Ik vraag mij echt af hoeveel gekker het nog allemaal kan hoor. Toen ik ooit begon met de Nokia was het allemaal zo basic, dat je wel verwachte dat het nog verder ging ontwikkelen. Maar zover als wat we nu allemaal kunnen met zo'n ding...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Fok-it het volgende:
Van mij hoeft een telefoon ook niet extreem veel op een computer te lijken. Net als met die megapixels, gebruik camera toch bijna nooit.
Heb nu wel ontgrendeling door vingerafdrukVette shit is dat
Ja die gebruik ik ook, voelt toch het meest veiligquote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Fok-it het volgende:
Van mij hoeft een telefoon ook niet extreem veel op een computer te lijken. Net als met die megapixels, gebruik camera toch bijna nooit.
Heb nu wel ontgrendeling door vingerafdrukVette shit is dat
Irisscanner heb je net gelezenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoeveel gekker het nog allemaal kan hoor. Toen ik ooit begon met de Nokia was het allemaal zo basic, dat je wel verwachte dat het nog verder ging ontwikkelen. Maar zover als wat we nu allemaal kunnen met zo'n ding...
Ja, een functie die ik naar alle waarschijnlijkheid niet eens ga gebruiken, gok ik zo.quote:
Niet alleen met telefoon. Als je weet wat ze in Azie aan het doen zijn met menselijke robots. echt bizarquote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoeveel gekker het nog allemaal kan hoor. Toen ik ooit begon met de Nokia was het allemaal zo basic, dat je wel verwachte dat het nog verder ging ontwikkelen. Maar zover als wat we nu allemaal kunnen met zo'n ding...
Ja, het is wel extreem tof wat ze maken. Dat moet ik toegeven. Bestaat er al een vliegende auto?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen met telefoon. Als je weet wat ze in Azie aan het doen zijn met menselijke robots. echt bizarEn dat gaan wij nog meemaken
Ene Harry P en Ron W maken er al gebruik vanquote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, het is wel extreem tof wat ze maken. Dat moet ik toegeven. Bestaat er al een vliegende auto?
Daar waren ze na de 2e wereldoorlog volgens mij al mee bezigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, het is wel extreem tof wat ze maken. Dat moet ik toegeven. Bestaat er al een vliegende auto?
Westworld irlquote:Op maandag 9 januari 2017 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen met telefoon. Als je weet wat ze in Azie aan het doen zijn met menselijke robots. echt bizarEn dat gaan wij nog meemaken
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene Harry P en Ron W maken er al gebruik van
Ik geloof ook serieus dat er mensen gaan zijn die relaties krijgen met hun OSquote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Westworld irl![]()
Meteen een Dolores pop bestellen
Ik denk dat het tijdens ons leven nog niet te betalen gaat zijn zo'n robot, moet het eerst al wat jaartjes op de markt zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof ook serieus dat er mensen gaan zijn die relaties krijgen met hun OS
Ik herkende Johnny Depp er gewoon de hele film niet inquote:
Mensen kunnen daar best vatbaar voor zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dat is wel beetje op het extreme af.
Blonde nazi stereotype.quote:
De hele zaal ging wel meteen joelen toen Depp verscheen bij onsquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herkende Johnny Depp er gewoon de hele film niet in
Je zag hem toch ook maar 30 seconden ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herkende Johnny Depp er gewoon de hele film niet in
Ze hadden hem beter dit kapsel kunnen laten houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blonde nazi stereotype.
Werkt ook nog eens met bliksem.
2/10
Had jij nou Pathé pas?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele zaal ging wel meteen joelen toen Depp verscheen bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |