Matrassen neuken is anders ook best een rare hobby.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens, sinds wanneer is 'aanbiedingen scoren' een hobby?
zit in uitvak. Als dit zo is gaan er dingen brandenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van de week Heerenveen - ADO.
Denk appeltje eitje, 3-1. Hopen dat Odegard invalt.
Gaat toch om onschuldige levens die daar geen invloed op hebben. Vind dat gewoon idiootquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat nog nooit gezien. Word je alleen maar boos op tokkies terwijl je er toch niks aan kan doen. Laat lekker gaan
Ajax zal hem wel halen, omdat ze de lijstjes weer te laat hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat Larsson perse weg wil.
Ook gewoon omdat het 'moest' van de kerk he. Wtf heyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan je toch niet anders dan boos worden op zulke figuren? Zo'n kind is nu al verziekt. Voor zwangerschap zou dat allemaal veel beter onderzocht moeten worden
Masturberen vind ik niet zo'n vreemde hobby eigenlijk. Sterker nog, het is de normaalste hobby ter wereld als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Matrassen neuken is anders ook best een rare hobby.
Weenie meer.quote:
Las ook 1,5 jaar. Kan die nu even wennen en volgend jaar knallenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk man. Ben er jaloers op.
Ja maar die tokkies zijn daar ook ooit mee begonnen, zijn zo opgevoed en hebben een lage intelligentie. Hoezo zouden die geen geluk mogen hebben in het leven? Waarom zou je ze dat misgunnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch om onschuldige levens die daar geen invloed op hebben. Vind dat gewoon idioot
Misschien zijn die kinderen wel gelukkiger dan jij ooit wasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch om onschuldige levens die daar geen invloed op hebben. Vind dat gewoon idioot
Ja. Hij is in Eelde geland met het vliegtuig ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Florentino Perez het Friese land in zijn getrokken?
DE BESTE WENSEN NOG VRIENDquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie meer.
Nee, maar gebruikte toen af en toe even. En dat account is definitief geblokkeerd omdat ze denken dat het mijn kloon was ofzo.
hebben mijn trs toch nut gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie meer.
Nee, maar gebruikte toen af en toe even. En dat account is definitief geblokkeerd omdat ze denken dat het mijn kloon was ofzo.
Oja, die zoeken een buitenspeler toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal hem wel halen, omdat ze de lijstjes weer te laat hebben gemaakt.
Ben wel benieuwd. Vond Heerenveen al leuk spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Las ook 1,5 jaar. Kan die nu even wennen en volgend jaar knallen
Eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof kinderen in rijke gezinnen dan zo gelukkig zijn, hebben dan alles en moeten dan later een dure studie doen en raken ze alsnog depressief.
Fakkels gekocht?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit in uitvak. Als dit zo is gaan er dingen branden
Omdat ze zichzelf amper kunnen opvoeden.laat staan een baby. En ik zeg niet tokkies in het algemeen. Maar nu kan elke idioot kinderen krijgen,mag best wat strengerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die tokkies zijn daar ook ooit mee begonnen, zijn zo opgevoed en hebben een lage intelligentie. Hoezo zouden die geen geluk mogen hebben in het leven? Waarom zou je ze dat misgunnen?
Ik kan er mee leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebben mijn trs toch nut gehad
zit je nog in de west
Ja daarom worden ze uit huis geplaatstquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien zijn die kinderen wel gelukkiger dan jij ooit was
Ja, er waren al geruchten over Lozano maar dat is alweer afgekapt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, die zoeken een buitenspeler toch?
Tja er zullen genoeg mensen die door zo'n test komen maar een kind alsnog verpesten op wat voor manier dan ook. Laat die mensen ook het geluk hebben zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf amper kunnen opvoeden.laat staan een baby. En ik zeg niet tokkies in het algemeen. Maar nu kan elke idioot kinderen krijgen,mag best wat strenger
Niet allemaal tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom worden ze uit huis geplaatst
Wat zullen ze gelukkig zijn
oh wel weer lekker stamppot eten enzo dusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven.
Nee, draag weer truien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |