Ah, daar heb je die slechte leidinggevende weerquote:
scheefdrukkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, daar heb je die slechte leidinggevende weer
Was het diner gezellig?quote:
Ik doe wel aan blinddrukquote:
ik zag hem al bij aanbevolen staan jaquote:
Als je niet ophoudt, bel ik jouw werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, daar heb je die slechte leidinggevende weer
wat ga je doenquote:
Wou je een order plaatsen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je niet ophoudt, bel ik jouw werk.
Komt ook de kwaliteit ten goedequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is wel beter voor het drukwerk, hoeft het niet tegen je kop aan te kijken
Nee.quote:
Voor klachten kan je ook mailen, het adres moet je aan yiha3 vragenquote:
Nee, straks wordt er print screen van gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor klachten kan je ook mailen, het adres moet je aan yiha3 vragen
Telefoongesprekken kunnen opgenomen wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, straks wordt er print screen van gemaakt
Mooi zo.quote:
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Telefoongesprekken kunnen opgenomen worden
Nee hoor, ik wijs je enkel op de risico'squote:
Zingt hij ook zo vals dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, hem binden we altijd aan een boom bij de parkeerplaats
omgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MEIDEN
ER IS SALE BIJ DE HUNKEMOLLER IM IN HEAVEN.
Bye money
Kan toch dat jullie met z'n tweeën gingen en oppas voor Teun ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ben je nu een held voor de werkende klasse of een werkende held met klasse?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omggggquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MEIDEN
ER IS SALE BIJ DE HUNKEMOLLER IM IN HEAVEN.
Bye money
Dan is het terechtquote:
welnee, hij gaat gewoon gezellig meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan toch dat jullie met z'n tweeën gingen en oppas voor Teun ofzo.
Heb al 50 euro uitgegevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
omgggg
dit is slecht voor mijn rekening
Ik ben eigenlijk gewoon een vervelende tiefus flikker, maar dat vodn ik zo'n rare usernamequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ben je nu een held voor de werkende klasse of een werkende held met klasse?
omgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al 50 euro uitgegevenmaar wel 80 euro bespaard
wtf??quote:
Zou eerder denken dat jullie niet meer welkom zouden zijn door jou dan door Teun hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, hij gaat gewoon gezellig meekan ook daar, een eetcafé in de buurt, ze kennen hem
Ik heb dan ook buiten gegetenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou eerder denken dat jullie niet meer welkom zouden zijn door jou dan door Teun hoor.
ja en *insert randomusername* was al bezetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een vervelende tiefus flikker, maar dat vodn ik zo'n rare username
het zit me gewoon allemaal niet zo mee hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en *insert randomusername* was al bezet
MUILquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk hoe vrouwen denken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
4 bra, waarvan twee uit doutzen collectie en 2 underwear
Braafquote:
Anders maar terugsturenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]nice
alleen stom dat je dan niet kan passen
wat denk je?quote:
Is goed voor de economie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk hoe vrouwen denken
heb alleen nog wel voldoende bh's dus is niet echt nodig maarja ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Braaf
[..]
Anders maar terugsturenzou wel jammer zijn
1tje extra kan geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen nog wel voldoende bh's dus is niet echt nodig maarja ;s
even kijken of ik wat leuks zie
er zit meer niet helemaal goed in je hoofd hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
THUNDERDOME IN MIJN HOOFD BEN EEN MISSELIJK KIIIIND WASMACHINE IN MIJN MAAG LALALLAA
ik pas nooit opquote:
Vergeet je pilletje niet in te nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
THUNDERDOME IN MIJN HOOFD BEN EEN MISSELIJK KIIIIND WASMACHINE IN MIJN MAAG LALALLAA
Ja klopt, de neuronen WHAGAGAHAHAHHAquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er zit meer niet helemaal goed in je hoofd hoor
kan in jouw geval geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pas nooit op![]()
Vorige week ook met scheren, scheer ik mijn kop, flets zo mijn nek eraf
Komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
misschien heb je er een paar op een rijtje, maar de volgorde is echt kut hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, de neuronen WHAGAGAHAHAHHA
En danquote:
Dat is wel zuur hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef supersof het volgende:
zie er een waar ik 35 voor heb betaald en die is nu voor 7 euro
Hou je bek kale biljartbalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
misschien heb je er een paar op een rijtje, maar de volgorde is echt kut he
En ze hebben hem in een andere kleur maar niet meer mijn maatquote:
Ik heb weleens per ongeluk in iemand gesneden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pas nooit op![]()
Vorige week ook met scheren, scheer ik mijn kop, flets zo mijn nek eraf
per ongelukquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb weleens per ongeluk in iemand gesneden.
echt kut dat er zo weinig leuke en betaalbare bh's zijn voor grotere borstenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
ook alle bh's die voor mijn tits zijn, zijn allemaal lelijk
is het ondat ik kaal ben ?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan in jouw geval geen kwaad
Dat was geen ongeluk hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb maar één echt mooie. De rest is pauperzooiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
ook alle bh's die voor mijn tits zijn, zijn allemaal lelijk
Jij kan nog met het excuus wegkomen dat je haar naar beneden gezakt isquote:
ik wel eens expressquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk ja.quote:
nu ga he verquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahaha pezu is kaal hahahahaha
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef toe, als je nieuw setje lingerie hebt en het is vet nice dan voelt het alsof je de hele wereld aankan terwijl je een hoopje ellende bent ehehehhe
Ook heel veel minimizers altijd, echt zo van excuse me wie zegt dat ik ze wil minimizen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
echt kut dat er zo weinig leuke en betaalbare bh's zijn voor grotere borsten
echt oneerlijk
Dat heb ik elke woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef toe, als je nieuw setje lingerie hebt en het is vet nice dan voelt het alsof je de hele wereld aankan terwijl je een hoopje ellende bent ehehehhe
ik ben toch liever kaal dan baardhaar als gewoon haarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij kan nog met het excuus wegkomen dat je haar naar beneden gezakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |