Oh wauw en ik maar denken dat het hier erg is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik rammel ook nog steeds; maar af en toe wordt de druk mij wel te veel... Ik word momenteel overladen door zwangerschapskledij van een collega; schoonbroer die een complete babykamer klaar heeft staan voor ons; een box van andere familieleden etc etc.. En o wee als ik een keertje geen alcohol drink; dan is iedereen overtuigd dat het zover isMaar voorlopig blijft het écht nog bij rammelen. Volgende week eerst verhuizen en officieel samenwonen; dan nog paar maandjes wennen en dan kijken we gewoon verder. Het is wel heel fijn dat iedereen al zo begaan is met ons; maar soms denk ik wel: Ruuuuustig
Voorlopig staat de planning nog steeds om in augustus mn spiraaltje er uit te laten halen; maar misschien wordt het september. We zullen zien
![]()
Jezusquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik rammel ook nog steeds; maar af en toe wordt de druk mij wel te veel... Ik word momenteel overladen door zwangerschapskledij van een collega; schoonbroer die een complete babykamer klaar heeft staan voor ons; een box van andere familieleden etc etc.. En o wee als ik een keertje geen alcohol drink; dan is iedereen overtuigd dat het zover isMaar voorlopig blijft het écht nog bij rammelen. Volgende week eerst verhuizen en officieel samenwonen; dan nog paar maandjes wennen en dan kijken we gewoon verder. Het is wel heel fijn dat iedereen al zo begaan is met ons; maar soms denk ik wel: Ruuuuustig
Voorlopig staat de planning nog steeds om in augustus mn spiraaltje er uit te laten halen; maar misschien wordt het september. We zullen zien
![]()
Okay dat is niet cool.. en lijkt me ook echt niet prettig idd! En ongeacht het feit dat het misschien niet meteen raak is, moet dat toch echt niet de overweging zijn om dan alvast maar te beginnen. Want als het wèl in 1 keer raak is, wordt de hele situatie toch ineens anders!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Het was prachtigquote:Op maandag 15 mei 2017 11:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gefeliciteerd Tink89!Was het een mooie dag? Succes met de volgende stap!
Afleiding zoeken is bij mij het enige wat helpt. Dus: lekker veel sporten (kanoën en paardrijden, allebei dingen die met een dikke buik niet meer kunnen), handwerken, lezen en met vriendinnen afspreken en wijntjes drinken.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:07 schreef Camac het volgende:
Nog 2 maanden wachten en het rammelen is erger dan de hele voorgaande periode.. Help
.
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, maar er zijn nu overal baby's en dat maakt het rammelen niet minder makkelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 08:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is bij mij het enige wat helpt. Dus: lekker veel sporten (kanoën en paardrijden, allebei dingen die met een dikke buik niet meer kunnen), handwerken, lezen en met vriendinnen afspreken en wijntjes drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |