
Wou je een order plaatsen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je niet ophoudt, bel ik jouw werk.
Komt ook de kwaliteit ten goedequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is wel beter voor het drukwerk, hoeft het niet tegen je kop aan te kijken
Nee.quote:
Voor klachten kan je ook mailen, het adres moet je aan yiha3 vragenquote:
Nee, straks wordt er print screen van gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor klachten kan je ook mailen, het adres moet je aan yiha3 vragen
Telefoongesprekken kunnen opgenomen wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, straks wordt er print screen van gemaakt
Mooi zo.quote:
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Telefoongesprekken kunnen opgenomen worden
Nee hoor, ik wijs je enkel op de risico'squote:
Zingt hij ook zo vals dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, hem binden we altijd aan een boom bij de parkeerplaats
omgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MEIDEN
ER IS SALE BIJ DE HUNKEMOLLER IM IN HEAVEN.
Bye money
Kan toch dat jullie met z'n tweeën gingen en oppas voor Teun ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ben je nu een held voor de werkende klasse of een werkende held met klasse?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omggggquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MEIDEN
ER IS SALE BIJ DE HUNKEMOLLER IM IN HEAVEN.
Bye money
Dan is het terechtquote:
welnee, hij gaat gewoon gezellig meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan toch dat jullie met z'n tweeën gingen en oppas voor Teun ofzo.
Heb al 50 euro uitgegevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
omgggg
dit is slecht voor mijn rekening
Ik ben eigenlijk gewoon een vervelende tiefus flikker, maar dat vodn ik zo'n rare usernamequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ben je nu een held voor de werkende klasse of een werkende held met klasse?
omgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al 50 euro uitgegevenmaar wel 80 euro bespaard
wtf??quote:
Zou eerder denken dat jullie niet meer welkom zouden zijn door jou dan door Teun hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, hij gaat gewoon gezellig meekan ook daar, een eetcafé in de buurt, ze kennen hem
Ik heb dan ook buiten gegetenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou eerder denken dat jullie niet meer welkom zouden zijn door jou dan door Teun hoor.
ja en *insert randomusername* was al bezetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een vervelende tiefus flikker, maar dat vodn ik zo'n rare username
het zit me gewoon allemaal niet zo mee hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en *insert randomusername* was al bezet
MUILquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk hoe vrouwen denken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
4 bra, waarvan twee uit doutzen collectie en 2 underwear
Braafquote:
Anders maar terugsturenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]nice
alleen stom dat je dan niet kan passen
wat denk je?quote:
Is goed voor de economie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk hoe vrouwen denken
heb alleen nog wel voldoende bh's dus is niet echt nodig maarja ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Braaf
[..]
Anders maar terugsturenzou wel jammer zijn
1tje extra kan geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen nog wel voldoende bh's dus is niet echt nodig maarja ;s
even kijken of ik wat leuks zie
er zit meer niet helemaal goed in je hoofd hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
THUNDERDOME IN MIJN HOOFD BEN EEN MISSELIJK KIIIIND WASMACHINE IN MIJN MAAG LALALLAA
ik pas nooit opquote:
Vergeet je pilletje niet in te nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
THUNDERDOME IN MIJN HOOFD BEN EEN MISSELIJK KIIIIND WASMACHINE IN MIJN MAAG LALALLAA
Ja klopt, de neuronen WHAGAGAHAHAHHAquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er zit meer niet helemaal goed in je hoofd hoor
kan in jouw geval geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pas nooit op![]()
Vorige week ook met scheren, scheer ik mijn kop, flets zo mijn nek eraf
Komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
misschien heb je er een paar op een rijtje, maar de volgorde is echt kut hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, de neuronen WHAGAGAHAHAHHA
En danquote:
Dat is wel zuur hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef supersof het volgende:
zie er een waar ik 35 voor heb betaald en die is nu voor 7 euro
Hou je bek kale biljartbalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
misschien heb je er een paar op een rijtje, maar de volgorde is echt kut he
En ze hebben hem in een andere kleur maar niet meer mijn maatquote:
Ik heb weleens per ongeluk in iemand gesneden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pas nooit op![]()
Vorige week ook met scheren, scheer ik mijn kop, flets zo mijn nek eraf
per ongelukquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb weleens per ongeluk in iemand gesneden.
echt kut dat er zo weinig leuke en betaalbare bh's zijn voor grotere borstenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
ook alle bh's die voor mijn tits zijn, zijn allemaal lelijk
is het ondat ik kaal ben ?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan in jouw geval geen kwaad
Dat was geen ongeluk hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb maar één echt mooie. De rest is pauperzooiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
ook alle bh's die voor mijn tits zijn, zijn allemaal lelijk
Jij kan nog met het excuus wegkomen dat je haar naar beneden gezakt isquote:
ik wel eens expressquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk ja.quote:
nu ga he verquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahaha pezu is kaal hahahahaha
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef toe, als je nieuw setje lingerie hebt en het is vet nice dan voelt het alsof je de hele wereld aankan terwijl je een hoopje ellende bent ehehehhe
Ook heel veel minimizers altijd, echt zo van excuse me wie zegt dat ik ze wil minimizen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
echt kut dat er zo weinig leuke en betaalbare bh's zijn voor grotere borsten
echt oneerlijk
Dat heb ik elke woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef toe, als je nieuw setje lingerie hebt en het is vet nice dan voelt het alsof je de hele wereld aankan terwijl je een hoopje ellende bent ehehehhe
ik ben toch liever kaal dan baardhaar als gewoon haarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij kan nog met het excuus wegkomen dat je haar naar beneden gezakt is
Minimizers?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook heel veel minimizers altijd, echt zo van excuse me wie zegt dat ik ze wil minimizen.
Society
Omdat ze anders niet in confectiematen passen, duh.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook heel veel minimizers altijd, echt zo van excuse me wie zegt dat ik ze wil minimizen.
Society
Etensresten bovenop m'n bolletje lijkt me ook nietsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben toch liever kaal dan baardhaar als gewoon haar
quote:
Ja ik geef toequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet op jezelf richten
srs? hoe minimize je dat met een bh danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Society
Er zijn wel speciale hesjes die je kan dragen als je in female to male transitie bent om je tieten plat te drukken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Minimizers?
Mijn tieten zijn niet groot genoeg om dat ooit tegen te komen
same hahahahquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Minimizers?
Mijn tieten zijn niet groot genoeg om dat ooit tegen te komen
Dat heb ik ook nooit gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn wel speciale hesjes die je kan dragen als je in female to male transitie bent om je tieten plat te drukken.
ik zie hetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]doe ik gewoon he, zo ben ik
ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het![]()
Dat iemand nog kwaad spreekt over jou, snap ik niet
Slaapzak is echt koekjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het![]()
Dat iemand nog kwaad spreekt over jou, snap ik niet
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:54 schreef Chai het volgende:
http://bnwear.nl/index.php?action=article&aid=66&lang=nl
Minimizer vanaf cup B
Per ongeluk, right.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
vegan stoner prepper lifestylequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is bijna acht uur gekkenhuis
hoi junkquote:
Dat heb ik ook met nieuwe sokken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat jij dat nou met voorbedachte rade doet :squote:
hehequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan je huisgenoot van Ama worden.
zet terug danquote:
Ik doe dat nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat jij dat nou met voorbedachte rade doet :s
Dat is ook nice inderdaad, lekker hard.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik met een nieuwe tandenborstel
Truste willofjequote:
is mijn fetisjquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook nice inderdaad, lekker hard.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt wel, zo zijn aziaten
Ik niet.quote:
zal ik je mond op mond beademing gevenquote:
ja ik heb je nodig 😚quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik je mond op mond beademing geven
Ik ben het gewend.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
ik doe gewoon graag naar
haha ja laat zitte is nie de moeitequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
wil eigenlijk ook ps4 kopen want drug
maarja, na een tijdje speel ik er toch niet meer op
Daar heb ik toch niets aanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik zal er altijd voor je zijn.
digitaal
als spel uitkomt is het altijd van ja poe vet kan niet beter.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb het ge-edit, ik bedacht me te laat dat het weer naar was
ja preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als spel uitkomt is het altijd van ja poe vet kan niet beter.
2 weken later ligt ie stof te happen want helemaal kapot gespeeld
Bekend verhaal, daarom wacht ik met de PS4 tot m'n PS3 versleten isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als spel uitkomt is het altijd van ja poe vet kan niet beter.
2 weken later ligt ie stof te happen want helemaal kapot gespeeld
Jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou best een arm om je heen willen slaan maar ben geen homo ofzo
Machines.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
respect voor de dingen die je neefjes maken
Nou dit idd. Nog genoeg ps3 spellen die ik nog niet gespeeld hebquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bekend verhaal, daarom wacht ik met de PS4 tot m'n PS3 versleten is
je tepels zijn ontstoken?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:04 schreef Drug het volgende:
i squeeze nipples like pimples to get the puss, get it?
haha ik snap hemquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:04 schreef Drug het volgende:
i squeeze nipples like pimples to get the puss, get it?
don't get it?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je tepels zijn ontstoken?
Gran Turismo 5 en Uncharted 3 liggen nog in het plasticquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou dit idd. Nog genoeg ps3 spellen die ik nog niet gespeeld heb
bahquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gran Turismo 5 en Uncharted 3 liggen nog in het plastic
oeh is dat vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
mozes, ga je ook weer pjr kijken?
grtdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:07 schreef supersof het volgende:
waar zijn mn girls ik praat liever over bh's dan games
Heb helemaal niks met PS4 en shit omdat ik die controllers echt ruk vind. (Nu kan je gewoon xbox achtige controllers kopen en die aan je ps4 hooken dus loosargument) maar kijk deze trailer van Uncharted 4quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]kwaliteit van de spellen en greffiks zijn ook nog gewoon prima genoeg
bh bh bhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:07 schreef supersof het volgende:
waar zijn mn girls ik praat liever over bh's dan games
Het is niet wat je denktquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
4 handen op één buik is leuker, kijk met mij mee
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja gvd nu heb ik een kuthumeur
ik kijk met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil wel met je kijken. Het niveau van hun is minder hoog.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
echt he, had ik een keer toen ik popo achter me aan had. had usain gekilled op de 100 meter ik zweerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)kzij-formula-e-94831
heb nog tegen deze kankerjoch geraced in de halve finale van national simrace event max verstappen
helaas was ik niet snel genoeg voor de de finale, kon maar niet wennen aan pedalen en stuurtje
hij praatte zo met iemand en hij had thuis bij het oefenen een 1.51.xxx gereden ik had thuis een 1.50.xxx gereden godverdomme
heb minstens net zoveel potentie of zelfs meer
waarom was ik niet op de hoogte van deze event
ik had zeker dikke prijzengeld kunnen pakken
Welja ga nog even doorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:09 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooi
jaquote:
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt geredenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)kzij-formula-e-94831
heb nog tegen deze kankerjoch geraced in de halve finale van national simrace event max verstappen
helaas was ik niet snel genoeg voor de de finale, kon maar niet wennen aan pedalen en stuurtje
hij praatte zo met iemand en hij had thuis bij het oefenen een 1.51.xxx gereden ik had thuis een 1.50.xxx gereden godverdomme
heb minstens net zoveel potentie of zelfs meer
waarom was ik niet op de hoogte van deze event
ik had zeker dikke prijzengeld kunnen pakken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
eerder samen met jouw ey cutie kom hier gimme taste of dat ass doe girl twerk it
Ze zouden de olympische spelen moeten houden met politiehonden. Ineens 2 seconden sneller op WR.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he, had ik een keer toen ik popo achter me aan had. had usain gekilled op de 100 meter ik zweer
kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:09 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooi
simrace mongoolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt gereden_!!!!
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zouden de olympische spelen moeten houden met politiehonden. Ineens 2 seconden sneller op WR.
26 ik en had ik een account op FOKquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
toen was ik zes en hoefde ik niks te doen
vind ik niet zo leukquote:
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWELquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Drug het volgende:
[..]
van jou wordt ten minste nog gehouden
wow jij bent echt oudquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 ik en had ik een account op FOK
Hoe lang zit je nou al op fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 ik en had ik een account op FOK
alleen maar spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
1999 - 2000quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op fok?
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
jammer dat je niet meer je eerste account hebt, anders kon je wijs doen met je userid onder de 10000quote:
nee blijfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWEL
welke spelletjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
Oudste die ik nog heb is uit 2004 ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer dat je niet meer je eerste account hebt, anders kon je wijs doen met je userid onder de 10000
blufquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWEL
op 6 ook toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
come on I can take you to a place you never been before in your life I promise you come on yo you have never gettin your ass eaten before I promise you it's something you'll never forget in your life I'll make you cry I promisequote:
Dat is wel lekker ja, maar als zesjarige hoef je tenminste geen tafels te lerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oudste die ik nog heb is uit 2004 ofzo
Dima rijdt helemaal niets noppes nadaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt gereden_!!!!
dit soort posts redden levensquote:
ff dimmen of ik trek je baard erafquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
come on I can take you to a place you never been before in your life I promise you come on yo you have never gettin your ass eaten before I promise you it's something you'll never forget in your life I'll make you cry I promise
Kan je in OO komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.
Heb dit jaar m'n 10 jarig jubileum
Meeste kinderen in groep 4 kunnen wel lezen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
heb we hoop gelachen altijd hier, nu nog, maar topics zijn kutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.
Heb dit jaar m'n 10 jarig jubileum
te kort geen gripquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ff dimmen of ik trek je baard eraf
Het ging om mij he, voor je echt dankbaar bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dit soort posts redden levens
bedankt drug
graag gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dit soort posts redden levens
bedankt drug
Oldbe's Onlyquote:
ik bedank drug dat hij levens redquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het ging om mij he, voor je echt dankbaar bent
kon je niet lezen op je 6e dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel, maar lijkt me dat een beetje kunnen lezen wel makkelijker navigeert.
Dat staat er toch ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meeste kinderen in groep 4 kunnen wel lezen hoor.
wacht wie ben jijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de dima
[ afbeelding ]
kijk die v-rug gvd
huh?? v-rug?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de dima
[ afbeelding ]
kijk die v-rug gvd
ken je redcat nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolfenstein 3D, Bonkheads, Revolt, Prince of Persia.
oooo prachtige tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolfenstein 3D, Bonkheads, Revolt, Prince of Persia.
Het doet een beetje T80 aanquote:
Haal weg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de dima
[ afbeelding ]
kijk die v-rug gvd
Meisje gehosseld?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was de enige turko daar tussen al die kazen in fucking limburg met die grijze cardigan toch
goei baard hoe lang geleden, wist trouwens helemaal niet dat je koerd was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was de enige turko daar tussen al die kazen in fucking limburg met die grijze cardigan toch
Teun kan ook al lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar had het toen officieel nog niet geleerd.
Was wel een held hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
paar jaar terug wat over gezien, was item bij dumpert of geenstijl ofzo.
rip
summer '15quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
goei baard hoe lang geleden, wist trouwens helemaal niet dat je koerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |