Telefoongesprekken kunnen opgenomen wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, straks wordt er print screen van gemaakt
Mooi zo.quote:
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Telefoongesprekken kunnen opgenomen worden
Nee hoor, ik wijs je enkel op de risico'squote:
Zingt hij ook zo vals dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, hem binden we altijd aan een boom bij de parkeerplaats
omgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MEIDEN
ER IS SALE BIJ DE HUNKEMOLLER IM IN HEAVEN.
Bye money
Kan toch dat jullie met z'n tweeën gingen en oppas voor Teun ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ben je nu een held voor de werkende klasse of een werkende held met klasse?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omggggquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MEIDEN
ER IS SALE BIJ DE HUNKEMOLLER IM IN HEAVEN.
Bye money
Dan is het terechtquote:
welnee, hij gaat gewoon gezellig meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan toch dat jullie met z'n tweeën gingen en oppas voor Teun ofzo.
Heb al 50 euro uitgegevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
omgggg
dit is slecht voor mijn rekening
Ik ben eigenlijk gewoon een vervelende tiefus flikker, maar dat vodn ik zo'n rare usernamequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ben je nu een held voor de werkende klasse of een werkende held met klasse?
omgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al 50 euro uitgegevenmaar wel 80 euro bespaard
wtf??quote:
Zou eerder denken dat jullie niet meer welkom zouden zijn door jou dan door Teun hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, hij gaat gewoon gezellig meekan ook daar, een eetcafé in de buurt, ze kennen hem
Ik heb dan ook buiten gegetenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou eerder denken dat jullie niet meer welkom zouden zijn door jou dan door Teun hoor.
ja en *insert randomusername* was al bezetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een vervelende tiefus flikker, maar dat vodn ik zo'n rare username
het zit me gewoon allemaal niet zo mee hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en *insert randomusername* was al bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |