abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168026273
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:14 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Een Deezertje doen.
:') :D
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:26:07 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168026307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Nee, je bent niet geïnteresseerd. Want als je er na een half uur achter komt dat ze een relatie heeft, vind je het zonde van je tijd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_168026388
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat Deezer dan niet weer iets anders had gevonden om online over te zeuren?
Nee dat denk ik niet. Ik herinner hem even aan zijn eenzame periode. Hopelijk geniet hij dan weer wat meer van het daten. Ondanks zijn anti-climax van afgelopen weekend.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:34:23 #154
47102 Elvi
miemkwien
pi_168026434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat Deezer dan niet weer iets anders had gevonden om online over te zeuren?
Hij had toch al iets om te zeuren? Was ze niet ongesteld ofzo, of dat ze afscheiding had?
pi_168026461
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hij had toch al iets om te zeuren? Was ze niet ongesteld ofzo, of dat ze afscheiding had?
En bedankt ;) die beelden waren net van mijn netvlies af
pi_168026481
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat :{
pi_168026536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou mij er gewoon bij neerleggen dat het daten nooit iets gaat worden. Wees eerlijk, je bent gewoon niet oprecht geïnteresseerd in je medemens en dat is deels te wijten aan je autisme. Je bent niet liever of aardiger dan de gemiddelde persoon, misschien juist het tegenovergestelde. Je wilt seks, niks mis mee, maar meld je dan gewoon aan op sites voor seksafspraakjes. Jij gaat op deze manier toch nooit een relatie kunnen onderhouden.
Print dit uit en hang het boven je bed.
pi_168026575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:42 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Print dit uit en hang het boven je bed.
Printen kost geld -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:50:35 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168026690
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

D., je opent een topic voor tips. Vervolgens negeer je meer dan de helft van de reacties en reageer je enkel op posts die in jouw straatje passen. Zo kom je geen stap verder.

Iedereen hier steekt weer eens tijd in je, wees dan ook erkentelijk en steek tijd in het beantwoorden van die reacties. Ook als ze je tegenstaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168026712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.
Is dat ergens terug te lezen?
pi_168026744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Is dat ergens terug te lezen?
Ja.
pi_168026752
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Printen kost geld -O-
O ja....
pi_168026753
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Genoeg lurkers, zoals ik, die hier wel lessen uit kunnen halen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:54:16 #164
47102 Elvi
miemkwien
pi_168026762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja.
Waar :'(
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:57:24 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168026814
pi_168026849
quote:
Thanks voor de link, kon m al niet meer vinden.
pi_168026940
quote:
Wat hij daar zegt over mensen met MBO en kijk naar zijn 'carriereplannen' nu :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_168027054
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat hij daar zegt over mensen met MBO en kijk naar zijn 'carriereplannen' nu :X
Afgeven om zijn mening :'), hij heeft een punt over MBO'ers
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:15:40 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168027123
Wat ik wel mooi vind is dat TS eerder alleen maar zat te zeuren dat hij maar geen dates kon krijgen en enkel beetje naar vrouwen zat te staren

Nu heeft hij dates en is het gelijk na een paar weken gelijk weer zat :+
pi_168027188
TS, wees eerst even cool met jezelf voordat je verder gaat met daten. Heb alles op een rijtje, werk, sociaal leven, je gemoedstoestand. Als je ook maar 10% van al je onzekerheden die je op het forum post ook aan je dates laat zien, waarom zou een meisje dan ooit bij je terugkomen voor een tweede date?
pi_168027322
Lijkt me wel echt kut als je niet kan inschatten of je een klik met iemand hebt en of iemand je ziet zitten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168027438
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor. Lijkt toch iets zelfverzekerder te zijn geworden, niet meer zo die bange mus als toen. Het is alleen jammer dat hij geen hulp zoekt met zijn autisme. Als hij z'n sociale handicap beter zou begrijpen en sociale interactie wat meer zou trainen komt hij echt weer een stuk verder.

Als hij dan ook nog eens een passie/hobby/leuke baan zou vinden en wat minder krenterig zou zijn denk ik dat het een prima gozer zou zijn.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:35:52 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168027495
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor. Lijkt toch iets zelfverzekerder te zijn geworden, niet meer zo die bange mus als toen. Het is alleen jammer dat hij geen hulp zoekt met zijn autisme. Als hij z'n sociale handicap beter zou begrijpen en sociale interactie wat meer zou trainen komt hij echt weer een stuk verder.

Als hij dan ook nog eens een passie/hobby/leuke baan zou vinden en wat minder krenterig zou zijn denk ik dat het een prima gozer zou zijn.
Zijn autisme verandert niet.

Ik krijg steeds de indruk dat hij eigenlijk geen echte behoefte heeft aan sociale interactie. Hij wil seks en tegen iemand aanhangen. Volgens mij is dat niet hetzelfde als behoefte aan een relatie. Daar gaat therapie niks aan veranderen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:37:58 #175
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168027553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel echt kut als je niet kan inschatten of je een klik met iemand hebt en of iemand je ziet zitten.
Dat zeg ik. Dikke plank voor hoofd. Met 2 geblindeerde spiekgaatjes.
pi_168027561
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Fascination het volgende:
Dit.
Zijn autisme belet hem als ons te denken. Derhalve kun je hem niet verwijten dat hij onze(nou ja, jullie) tips niet snapt. Hoe hard jullie ook tekeer gaan, zijn hersenen werken anders.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 13:39:02 #177
447051 crew  Peejtur
pi_168027580
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.
Heb je een link naar die post?

Edit- gezien :)
pi_168027589
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zijn autisme verandert niet.

Ik krijg steeds de indruk dat hij eigenlijk geen echte behoefte heeft aan sociale interactie. Hij wil seks en tegen iemand aanhangen. Volgens mij is dat niet hetzelfde als behoefte aan een relatie. Daar gaat therapie niks aan veranderen.
Zijn autisme verandert niet, maar je kunt wel leren er mee om te gaan en uiteindelijk bepalen welke wensen (vriendin, vrienden, etc.) realistisch zijn. Iemand zonder benen kan ook niet lopen, maar hij kan eventueel wel protheses gebruiken.

Die indruk kan wel kloppen ja. Hij beweert eenzaam te zijn, maar heeft volgens mij niet echt de behoefte aan vrienden. Hij wil seks, prima, daar zijn genoeg datesites voor.
pi_168027742
Toch grappig hoe hij iedereen wederom zo ver weet te krijgen goed bedoeld advies te geven, wetende dat hij er toch niks mee doet. Net een klein kind schreeuwend om aandacht en we geven het hem ook nog _O_ Zelf ook schuldig aan -O- Hij heeft veel dingen die hij moet verbeteren, maar hij heeft tenminste wel de gave dat hij mensen blijft boeien met zijn gezeik O+

TS, het is al vaker gezegd en excuses als het bruut klinkt, maar je bent gewoon niet leuk. Je bent geen date-materiaal. Dates ritselen is niet moeilijk als je alles met een hartslag uitnodigt. Het is veel moeilijker om iemand geinteresseerd te houden door een leuk karakter te hebben. Dat heb jij niet, zolang je geen hulp zoekt. Je hebt de potentie leuk te worden, maar je bent dat nu gewoon niet. Mensen in je omgeving zullen te bang zijn om dat recht in je gezicht te zeggen.

Niet dat je ook maar echt op zoek bent naar een relatie, je wilt m gewoon ergens in kunnen leggen. Je nodigt iedereen uit met een hartslag, maar uit zo'n hele grote groep blijft er niemand hangen. Duidelijker kan t niet worden ;) Niet dat je deze reactie leest, maar hey :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 13:45:52 ]
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:48:01 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168027794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zijn autisme verandert niet, maar je kunt wel leren er mee om te gaan en uiteindelijk bepalen welke wensen (vriendin, vrienden, etc.) realistisch zijn. Iemand zonder benen kan ook niet lopen, maar hij kan eventueel wel protheses gebruiken.

Die indruk kan wel kloppen ja. Hij beweert eenzaam te zijn, maar heeft volgens mij niet echt de behoefte aan vrienden. Hij wil seks, prima, daar zijn genoeg datesites voor.
Maar als de behoefte niet bestaat, dan gaan 'protheses' ook niet werken.

Hij zou gillend gek worden van een 'normale' relatie.
pi_168027864
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar als de behoefte niet bestaat, dan gaan 'protheses' ook niet werken.

Hij zou gillend gek worden van een 'normale' relatie.
Een normale relatie is niet voor hem weggelegd. Voor de rest geloof ik wel in het cliché 'op elk potje past een dekseltje'. Ik ben er van overtuigd dat er een vrouw voor hem is, maar dan moet hij wel eisen bijstellen.
pi_168027896
D. en dating:

pi_168027917
Als je vrouwen voor de eerste date thuis uitnodigt selecteer je al een bepaalde categorie. De meer serieuze vrouwen doen dat niet. Te link, gevaarlijk en last but not least; je investeert niet.
Haal je ze wel op van het station? Of is dat ook al teveel moeite?

Mijn advies is toch echt je heil te gaan zoeken in seksdates. Wat jij als 'relatie' ziet is nou niet bepaald een relatie. Je zoekt eigenlijk een living doll.

pi_168028945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
Als je vrouwen voor de eerste date thuis uitnodigt selecteer je al een bepaalde categorie. De meer serieuze vrouwen doen dat niet. Te link, gevaarlijk en last but not least; je investeert niet.
Haal je ze wel op van het station? Of is dat ook al teveel moeite?
Inderdaad, als je op de eerste date iemand thuis uitnodigt is de toon eigenlijk al gezet. Als je echt wilt daten spreek je gewoon met iemand af in de stad voor hooguit twee uur. Vind ik.
pi_168029107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef Woelwater het volgende:
Ja bah. Steeds weer jezelf moeten verkopen als "leuke" jongen en goed relatiemateriaal :r
Als je daadwerkelijk goed zou zijn, dan zou het niet zoveel moeite moeten kosten. Zo val je door de mand, rot voor je. :')
pi_168029142
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:10 schreef Seven. het volgende:
Ik had nog aardig wat tekst getypt voor ik besefte dat het zinloos is om TS van advies te voorzien. Maar ik zal er toch 1 ding over zeggen.

Jij zult afgewezen worden tot je niet meer met jezelf overhoop ligt. Oftewel, leer eerst maar eens gelukkig zijn met jezelf want tot het zover is, zullen de dames altijd van mijlenver merken dat je alleen maar oprecht interesse kunt tonen in jezelf (en jouw ultieme wens om een relatie op te bouwen is gebaseerd op een sterke drang naar seks op regelmatige basis). Succes ermee!
:Y
pi_168029147
quote:
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor.
ik denk ook dat hij eigenlijk wel meer moeite doet en bereid is zn gedrag toch ergens aan te passen, dan dat mensen inzien...

veel mensen hier lijken het liefst te zien dat hij *poef* opeens tot een sociaal-agerend persoon wordt en liefst ook nog dat zij alle credits daarvoor krijgen en een dankbare en erkende Deezer hen komt bedanken voor de ultieme Waarheden die ze hem geleerd hebben...

Uiteindelijk verandert hij echter nooit geheel, hij is gewoon wie hij is en eerlijk gezegd is dat ook geen erg geschikt persoon waar je iemands anders gunt een relatie mee te hebben (tenzij die andere partner evenzeer een rugzakje heeft, maar lijkt hijzelf juist pertinent af te wijzen, misschien omdat hij juist best wel genoeg introspectie heeft, weigert hij ook iemand die op zijn niveau zit of zelfs lager)...

Maar sjappeu ervoor dat hij iig nu zover gekomen is om daadwerkelijk dates te hebben.
Ik denk dat dat best een aardige persoonlijke ontwikkeling is, hooguit heb ik mn twijfels of hij erg gelukkig in een zoektocht naar persoonlijke contacten kan worden. De kans lijkt me groot dat hij ook vooral in die zoektocht met zn eigen beperkingen geconfronteerd wordt en vooral steeds meer drempels tegenkomt om te overschijden of situaties die duidelijk buiten zn comfort-zone liggen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_168029549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk ook dat hij eigenlijk wel meer moeite doet en bereid is zn gedrag toch ergens aan te passen, dan dat mensen inzien...

veel mensen hier lijken het liefst te zien dat hij *poef* opeens tot een sociaal-agerend persoon wordt en liefst ook nog dat zij alle credits daarvoor krijgen en een dankbare en erkende Deezer hen komt bedanken voor de ultieme Waarheden die ze hem geleerd hebben...

Uiteindelijk verandert hij echter nooit geheel, hij is gewoon wie hij is en eerlijk gezegd is dat ook geen erg geschikt persoon waar je iemands anders gunt een relatie mee te hebben (tenzij die andere partner evenzeer een rugzakje heeft, maar lijkt hijzelf juist pertinent af te wijzen, misschien omdat hij juist best wel genoeg introspectie heeft, weigert hij ook iemand die op zijn niveau zit of zelfs lager)...

Maar sjappeu ervoor dat hij iig nu zover gekomen is om daadwerkelijk dates te hebben.
Ik denk dat dat best een aardige persoonlijke ontwikkeling is, hooguit heb ik mn twijfels of hij erg gelukkig in een zoektocht naar persoonlijke contacten kan worden. De kans lijkt me groot dat hij ook vooral in die zoektocht met zn eigen beperkingen geconfronteerd wordt en vooral steeds meer drempels tegenkomt om te overschijden of situaties die duidelijk buiten zn comfort-zone liggen
Ik vind inmiddels de complete zwerm gefrustreerde zure Fok!chicks die continue Deezertje afzeiken een stuk zieliger in ieder geval, bedankt voor je mooie betoog.
pi_168029604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik vind inmiddels de complete zwerm gefrustreerde zure Fok!chicks die continue Deezertje afzeiken een stuk zieliger in ieder geval, bedankt voor je mooie betoog.
De oude R&P-mods kunnen er wat van inderdaad. :')
pi_168029672
Daten O+ binnenkort ook maar weer eens aan beginnen, kijken hoe ik nog in de markt lig :@
  dinsdag 10 januari 2017 @ 15:18:03 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168029757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Je haakt niet meer af zodra je merkt dat ze geen vrijgezel zijn? Je praat ook uitgebreid met mannen? Je wil hen ook echt leren kennen? Als dit drie keer een ja is, is dat al heel anders als voorheen en heb je werkelijk vooruitgang geboekt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168029938
Maar zoveel dates en zelfs (bijna) seks... dat flikt 'ie wel mooi.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 15:37:30 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168030137
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zoveel dates en zelfs (bijna) seks... dat flikt 'ie wel mooi.
Krijg alleen niet de indruk dat hij er zelf veel gelukkiger van wordt. Ik lees vooral frustratie.
pi_168030235
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Krijg alleen niet de indruk dat hij er zelf veel gelukkiger van wordt. Ik lees vooral frustratie.
Ben wel benieuwd hoe hij er nu instond als die seks wel was gelukt.
pi_168030283
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinktgrdbgc?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mathemaat op 10-01-2017 16:02:43 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 15:44:02 #196
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168030300
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinkt?
GVD heb het nou 3x gezegd hier. HEB JIJ OOK ZO EEN PLAK VOOR JE KOP??
pi_168030379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

GVD heb het nou 3x gezegd hier. HEB JIJ OOK ZO EEN PLAK VOOR JE KOP??
Ja, eigenlijk wel :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_168030662
quote:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinkt?
Grappig. Als het klikt dan zou er een klikkende klank te horen moeten zijn. Of de klank van het meisje klinkt niet als de klank van de TS en dus geen match..
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_168031223
quote:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinktgrdbgc?
Lees even zijn pohi, misschien snap je het dan.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 16:22:48 #200
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_168031226
quote:
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor. Lijkt toch iets zelfverzekerder te zijn geworden, niet meer zo die bange mus als toen. Het is alleen jammer dat hij geen hulp zoekt met zijn autisme.
Haha grapjas, hij is juist helemaal geen steek veranderd. Dat hij een paar trucjes heeft geleerd waarmee hij een paar toch niet al te grote catches lang genoeg voor de gek kan houden om even langs te komen, toont dat alleen maar aan. Je kan gewoon dezelfde 6 stappen herhalen op tinder waarmee je je compleet anders voordoet. Hij heeft dan ook een zoekgebied wat het hele land bestrijkt, dan zit er altijd wel één of ander onzeker typetje tussen die hapt.
Hij is nog steeds zo onzeker en egocentrisch als de pest. :') Dat valt dan ook letterlijk iedereen op die hem even ontmoet en dat zie je in dit topic ook gewoon weer terug.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')