Dacht in het begin ook nog evenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zag hem toch ook maar 30 seconden ofzo?
Dat is al 3x meer dan dat ik geweest ben in 2016.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga eigenlijk zelden naar de bioscoopBen in 2016 4x geweest volgens mij, jaar ervoor misschien maar eenmaal
Ach, het is JK Rowling.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet alle villains hoeven er toch uit te zien als een albino
Toen zag je alleen de achterkant van hemquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht in het begin ook nog even
Vond je hem goed?
Jungle Book en Fantastic Beasts waren wel leuk om te zien in de bioscoop. Met een date ging ik naar die film van Alice (Met 3D aids) en ik heb voor het eerst The Lion King in de bioscoop gezien, dat was wel genotquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is al 3x meer dan dat ik geweest ben in 2016.
Ik had tot 3 jaar geleden wel die pas. Heb dat geld er wel flink uitgehaald die jaren dat ik het had.
Tegenwoordig is Pathé thuis ook wel een goede zo nu en dan. En Netflix uiteraard.
Domme vraag, Luna is ook blond en is een van haar favoriete personages volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is JK Rowling.
Dat kind kan alleen haar frustraties op papier zetten.
Weet nog met zo'n interview, dat een meisje vroeg waarom ze blonde mensen haatte.
JK: Wat? Waarom zou ik ze haten?
"Omdat iedereen in je 5 boeken met blond haar een slecht en gemeen mens is"
De film?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht in het begin ook nog even
Vond je hem goed?
Ik had graag naar Jungle Book gegaan, helaas niet van gekomenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jungle Book en Fantastic Beasts waren wel leuk om te zien in de bioscoop. Met een date ging ik naar die film van Alice (Met 3D aids) en ik heb voor het eerst The Lion King in de bioscoop gezien, dat was wel genot
Ik vond het duisterder dan ik verwacht hadquote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film?
Beter dan de Potterfilms, maar dat zegt niet veel.
Zaten veel goede dingen in. Leuk voor de kinderen, maar met voldoende achtergrond om het voor de ouders ook interessant te maken.
Goede kostuums, goede belichting, goed acteerwerk, aardige opzet voor vervolgdelen.
Maar zat ook weer voldoende JK Rommel tussen.
Gelukkig staat hij op Netflix nu.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had graag naar Jungle Book gegaan, helaas niet van gekomen
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Domme vraag, Luna is ook blond en is een van haar favoriete personages volgens mij.
Ik vond de karakters erg tof ook. Goed gecastquote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film?
Beter dan de Potterfilms, maar dat zegt niet veel.
Zaten veel goede dingen in. Leuk voor de kinderen, maar met voldoende achtergrond om het voor de ouders ook interessant te maken.
Goede kostuums, goede belichting, goed acteerwerk, aardige opzet voor vervolgdelen.
Maar zat ook weer voldoende JK Rommel tussen.
Die kwam pas een stuk later he. Pas vanaf 5 meen ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Domme vraag, Luna is ook blond en is een van haar favoriete personages volgens mij.
Jungle Book was erg vermakelijk ja. Vette visualsquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had graag naar Jungle Book gegaan, helaas niet van gekomen
I know. Kijk eigenlijk weinig films laatste tijd, meer series nu.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij op Netflix nu.
Ja, klopt.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het duisterder dan ik verwacht had
Toch maar snel gaan kijken dan. Ben zo benieuwd.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jungle Book was erg vermakelijk ja. Vette visuals
Ze heeft het over 5 boeken, dus dan had ze al een heel boek over Luna kunnen lezen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kwam pas een stuk later he. Pas vanaf 5 meen ik.
In de eerste boeken met je de Dursley's, de Malfoy's
Op een schermpje valt het toch wel erg tegen ivm biosquote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch maar snel gaan kijken dan. Ben zo benieuwd.
Ja ik ook, al heb ik nu even een seriedip dat ik niet meer weet wat te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I know. Kijk eigenlijk weinig films laatste tijd, meer series nu.
Kan ook na boek 4 zijn geweest hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft het over 5 boeken, dus dan had ze al een heel boek over Luna kunnen lezen.
En de Dursleys en Malfoys zijn juist niet eens de hele slechte mensenMaar dat komt pas in de latere boeken tot uiting ja.
Ik keek het zonder pauze, dus weet niet precies wanneer de break was.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ook een enorm verschil tussen voor de pauze en na de pauze.
Voor de pauze was alles vrolijk en kleurrijk, en na de pauze alles donker.
Interstellar zat ik op één van de voorste rijen, die scène in dat zwarte gat was echt heel intens toenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een schermpje valt het toch wel erg tegen ivm bios
Sommige films moet je gewoon in de bios kijken.
Net als een Interstellar. Dat is zo`n verschil op tv
FIlms kan je ook verslaafd aan raken hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook, al heb ik nu even een seriedip dat ik niet meer weet wat te kijkenMisschien maar weer wat films kijken, al vind ik dat toch minder leuk omdat je daar niet echt verslaafd aan kan raken.
Heb je zeker gelijk in. Daarom baal ik bijv ook wel van JB dat ik die niet in de bios heb bezocht destijds.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een schermpje valt het toch wel erg tegen ivm bios
Sommige films moet je gewoon in de bios kijken.
Net als een Interstellar. Dat is zo`n verschil op tv
Ik had Justin Bieber ook graag in de bioscoop gezien jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Daarom baal ik bijv ook wel van JB dat ik die niet in de bios heb bezocht destijds.
Maar die personages hebben genoeg redemption gehad, dus ik vind het wel een wat rare vraagquote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook na boek 4 zijn geweest hoor.
Is 10 jaar geleden dat ik dat gelezen heb.
Lol, heb je ook gelijk oogaidsquote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interstellar zat ik op één van de voorste rijen,
Ik heb die dip nog niet, mijn vriendin nu wel. Die kijkt ook echt tientallen series door elkaar heen. Ik zou serieus gek worden en van het padje raken dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook, al heb ik nu even een seriedip dat ik niet meer weet wat te kijkenMisschien maar weer wat films kijken, al vind ik dat toch minder leuk omdat je daar niet echt verslaafd aan kan raken.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had Justin Bieber ook graag in de bioscoop gezien ja
Ja een langere reeks misschien, maar niet dat je het achter elkaar wil blijven kijken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FIlms kan je ook verslaafd aan raken hoor
1/2 per dag kwam ik vroeger wel aan regelmatigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een langere reeks misschien, maar niet dat je het achter elkaar wil blijven kijken.
Hoezo?quote:
Ik kijk het niet door elkaar heen, of althans ik spaar meestal wel een seizoen op en kijk dan alles. Niet allemaal afleveringen door elkaar kijken, dan raak ik de draad kwijt. Maar ik heb wel zo'n beetje elke bekende serie gezien ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb die dip nog niet, mijn vriendin nu wel. Die kijkt ook echt tientallen series door elkaar heen. Ik zou serieus gek worden en van het padje raken dan.
Dat is later he?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die personages hebben genoeg redemption gehad, dus ik vind het wel een wat rare vraag
Dat Zoo is wel een vreselijke B-serie, ik ben afgehaakt na 5 episodes. Dat acteerwerk en die dialogen waren heel erg pijnlijk bij vlagen, zo'n verschil met HBO series.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens kijk ik nu Shooter. Best vermakelijk, kijkt ook lekker weg wel.
Wil ook een begin maken aan Zoo.
Ik ook wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1/2 per dag kwam ik vroeger wel aan regelmatig
Goed dat ik dat alvast weet.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Zoo is wel een vreselijke B-serie, ik ben afgehaakt na 5 episodes. Dat acteerwerk en die dialogen waren heel erg pijnlijk bij vlagen, zo'n verschil met HBO series.
Ik vind haar boeken niet perse perfect (genoeg plotholes etc) maar ik heb er niet voor niks toch wel een obsessie aan overgehouden. Het verhaal is gewoon wel heel aansprekend en ze heeft een toffe wereld gecreëerd, kan die boeken ook eindeloos blijven herlezenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is later he?
Maar doet er ook weinig toe. Vind haar een hele matige schrijfster.
Niveau Dan Brown.
Gewoon moviemeter top 250 afgaanquote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Al weet ik nu vaak niet meer welke films ik wil kijken, moet nog wel wat klassiekers zien. Maar zo'n Schindlers List duurt ook ruim drie uur, dat vind ik dan meteen zo'n zit.
Als je de drang niet hebt om zo'n lange film in 1x af te MOETEN kijken dan zou ik hem lekker in twee delen bekijken hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Al weet ik nu vaak niet meer welke films ik wil kijken, moet nog wel wat klassiekers zien. Maar zo'n Schindlers List duurt ook ruim drie uur, dat vind ik dan meteen zo'n zit.
Kan je beter Fargo oid kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat ik dat alvast weet.
Ik heb meestal al geen zin in alle films van voor 1970quote:
Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar toen viel ik na 10 minuten in slaap.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je de drang niet hebt om zo'n lange film in 1x af te MOETEN kijken dan zou ik hem lekker in twee delen bekijken hoor.
Btw vind ik het wel erg slecht en teleurstellend dat jij die film nog niet gezien hebt.
Dan Brown vind ik nou geen matige schrijver. Kan je favoriet niet zijn maar die man kan echt wel schrijvenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is later he?
Maar doet er ook weinig toe. Vind haar een hele matige schrijfster.
Niveau Dan Brown.
Kijk dan maar gauw de tweede ookquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen S1 van gezien tot nu toe.
S2 is ook wel tof hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen S1 van gezien tot nu toe.
Ik heb ook eigenlijk geen idee waarom ik daar niet aan begonnen ben al.quote:
Ik heb gister voor het eerst eem film met Audrey Hepburn gezien lol. Best cute meisje toentertijd.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb meestal al geen zin in alle films van voor 1970
[..]
Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar toen viel ik na 10 minuten in slaap.
Black Mirror al gezien?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk geen idee waarom ik daar niet aan begonnen ben al.
Vind ik altijd meteen zo oubollig ogen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst eem film met Audrey Hepburn gezien lol. Best cute meisje toentertijd.
Vind ik ook wel een toffe serie, ook al wenste ik vrijwel elk personage een pijnlijke, langzame dood toe.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Homeland vond ik ook wel een goede serie btw. Maar vrees dat niemand hier dat met mij eens is.
Tot Brody was het tofquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Homeland vond ik ook wel een goede serie btw. Maar vrees dat niemand hier dat met mij eens is.
Vooral die Carrie ja. Godtering.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een toffe serie, ook al wenste ik vrijwel elk personage een pijnlijke, langzame dood toe.
Ja of die hele familie van Brody of die kutSaul met zijn chagrijnige bakkus en kutbaardquote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vooral die Carrie ja. Godtering.
Heeft juist wel charme. Maar is ook wel beetje cinemafreak danquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik altijd meteen zo oubollig ogen.
Ja dat was zeker even een domper. S4 sloeg zelfs eigenlijk helemaal nergens op. Gevold door een S5 die ik toch erg goed vond.quote:
Ik heb niet weinig met films hoor, vind ze best leukquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft juist wel charme. Maar is ook wel beetje cinemafreak dan
Als je weinig met films hebt vind je.dat niks, zelfde geldt voor buitenlandse films
Saul vind ik juist wel een leuk karakter in die serie.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of die hele familie van Brody of die kutSaul met zijn chagrijnige bakkus en kutbaard
Ik haat de hele uitstraling van die man, kan ik niks aan doen maar ik raak er gewoon agressief van. Heb ik ook met de acteur van Hershel uit TWDquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Saul vind ik juist wel een leuk karakter in die serie.
Dana had wel d'r momentjes hoor sowquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of die hele familie van Brody
Jij hebt ze allemaal al gezien volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil weer even een goede mindfuck film kijken, iemand suggesties?
Gelukkig komen er zeker nog twee seizoenen aan van Homeland.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat de hele uitstraling van die man, kan ik niks aan doen maar ik raak er gewoon agressief van. Heb ik ook met de acteur van Hershel uit TWD
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ze allemaal al gezien volgens mij
In het vorige seizoen dat ze zogenaamd in Amsterdam waren was wel triestquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig komen er zeker nog twee seizoenen aan van Homeland.
Ja mee eens.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het vorige seizoen dat ze zogenaamd in Amsterdam waren was wel triest![]()
[ afbeelding ]
Als je een wat oudere wilt zien kan je The Game kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
Predestination was ook een geniale mindfuck film
Al gezienquote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een wat oudere wilt zien kan je The Game kijken
Voor die tijd was dat best een toffe film
shutter island en the prestige al gezien zeker?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil weer even een goede mindfuck film kijken, iemand suggesties?
Jazeker, aan die eerste nog paniekaanvallen overgehouden.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island en the prestige al gezien zeker?
Ik vond S4 ook prima hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch vond ik S5 een ijzersterk seizoen JR.
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, aan die eerste nog paniekaanvallen overgehouden.
battelstar al gezienquote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch vond ik S5 een ijzersterk seizoen JR.
Als man breekt het zweet je uit bij dat castratie stukjequote:Op maandag 9 januari 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gezien, dat was wel een aparte film zeg maar
Ja, met Ellen Pagequote:Op maandag 9 januari 2017 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die film over die pedojager toch?
Ja, pas 1 ep. Kijk samen met mijn vriendin. Komt niet zovaak voor want we zijn niet veel thuis op dezelfde tijdstippen. Wel tof. Gaan zeker verder kijken maar gaat even duren.quote:
Nice.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, pas 1 ep. Kijk samen met mijn vriendin. Komt niet zovaak voor want we zijn niet veel thuis op dezelfde tijdstippen. Wel tof. Gaan zeker verder kijken maar gaat even duren.![]()
Zijn einde, man man man. Hele effect van die serie was weg.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was blij dat Brody met zijn kutkop weg was. Die vent kon niet eens normaal praten.
Jazekerquote:Op maandag 9 januari 2017 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als man breekt het zweet je uit bij dat castratie stukje
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.![]()
De miniseries van te voren ook gezien?
ggmm, smoofie en ik zijn trotsquote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Battlestar Galactica ook maar een kans geven
Gezien, dat was bij vlagen geil.quote:
Ach ze konden het niet langer uitmelken natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn einde, man man man. Hele effect van die serie was weg.
Die nog niet volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef Typisch het volgende:
Eternal Sunshine of Spotless mind al gezien JR?
Toch nog wel een verrassend goede draai aan weten te geven hoor daarna.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezien, dat was bij vlagen geil.
[..]
Ach ze konden het niet langer uitmelken natuurlijk.
[..]
Die nog niet volgens mij
Welke serie die nu nog draait zou je me nog willen aanraden?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:22 schreef Typisch het volgende:
er zijn nu echt zoveel goede series
kom er niet aan toe joh
kijk niet zoveel series atmquote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke serie die nu nog draait zou je me nog willen aanraden?
Eerst de miniseries toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
kijk niet zoveel series atm
geef battlestar maar gewoon een kans
Is dat een goede serie?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
The Following moet ik ook nog afkijken trouwens. Ben gestrand bij S3E1.
Lijkt wel Star Wars dat je alles door elkaar moet kijken.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
si
mocht je er waarde aan hechten verder:
http://thunderpeel2001.bl(...)a-viewing-order.html
Jawel, maar halverwege S2 kreeg ik het gevoel van okay dit is wel erg vergezocht allemaal.quote:
Zeker zo'n serie dat het eerste seizoen een leuk concept heeft, maar dat ze het daarna maar blijven uitmelkenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar halverwege S2 kreeg ik het gevoel van okay dit is wel erg vergezocht allemaal.
Best wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker zo'n serie dat het eerste seizoen een leuk concept heeft, maar dat ze het daarna maar blijven uitmelken
hoeft niet joh, is meer als je er dan toch voor gaat..quote:Op maandag 9 januari 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt wel Star Wars dat je alles door elkaar moet kijken.
Ik kijk die Miniseries wel en daarna alle seizoenen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeft niet joh, is meer als je er dan toch voor gaat..
heb het ook niet gedaan verder
Zaterdagavond zijn mijn vriendin en ik weer eens samen de hele avond thuis en dan gaan we even tot in de nacht door kijken. Want dit schiet niet op iedere keer 1 ep.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeft niet joh, is meer als je er dan toch voor gaat..
heb het ook niet gedaan verder
Heb jij die 'finale' film gezien?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prison Break![]()
Al ga ik dat nieuwste seizoen wel weer gewoon kijken
Wel gek dat je elkaar niet elke avond gewoon ziet danquote:Op maandag 9 januari 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdagavond zijn mijn vriendin en ik weer eens samen de hele avond thuis en dan gaan we even tot in de nacht door kijken. Want dit schiet niet op iedere keer 1 ep.
Ja die stond op Netflix toen gewoon als laatste episode.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij die 'finale' film gezien?
ken het probleem wel hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdagavond zijn mijn vriendin en ik weer eens samen de hele avond thuis en dan gaan we even tot in de nacht door kijken. Want dit schiet niet op iedere keer 1 ep.
Lijkt mij echt intens kut om er telkens mee te moeten wachten tot de ander bij isquote:Op maandag 9 januari 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken het probleem wel hoor
was aan Westworld begonnen en moest na ep2 ookw achten tot ik verder kon kijken omdat mijn chick ook mee wilde kijken
struggles, ze zijn er
Zij werkt sinds kort als locatiehoofd op een ander kinderdagverblijf, stuk verder van huis. Ze is nu ook vaak pas veel later thuis ;s avonds.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel gek dat je elkaar niet elke avond gewoon ziet dan
intens kut is wat overdrevenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt intens kut om er telkens mee te moeten wachten tot de ander bij is
Aan de andere kant is het wel leuker om dan alles te bespreken
Gelukkig, dacht al dat ik de enige was. hehequote:Op maandag 9 januari 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken het probleem wel hoor
was aan Westworld begonnen en moest na ep2 ookw achten tot ik verder kon kijken omdat mijn chick ook mee wilde kijken
struggles, ze zijn er
Hoever van je huis dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij werkt sinds kort als locatiehoofd op een ander kinderdagverblijf, stuk verder van huis. Ze is nu ook vaak pas veel later thuis ;s avonds.
Met Westworld kan dat opzich wel, maar ik ben gewoon teveel gewend om het alleen te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
intens kut is wat overdreven
soms kijk ik gewoon door en kijk ik het op haar tempo nog een keer
uur rijden. Maar het is een heel nieuw centrum geopend op 2 januari. Zij heeft de taak om het op te mogen zetten daar. Komt ook nog eens bij dat het eerste centrum is binnen die stichting die tot 's avonds 20.00 open is ipv 18.00 en ook op zaterdag open is.quote:
Wat laat voor een kinderdagverblijf zegquote:Op maandag 9 januari 2017 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uur rijden. Maar het is een heel nieuw centrum geopend op 2 januari. Zij heeft de taak om het op te mogen zetten daar. Komt ook nog eens bij dat het eerste centrum is binnen die stichting die tot 's avonds 20.00 open is ipv 18.00 en ook op zaterdag open is.
Tsja, zat er wel beetje aan te komen. Op zaterdag wel maar tot 16.30 open trouwens hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat laat voor een kinderdagverblijf zeg
Moet ze dan 6 dagen in de week werken?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja, zat er wel beetje aan te komen. Op zaterdag wel maar tot 16.30 open trouwens hoor.
Nu, tijdelijk ja. Maar alles is nieuw en net geopend.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ze dan 6 dagen in de week werken?
Gaat je kleine daar ook heen dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu, tijdelijk ja. Maar alles is nieuw en net geopend.
Ja, 3 dagen. Ma, wo en vr. Maar ik haal haar wel eerder op. Ga haar daar niet tot 20.00 laten.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat je kleine daar ook heen dan?
Kijken naar Jinek is klachtwaardig.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:47 schreef JanCees het volgende:
Hoi
Morgen werken
Denk dus dat ik jinek niet af kijk
Nee dat lijkt me ook te langquote:Op maandag 9 januari 2017 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen. Ma, wo en vr. Maar ik haal haar wel eerder op. Ga haar daar niet tot 20.00 laten.
vind haar wel wat hebbenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit naar Jinek gekeken, ik vind die vrouw echt vreselijk
Ja en kan ze thuis ook nog even spelen en chillenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en buiten dat is het gewoon klote met haar slaaptijd 's avonds.
Precies.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en kan ze thuis ook nog even spelen en chillen
wat andersquote:Op maandag 9 januari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijken naar Jinek is klachtwaardig.
Geil wijfquote:Op maandag 9 januari 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit naar Jinek gekeken, ik vind die vrouw echt vreselijk
Trustenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kap er ook mee. Ben gesloopt.
Fijne avond nog boys.
quote:Er is inmiddels meer duidelijk. Ödegaard lijkt dinsdag officieel gepresenteerd te worden bij sc Heerenveen en wel voor de duur van anderhalf jaar. Journalist Petter Veland van Viasat maakt hier ook melding van. Real kan hem na een halfjaar wel weer terughalen.
KoeKoekquote:Op maandag 9 januari 2017 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BPAmN4HBB4r/
Die hebben sowieso een keer geschaard samen, dat kan niet anders.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BPAmN4HBB4r/
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Fylax gaat vloggen
Daar zou weinig mis mee zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben sowieso een keer geschaard samen, dat kan niet anders.
die Maisie s echt matras van Hollywood denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben sowieso een keer geschaard samen, dat kan niet anders.
Dan wil ik er ook wel opquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die Maisie s echt matras van Hollywood denk ik
In een dronken bui als ze lekker bezig zijn, eerst begonnen met zoenen en daarna vanzelf in elkaars slipje voelen en elkaar eens hevig gaan vingeren.quote:
Nee joh. komt echt niet sletterig overquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die Maisie s echt matras van Hollywood denk ik
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een dronken bui als ze lekker bezig zijn, eerst begonnen met zoenen en daarna vanzelf in elkaars slipje voelen en elkaar eens hevig gaan vingeren.
Meh weetniethoorquote:
Zo zouden meer vloggers moeten denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb niet iets interessants te vloggen
Gewoon over hoe het op school is, of je gaat mensen wat vragen in een winkelcentrum ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meh weetniethoor
heb niet iets interessants te vloggen en heb geen zin om belachelijk gemawkt te worde
Klinkt als een droomquote:Op maandag 9 januari 2017 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik in Indonesië was, at ik het 3 keer per dag.:)
Na 3 weken was ik het wel een beetje zat, moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een droom
(behalve als het a la Iwanius was)
Op de kaart stond niet dat het a la Johannes was, dus ik ben er van uit gegaan dat het niet de jouwe was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat kan mijn nasi niet geweest zijn
Het werd mij met de paplepel ingegotenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de kaart stond niet dat het a la Johannes was, dus ik ben er van uit gegaan dat het niet de jouwe was.
Ook vermoed ik dat jij toen, op die leeftijd (2005), je culinaire kwaliteiten nog niet zo ver had ontwikkeld als dat ze nu zijn.
de nasi a la iwanius is zeer authentiek dus het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een droom
(behalve als het a la Iwanius was)
Dus jouw nasi is een continuatie van de nasi van je ouders?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het werd mij met de paplepel ingegoten
Het Indonesische recept schijnt op zijn aanpak gebaseerd te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de nasi a la iwanius is zeer authentiek dus het zou zomaar kunnen
Hier hebben al mijn voorouders voor gevochtenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jouw nasi is een continuatie van de nasi van je ouders?
als voorzitter van de iwanius fanclub kan ik dit bevestigen noch ontkrachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Indonesische recept schijnt op zijn aanpak gebaseerd te zijn
echt heel raar dat de msm nooit aandacht heeft voor alle drone dodenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso vindt dit leuk:
[ afbeelding ]
Zal wel weer komen vanaf februari.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt heel raar dat de msm nooit aandacht heeft voor alle drone doden
denk niet dat Trump dagelijks families gaat vermoordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel weer komen vanaf februari.
Want Trump is de duivel.
Obamaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso vindt dit leuk:
[ afbeelding ]
Alsof niet elke president dat zal doen met de dilemma's die hij/zij voor hun kiezen krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso vindt dit leuk:
[ afbeelding ]
Nog even snel Obama bashen voor ze de grootste staatsmongool ooit als president krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof niet elke president dat zal doen met de dilemma's die hij/zij voor hun kiezen krijgt.
Makkelijk roepen altijd ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog even snel Obama bashen voor ze de grootste staatsmongool ooit als president krijgen.
Naïef om te denken dat een president als enige verantwoordelijk is voor zo'n oorlog.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Makkelijk roepen dat het uniek is om 8 jaar lang in oorlog te zijn?
Vreemd. Bush was dat kennelijk wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naïef om te denken dat een president als enige verantwoordelijk is voor zo'n oorlog.
Moeder aarde denkt daar inderdaad zo overquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel weer komen vanaf februari.
Want Trump is de duivel.
Ja bedankt. Hoe is het kerel?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Red ik je toch mooi even van die topickill
waarom kom je niet in klbquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Red ik je toch mooi even van die topickill
Ik verkeer in opperbeste stemming. En jij?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bedankt. Hoe is het kerel?
Mooi zo. Hier alles prima.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik verkeer in opperbeste stemming. En jij?
ik vroeg het eerstquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe grappig vind jij jezelf nu?
Dit is echt te treurig voor woorden. Wat een niveau ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik besloot ook eens keer 4handen op 1 buik te kijkenje kan toch alleen maar kotsen op zwakbegaafde tokkies. Die mensen horen echt geen kinderen te krijgen
Is dit bij elk gezin in die serie zo? Dit vind ik wel echt absurd hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is echt te treurig voor woorden. Wat een niveau ook.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik besloot ook eens keer 4handen op 1 buik te kijkenje kan toch alleen maar kotsen op zwakbegaafde tokkies. Die mensen horen echt geen kinderen te krijgen
Ik heb niet alles gezien. Vorige week wel, was ook niet bijster hoog niveau van de ouders. Maar dit raakt wel echt het absolute dieptepunt ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit bij elk gezin in die serie zo? Dit vind ik wel echt absurd hoor
Van de week Heerenveen - ADO.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi zo. Hier alles prima.
Ik vind het altijd wel leuk om Fok-it te zien haten op tokkiesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in deze.
Denk dik 5-0 man. Wel goed gedaan van Heerenveen. Was wel verrastquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van de week Heerenveen - ADO.
Denk appeltje eitje, 3-1. Hopen dat Odegard invalt.
Ja kan je toch niet anders dan boos worden op zulke figuren? Zo'n kind is nu al verziekt. Voor zwangerschap zou dat allemaal veel beter onderzocht moeten wordenquote:
Hing al tijdje in de lucht.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dik 5-0 man. Wel goed gedaan van Heerenveen. Was wel verrast![]()
Geen idee, ik heb dat nog nooit gezien. Word je alleen maar boos op tokkies terwijl je er toch niks aan kan doen. Laat lekker gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan je toch niet anders dan boos worden op zulke figuren? Zo'n kind is nu al verziekt. Voor zwangerschap zou dat allemaal veel beter onderzocht worden
Jammer dat Larsson perse weg wil.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen heeft wel een genotsaanval nu
Heerlijk man. Ben er jaloers op.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hing al tijdje in de lucht.
Zaken doen met Real Madrid, haha.
Zou Florentino Perez het Friese land in zijn getrokken?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hing al tijdje in de lucht.
Zaken doen met Real Madrid, haha.
Matrassen neuken is anders ook best een rare hobby.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens, sinds wanneer is 'aanbiedingen scoren' een hobby?
zit in uitvak. Als dit zo is gaan er dingen brandenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van de week Heerenveen - ADO.
Denk appeltje eitje, 3-1. Hopen dat Odegard invalt.
Gaat toch om onschuldige levens die daar geen invloed op hebben. Vind dat gewoon idiootquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat nog nooit gezien. Word je alleen maar boos op tokkies terwijl je er toch niks aan kan doen. Laat lekker gaan
Ajax zal hem wel halen, omdat ze de lijstjes weer te laat hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat Larsson perse weg wil.
Ook gewoon omdat het 'moest' van de kerk he. Wtf heyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan je toch niet anders dan boos worden op zulke figuren? Zo'n kind is nu al verziekt. Voor zwangerschap zou dat allemaal veel beter onderzocht moeten worden
Masturberen vind ik niet zo'n vreemde hobby eigenlijk. Sterker nog, het is de normaalste hobby ter wereld als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Matrassen neuken is anders ook best een rare hobby.
Weenie meer.quote:
Las ook 1,5 jaar. Kan die nu even wennen en volgend jaar knallenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk man. Ben er jaloers op.
Ja maar die tokkies zijn daar ook ooit mee begonnen, zijn zo opgevoed en hebben een lage intelligentie. Hoezo zouden die geen geluk mogen hebben in het leven? Waarom zou je ze dat misgunnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch om onschuldige levens die daar geen invloed op hebben. Vind dat gewoon idioot
Misschien zijn die kinderen wel gelukkiger dan jij ooit wasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch om onschuldige levens die daar geen invloed op hebben. Vind dat gewoon idioot
Ja. Hij is in Eelde geland met het vliegtuig ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Florentino Perez het Friese land in zijn getrokken?
DE BESTE WENSEN NOG VRIENDquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie meer.
Nee, maar gebruikte toen af en toe even. En dat account is definitief geblokkeerd omdat ze denken dat het mijn kloon was ofzo.
hebben mijn trs toch nut gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie meer.
Nee, maar gebruikte toen af en toe even. En dat account is definitief geblokkeerd omdat ze denken dat het mijn kloon was ofzo.
Oja, die zoeken een buitenspeler toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal hem wel halen, omdat ze de lijstjes weer te laat hebben gemaakt.
Ben wel benieuwd. Vond Heerenveen al leuk spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Las ook 1,5 jaar. Kan die nu even wennen en volgend jaar knallen
Eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof kinderen in rijke gezinnen dan zo gelukkig zijn, hebben dan alles en moeten dan later een dure studie doen en raken ze alsnog depressief.
Fakkels gekocht?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit in uitvak. Als dit zo is gaan er dingen branden
Omdat ze zichzelf amper kunnen opvoeden.laat staan een baby. En ik zeg niet tokkies in het algemeen. Maar nu kan elke idioot kinderen krijgen,mag best wat strengerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die tokkies zijn daar ook ooit mee begonnen, zijn zo opgevoed en hebben een lage intelligentie. Hoezo zouden die geen geluk mogen hebben in het leven? Waarom zou je ze dat misgunnen?
Ik kan er mee leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebben mijn trs toch nut gehad
zit je nog in de west
Ja daarom worden ze uit huis geplaatstquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien zijn die kinderen wel gelukkiger dan jij ooit was
Ja, er waren al geruchten over Lozano maar dat is alweer afgekapt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, die zoeken een buitenspeler toch?
Tja er zullen genoeg mensen die door zo'n test komen maar een kind alsnog verpesten op wat voor manier dan ook. Laat die mensen ook het geluk hebben zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf amper kunnen opvoeden.laat staan een baby. En ik zeg niet tokkies in het algemeen. Maar nu kan elke idioot kinderen krijgen,mag best wat strenger
Niet allemaal tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom worden ze uit huis geplaatst
Wat zullen ze gelukkig zijn
oh wel weer lekker stamppot eten enzo dusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven.
Nee, draag weer truien
Hongaars talentje hebben jullie maar mooi binnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, er waren al geruchten over Lozano maar dat is alweer afgekapt.
Ze mogen Sinkgraven wel weer ruilen voor Larsson andersquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, er waren al geruchten over Lozano maar dat is alweer afgekapt.
Dit wringt wel een beetje.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja er zullen genoeg mensen die door zo'n test komen maar een kind alsnog verpesten op wat voor manier dan ook. Laat die mensen ook het geluk hebben zeg.
Ja ander jeugdspelertje hebben we al verkocht voor 3 miljoenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hongaars talentje hebben jullie maar mooi binnen.
Ja, eergisteren zelf weer wortels, ui, en aardappelen staan prakken. Was echt goede stamppotquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh wel weer lekker stamppot eten enzo dus
Nogal ja, snap die gedachtegang.echt nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wringt wel een beetje.
Echtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ander jeugdspelertje hebben we al verkocht voor 3 miljoen
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal ja, snap die gedachtegang.echt niet
Ik ben voorzitter van de Sinkgraven Fanclub, dus laat hem maar mooi bij Ajax. Ik hoef Larsson niet perse, ben totaal niet overtuigd van hem.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze mogen Sinkgraven wel weer ruilen voor Larsson anders
Ja het komt er misschien wat raar uit, maar hoezo zouden dat soort mensen ook niet zichzelf mogen voortplanten? Dat geluk kan je ze dan toch niet ontnemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wringt wel een beetje.
Alsof tokkiemensen niet ook gelukkig kunnen zijn, jij hoeft er niet mee om te gaan of je kan je aan ze ergeren. Maar dat betekent niet dat die mensen ook gewoon geluk mogen hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal ja, snap die gedachtegang.echt niet
Denk juist dat Larsson wel kan slagen hogerop. Alleen wel wat blessuregevoelig, speelt best vaak niet vanwege "ziekte".quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter van de Sinkgraven Fanclub, dus laat hem maar mooi bij Ajax. Ik hoef Larsson niet perse, ben totaal niet overtuigd van hem.
[..]
Ja het komt er misschien wat raar uit, maar hoezo zouden dat soort mensen ook niet zichzelf mogen voortplanten? Dat geluk kan je ze dan toch niet ontnemen.
Dat er problemen komen is niet raar, dat is bij iedereen zo. Moeten we dan alleen de elite zich laten voortplanten?
Antonucci, anderhalf jaar terug van Anderlecht gehaald voor 500k nu naar Monaco. Contract liep volgend jaar af dus dat moest dan maar.quote:
Ja maar jij doet alsof het geluk van ouders een hogere prioriteit heeft dan hoe een kind opgroeitquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof tokkiemensen niet ook gelukkig kunnen zijn, jij hoeft er niet mee om te gaan of je kan je aan ze ergeren. Maar dat betekent niet dat die mensen ook gewoon geluk mogen hebben.
Lijkt me gewoon normaal om je medemens wat te gunnen.
Is mij teveel een gokje, zie ik liever iets meer een "zekerheidje" (al kan dat ook mislukken natuurlijk, maar gewoon hoger segment speler)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk juist dat Larsson wel kan slagen hogerop. Alleen wel wat blessuregevoelig, speelt best vaak niet vanwege "ziekte".
Bij de meeste is het alleen maar een gevoel. Oh een baby zal mij wel gelukkig maken. Dat was bij dit stel ook. Ze denken verder totaal niet na over hoe het daarna zal gaan verlopen en wat voor zorgen dat met zich meebrengt. Iets waar dit stel (4 handen op 1 buik) ook totaal niet toe in staat was om verder over na te denken. Dat bleek echt uit alles. Was gewoon pijnlijk om te zien. Daar mag best wel wat aan gedaan worden. En hoe, dat weet ik ook niet zo 1,2,3.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof tokkiemensen niet ook gelukkig kunnen zijn, jij hoeft er niet mee om te gaan of je kan je aan ze ergeren. Maar dat betekent niet dat die mensen ook gewoon geluk mogen hebben.
Lijkt me gewoon normaal om je medemens wat te gunnen.
Je kan toch niet plannen hoe zaken gaan lopen, misschien is er bij de geboorte wel niks aan de hand en krijgen ze later problemen waardoor ze moeten verhuizen. Je kan niet alles maar regelen, soms moet je het leven gewoon op zijn beloop laten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Dat er problemen bij iedereen zijn is ook echt een makkelijk argument.een moeilijke puber is wel wst anders dan opgroeien in een slechte omgeving of ondervoed worden
Als een kind niet beter weet kan hij nog steeds wel net zo gelukkig zijn als andere kinderen, ligt eraan waar je aan gewend bent. Kinderen in Afrika kunnen ook gelukkig zijn ook al hebben ze honger, want dan weten ze niet beter en worden ze blij van de kleine dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij doet alsof het geluk van ouders een hogere prioriteit heeft dan hoe een kind opgroeit
Als jij plannen hebt voor een kind en je woont samen met iemand op een kamertje van nog geen 12m2. Dan moet er al een belletje gaan rinkelen voor je überhaupt zwanger wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch niet plannen hoe zaken gaan lopen, misschien is er bij de geboorte wel niks aan de hand en krijgen ze later problemen waardoor ze moeten verhuizen. Je kan niet alles maar regelen, soms moet je het leven gewoon op zijn beloop laten.
Is natuurlijk gelul dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij plannen hebt voor een kind en je woont samen met iemand op een kamertje van nog geen 12m2. Dan moet er al een belletje gaan rinkelen voor je überhaupt zwanger wordt.
Was de baby al geboren? Kan best dat ze het op begin nog niet weten maar uiteindelijk zullen ze er wel achter komen, en de meeste mensen zullen hun kind wel naar beste geweten opvoeden hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij de meeste is het alleen maar een gevoel. Oh een baby zal mij wel gelukkig maken. Dat was bij dit stel ook. Ze denken verder totaal niet na over hoe het daarna zal gaan verlopen en wat voor zorgen dat met zich meebrengt. Iets waar dit stel (4 handen op 1 buik) ook totaal niet toe in staat was om verder over na te denken. Dat bleek echt uit alles. Was gewoon pijnlijk om te zien. Daar mag best wel wat aan gedaan worden. En hoe, dat weet ik ook niet zo 1,2,3.
jij bent elan nietquote:
Jij vind dat voldoende ja?quote:
Ja of ze hebben seks en dan opeens krijgen ze het, en zien ze het als een zegen. Moet toch gewoon kunnen, een kind gaat echt niet dood als hij daar moet slapen hoor. Een baby sowieso niet, en later kan er altijd nog verbetering komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij plannen hebt voor een kind en je woont samen met iemand op een kamertje van nog geen 12m2. Dan moet er al een belletje gaan rinkelen voor je überhaupt zwanger wordt.
echt niequote:
Stalk je mij of zo? Ga lekker naar VBLquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond. Hopelijk is het hier gezellig.
negeer je mij ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Stalk je mij of zo? Ga lekker naar VBL
hoe kan je hem hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb wel elan.
Ik stalk niemand.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Stalk je mij of zo? Ga lekker naar VBL
Het zit je allemaal wel diep hé?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, nerdje met je korfbal en darts.
oke mooiquote:
Totaal niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel diep hé?
Na de geboorte zijn er diverse instanties aan te pas gekomen omdat het stel met baby niet functioneerde, en is de baby zelfs uit huis geplaatst. Weg is het geluk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of ze hebben seks en dan opeens krijgen ze het, en zien ze het als een zegen. Moet toch gewoon kunnen, een kind gaat echt niet dood als hij daar moet slapen hoor. Een baby sowieso niet, en later kan er altijd nog verbetering komen.
wat is het danquote:
Iemand met Ajacied in zijn naam zou sowieso nooit serieus genomen moeten wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Niemand neemt je nog serieus.
Je wist aan het begin van de avond uit het niets en ook nu mij uit het niets te bashen. Doe alsjeblieft niet dat het niet zo is.quote:
Ja dan is het wel een andere situatie, maar opzich moet elk stel wel een kans krijgen om het kind zelf op te voeden. En als dan na een tijd blijkt dat dat niet goed gaat kan je altijd nog ingrijpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na de geboorte zijn er diverse instanties aan te pas gekomen omdat het stel met baby niet functioneerde, en is de baby zelfs uit huis geplaatst. Weg is het geluk.
Haten op Ajaxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand met Ajacied in zijn naam zou sowieso nooit serieus genomen moeten worden
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand met Ajacied in zijn naam zou sowieso nooit serieus genomen moeten worden
lol ik kende dat woord niet neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken je dat woord niet?
http://www.encyclo.nl/begrip/elan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |