Dacht in het begin ook nog evenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zag hem toch ook maar 30 seconden ofzo?
Dat is al 3x meer dan dat ik geweest ben in 2016.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga eigenlijk zelden naar de bioscoopBen in 2016 4x geweest volgens mij, jaar ervoor misschien maar eenmaal
Ach, het is JK Rowling.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet alle villains hoeven er toch uit te zien als een albino
Toen zag je alleen de achterkant van hemquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht in het begin ook nog even
Vond je hem goed?
Jungle Book en Fantastic Beasts waren wel leuk om te zien in de bioscoop. Met een date ging ik naar die film van Alice (Met 3D aids) en ik heb voor het eerst The Lion King in de bioscoop gezien, dat was wel genotquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is al 3x meer dan dat ik geweest ben in 2016.
Ik had tot 3 jaar geleden wel die pas. Heb dat geld er wel flink uitgehaald die jaren dat ik het had.
Tegenwoordig is Pathé thuis ook wel een goede zo nu en dan. En Netflix uiteraard.
Domme vraag, Luna is ook blond en is een van haar favoriete personages volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is JK Rowling.
Dat kind kan alleen haar frustraties op papier zetten.
Weet nog met zo'n interview, dat een meisje vroeg waarom ze blonde mensen haatte.
JK: Wat? Waarom zou ik ze haten?
"Omdat iedereen in je 5 boeken met blond haar een slecht en gemeen mens is"
De film?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht in het begin ook nog even
Vond je hem goed?
Ik had graag naar Jungle Book gegaan, helaas niet van gekomenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jungle Book en Fantastic Beasts waren wel leuk om te zien in de bioscoop. Met een date ging ik naar die film van Alice (Met 3D aids) en ik heb voor het eerst The Lion King in de bioscoop gezien, dat was wel genot
Ik vond het duisterder dan ik verwacht hadquote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film?
Beter dan de Potterfilms, maar dat zegt niet veel.
Zaten veel goede dingen in. Leuk voor de kinderen, maar met voldoende achtergrond om het voor de ouders ook interessant te maken.
Goede kostuums, goede belichting, goed acteerwerk, aardige opzet voor vervolgdelen.
Maar zat ook weer voldoende JK Rommel tussen.
Gelukkig staat hij op Netflix nu.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had graag naar Jungle Book gegaan, helaas niet van gekomen
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Domme vraag, Luna is ook blond en is een van haar favoriete personages volgens mij.
Ik vond de karakters erg tof ook. Goed gecastquote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film?
Beter dan de Potterfilms, maar dat zegt niet veel.
Zaten veel goede dingen in. Leuk voor de kinderen, maar met voldoende achtergrond om het voor de ouders ook interessant te maken.
Goede kostuums, goede belichting, goed acteerwerk, aardige opzet voor vervolgdelen.
Maar zat ook weer voldoende JK Rommel tussen.
Die kwam pas een stuk later he. Pas vanaf 5 meen ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Domme vraag, Luna is ook blond en is een van haar favoriete personages volgens mij.
Jungle Book was erg vermakelijk ja. Vette visualsquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had graag naar Jungle Book gegaan, helaas niet van gekomen
I know. Kijk eigenlijk weinig films laatste tijd, meer series nu.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij op Netflix nu.
Ja, klopt.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het duisterder dan ik verwacht had
Toch maar snel gaan kijken dan. Ben zo benieuwd.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jungle Book was erg vermakelijk ja. Vette visuals
Ze heeft het over 5 boeken, dus dan had ze al een heel boek over Luna kunnen lezen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kwam pas een stuk later he. Pas vanaf 5 meen ik.
In de eerste boeken met je de Dursley's, de Malfoy's
Op een schermpje valt het toch wel erg tegen ivm biosquote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch maar snel gaan kijken dan. Ben zo benieuwd.
Ja ik ook, al heb ik nu even een seriedip dat ik niet meer weet wat te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I know. Kijk eigenlijk weinig films laatste tijd, meer series nu.
Kan ook na boek 4 zijn geweest hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft het over 5 boeken, dus dan had ze al een heel boek over Luna kunnen lezen.
En de Dursleys en Malfoys zijn juist niet eens de hele slechte mensenMaar dat komt pas in de latere boeken tot uiting ja.
Ik keek het zonder pauze, dus weet niet precies wanneer de break was.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ook een enorm verschil tussen voor de pauze en na de pauze.
Voor de pauze was alles vrolijk en kleurrijk, en na de pauze alles donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |