Het schijnt dat Montelly bezig is met een plan om alle vrouwen op de wereld 60cm kleiner te maken. Kan hij ze eindelijk op niveau aanspreken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mwoh kan toch tegenvallen als je de bus moet halen
zit wch toch niet zo tegen de haren te strijken steedsquote:
Lig al klaar voor jequote:
Mijn verlengde Lego 7740 Intercity met twee motoren wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Modeltreintjes koppen is toch niet dodelijk?
ik dacht al wat ruikt etquote:
Bij Chai lukte dat aardigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het schijnt dat Montelly bezig is met een plan om alle vrouwen op de wereld 60cm kleiner te maken. Kan hij ze eindelijk op niveau aanspreken.
Ach zolang jij de boel ook voor hem maar binnenhoudtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.
verder kan ik wel OK koken en bakken
Wat voor zieke uitkering heb jij dat je lego kan betalen?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn verlengde Lego 7740 Intercity met twee motoren wel.
hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:43 schreef Neverknown het volgende:
We gaan van billl samen met doctorrr philll samen voor die milll
dodelijk voor je sex appeal jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen veganist? Kippen die eieren moeten leggen zijn toch ook zielig?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt. Ga ik ook niet doen.
Wel vervelend als die legoblokjes tegen je kop kletteren, maar het is tenminste geen doodsverwensingquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien koopt de "Buuv" het wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat voor zieke uitkering heb jij dat je lego kan betalen?
Hij was gehypnotiseerd, kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha jij dacht zeker dat haar ogen op haar kont zaten of niet. Gekke man.
Ben geen wereldverbeteraar ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen veganist? Kippen die eieren moeten leggen zijn toch ook zielig?
ik mis iets in de TT, het is zo half afquote:
Door Heineken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij was gehypnotiseerd, kan je hem niet kwalijk nemen.
Is ook niet nodig om veganist te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben geen wereldverbeteraar ofzo
Oh maar anderen moeten wel overdreven consequent zijn, okéquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben geen wereldverbeteraar ofzo
Jezelf vrouw noemenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt. Ga ik ook niet doen.
Ik wil ook zo'n buurvrouwquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien koopt de "Buuv" het wel.
Doe normaal trutquote:
Jesus christquote:
maar andere redenen zijn er voor mij al helemaal niet om veganist te wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook niet nodig om veganist te zijn.
gadverdammequote:
M'n buuv' heeft me letterlijk over m'n bol geaaid toen ik er 'ns mee bezig was. M. uit Denemarken ook toen ik een nieuw speeltje voor m'n PC had.quote:
Jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:47 schreef dopfles1 het volgende:
c
[..]
chloro jij kan wel spareribs maken neem ik aan?
opetenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat gaat ie met die staaf in zn hand doen denk je?
Bestaat een verzekering voor hè. 'Brick Coverage'.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel vervelend als die legoblokjes tegen je kop kletteren, maar het is tenminste geen doodsverwensing
ik weetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' heeft me letterlijk over m'n bol geaaid toen ik er 'ns mee bezig was. M. uit Denemarken ook toen ik een nieuw speeltje voor m'n PC had.
Wat maakt dat nou uit man. Als je maar happy bent.
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?quote:
nee want dan is ze slechte moslim.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we een keertje naakt spareribs eten
Wist niet dat Lego zulke serious business wasquote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaat een verzekering voor hè. 'Brick Coverage'.
Je punt? Ik film het toch ook niet wanneer ik tarrels uit mijn reet vis en daarna van mijn vingers aflik?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?
ja dag heb je gezien hoe dik braddie isquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?
Ja is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we een keertje naakt spareribs eten
jij bent echt dramaqueen he, jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
uhhh, chloro? ohnee zij negeert mij 95%
-insert forever alone.jpg-
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag heb je gezien hoe dik braddie is
crip is daar niks bij
bijna 6666quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
uhhh, chloro? ohnee zij negeert mij 95%
-insert forever alone.jpg-
Ik care alleen om jouquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik zie dat iedereen weer lekker zit te caren
Was er nog iets leuks op tv dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
hee druifquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
ben erg gevoelig jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt dramaqueen he, jeetje
man big business, in engeland wordt er meer lego verkocht aan brickheads dan aan kinderenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wist niet dat Lego zulke serious business was
Ja watquote:
Lol, jij hebt zeker gecropte foto's van Crip gezien waar alleen haar hoofd te zien is?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag heb je gezien hoe dik braddie is
crip is daar niks bij
Ja maar hij wil samen en jij wil alleen voor jezelfquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
is toch niet leuk? ik vroeg eerst.
Oh no it's you againquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik kan me nog tijden herinneren dat je best diep in haar reet zat met je tongquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, jij hebt zeker gecropte foto's van Crip gezien waar alleen haar hoofd te zien is?
Ik vind koken erg leuk, en ik houd van samen koken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hij wil samen en jij wil alleen voor jezelf
heb full body shot gezien van braddie en kan op basis daarvan oordelen dat niemand in deze sc dikker kan zijn dan hijquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, jij hebt zeker gecropte foto's van Crip gezien waar alleen haar hoofd te zien is?
ze is wel lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef zeer het volgende:
[..]
vandaag korte metten gemaakt met iemand die beweerde dat Anna nooshin beste iranier is
dat was toch echt een paar weken geleden nog?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog tijden herinneren dat je best diep in haar reet zat met je tong
Terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef zeer het volgende:
[..]
vandaag korte metten gemaakt met iemand die beweerde dat Anna nooshin beste iranier is
hjb nou eens over Crip man kneusjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Montelly het volgende:
Denk dat braddie zelfs een betere lengte/gewicht verhouding heeft dan Crip hoor.
Stil jij.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog tijden herinneren dat je best diep in haar reet zat met je tong
Hoe lang ben jequote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik vind koken erg leuk, en ik houd van samen koken.
Heb je lullletje rozenwater weer.quote:
Hoezo? Als er iemand hypocriet is ben jij het wel. Eerst altijd dik slijmen (haha dik) en nu altijd kleineren (haha klein)quote:
23 jaar en goedbetaalde baan?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
2 meter, 100kg, kort baardje, fitness 3x pw en jij?
100 is wel beetje veel voor 2mquote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
aparte lengte aanduidingquote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee Crip is dikker.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
heb full body shot gezien van braddie en kan op basis daarvan oordelen dat niemand in deze sc dikker kan zijn dan hij
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
23 jaar en goedbetaalde baan?
1,63m, 195kg, snor en eet 3x pw zak chips leegquote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee manquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
23 jaar en goedbetaalde baan?
ik rol bbyquote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef Catkiller het volgende:
Crip is net zo'n pinguïn toch, waggelt precies hetzelfde.
ik eet altijd pussy op die manierquote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee man
vind het gewoon ranzig om iemand te zien eten op die manier
Damn.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Crip moet ernstig haar best doen wil ze dit formaat halen hoor
je kan je naam laten veranden 30 euro en je steunt lenthe, desperate1 lijkt me wat voor jouquote:
oh jesusquote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs grotere tieten dan Cripquote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Gozer heeft dikkere tieten dan ik man godteringquote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
doe een foto van jou in mijn dmquote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer heeft dikkere tieten dan ik man godtering
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan dit beamenquote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef kdricklamar het volgende:
Is braddie aanwezig braddie wil je een paar vragen beantwoorden aub
Lol erwtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel mooie foto opzich jammer van zn houding en body ja ahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag eens lief ofzoquote:
Dat is gewoon Bucket hotwings voor haar hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, de rest vond je niet erg?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef dopfles1 het volgende:
[..]__________________________________________
laat die spareribs maar zitten
dat komt omdat jij ook uitgekotst wordtquote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
sinds wanneer heeft Montelly de status van algemeen uitgekotst persoon? ik vind em wel chill
Je krijgt die label snel als je geen Crip whiteknight bent.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
sinds wanneer heeft Montelly de status van algemeen uitgekotst persoon? ik vind em wel chill
Wow savagequote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dat komt omdat jij ook uitgekotst wordt
supergirl wordt uitgekotst?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
door een select groepje, waarvan de individuen me niet deren.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij leest vast wel mee dus ziet dit wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef kdricklamar het volgende:
Als braddie zn borstkas niet behaard is kan die opzich goed geld maken
Vast wel mensen die geilen op manboob
Hij heeft nog goede cup ook
Echt hè. Montellyquote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
Altijd over hetzelfde beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik een foto van jou mogen, heb namelijk geen beeld bij jou
Mijn geraaskal als waarheid aanzienquote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
Wat zegt hij over mijn ex dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd over hetzelfde beginnen.
1. Linkdumps posten over moslimnieuws.
2. Crip aanvallen op haar uiterlijk.
3. Beginnen over TARDIS. zijn ex.
Ho ho hoquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat je een snorretje boven je kutje hebt vind ik wel geil.
Maar geen tetten kan echt niet.
Zijn die tieten een hand vol?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
wat is je cupmaat dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ho ho ho
Ik zei niet dat ik geen tieten heb
Jij hebt al gehadquote:
Dat ze dom is geweest en nooit beter dan jou zal krijgen.quote:
Jij hebt helemaal geen recht van sprekenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je wat harder praten ik kan je niet zo goed verstaan door mijn superieure lengte van 1.95mquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je krijgt die label snel als je geen Crip whiteknight bent.
Je ging toch weg?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat is je cupmaat dan?
Docentes met dikke tetten waren altijd fantastisch vroeger.
Vertrouw jou niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jammer dit. Dacht dat we misschien wat konden opbouwen.
Braddie ik bedoel er niks mee we kunnen praten over de struggle van big boobsquote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij leest vast wel mee dus ziet dit wel.
Wow Montellyquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze dom is geweest en nooit beter dan jou zal krijgen.
Een kinderhand is zo gevuld. [insert pedograpje]quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of je grote of kleine handen hebt.
Maar ik ging zelf wegquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze dom is geweest en nooit beter dan jou zal krijgen.
Ik kreeg de vorige keer een privé kamer.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef TARDIS. het volgende:
In het ziekenhuisbed tegenover mij ligt een heel lief oud vrouwtje te praten met de vrouw in het bed naast haar en ze is heel lief maar ze heeft tampons in haar neus en ze praat nu GODVER irritant.
Ik had anders net hele goede argumenten alleen die kwamen niet echt door de plank die jij voor je kop hebt.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb tot nog toe geen reden om jouw posts niet als waarheid aan te zien
En wat ga je er tegen doen dat ik toch spreek?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen recht van spreken
Moet je daar blijven? Wat flauw.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef TARDIS. het volgende:
In het ziekenhuisbed tegenover mij ligt een heel lief oud vrouwtje te praten met de vrouw in het bed naast haar en ze is heel lief maar ze heeft tampons in haar neus en ze praat nu GODVER irritant.
Wat gemeen van je.quote:
Pfffquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je wat harder praten ik kan je niet zo goed verstaan door mijn superieure lengte van 1.95m
Waarom lig je in het ziekenhuisquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef TARDIS. het volgende:
Zeg zo van mevrouw mevrouw sorry dat ik even stoor hoor maar er zit een tampon in uw neusquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef TARDIS. het volgende:
Heb net gevraagd om extra eten, alles aangekruist en ga zo niets opeten. Zal ze verdomme leren.quote:
Hoopte op antwoord van een tietexpert. Hoe vallen ze in gemiddelde mannenhanden?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of je grote of kleine handen hebt.
Ja omdat ze asociale debiele tokkies die OD'en niet bij normale mensen willen hebben.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer een privé kamer.![]()
![]()
![]()
baasquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je wat harder praten ik kan je niet zo goed verstaan door mijn superieure lengte van 1.95m
Oké wachtquote:
helaas biet bij dagopname'squote:Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer een privé kamer.![]()
![]()
![]()
Jeetje dat weet ik allemaal niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoopte op antwoord van een tietexpert. Hoe vallen ze in gemiddelde mannenhanden?
Die grap had ik zelf al gemaakt, knuppel.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Z'n traanbuisje is kapot, hij blijft maar janken
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja omdat ze asociale debiele tokkies die OD'en niet bij normale mensen willen hebben.
Wow om 10 uur in de avond nog? Ik zou daar blijven dan als ze zo'n service leveren.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb net gevraagd om extra eten, alles aangekruist en ga zo niets opeten. Zal ze verdomme leren.
Was jij als kleine jongen van 16 ook altijd buitenproportioneel boos wanneer andere jongens wel doorgingen met groeien?quote:
Helemaal niks natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
En wat ga je er tegen doen dat ik toch spreek?
Dat je het oneens bent met mijn visie kan de beste overkomen. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had anders net hele goede argumenten alleen die kwamen niet echt door de plank die jij voor je kop hebt.
Omdat mijn trommelvlies is geperforeerd (en nee noel, niet door de pik van hoink), en die moest gedicht worden. Moest bijna kotsen na de narcose maar ben grote jongen toch.quote:
Lolquote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat voortaan ff weten wanneer je grapje probeert te maken dan weet ik wanneer ik extra hard niet moet lachenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kiek smurfje stoer doenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het probleem met je visie is dat hij geen fundering heeft.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat je het oneens bent met mijn visie kan de beste overkomen. Ik neem het je niet kwalijk.
Hij heeft ban let eens opquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef kdricklamar het volgende:
Braddie ik heb aantal vragen over je auto aub neem zsm contact met me op
Die komt van de zomer wel weer terrug, vaag het dan nog eensquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef kdricklamar het volgende:
Braddie ik heb aantal vragen over je auto aub neem zsm contact met me op
Ik hoop dat je kamergenoten moeilijk hard snurken vannachtquote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die grap had ik zelf al gemaakt, knuppel.
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kamergenoten moeilijk hard snurken vannacht
Ahw snoesje, kusje op je lulquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat mijn trommelvlies is geperforeerd (en nee noel, niet door de pik van hoink), en die moest gedicht worden. Moest bijna kotsen na de narcose maar ben grote jongen toch.
Ho ho! Hij is gestopt met fora.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die komt van de zomer wel weer terrug, vaag het dan nog eens
Ik hoop dat je xcachet een keer betrapt terwijl ze wordt gepaald door grote negers. Stuk of tien.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kamergenoten moeilijk hard snurken vannacht
ik respecteer je mening.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het probleem met je visie is dat hij geen fundering heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al gekalmeerd? Het is alweer goed hoor..quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij als kleine jongen van 16 ook altijd buitenproportioneel boos wanneer andere jongens wel doorgingen met groeien?
oke mooi, wilde even bevestigen dat je helemaal niks te zeggen hebt over wat ik hier doe xquote:
sterker nog het overkomt de beste want jij bent ook niet de beste.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat je het oneens bent met mijn visie kan de beste overkomen. Ik neem het je niet kwalijk.
Hij stopt ook elke dag met vloggenquote:
Net zoals je ex die wel met 10 negers wilde neuken en niet met jou?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je xcachet een keer betrapt terwijl ze wordt gepaald door grote negers. Stuk of tien.
Ja en ik moest nog kijken ook. Facebook events en alles.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net zoals je ex die wel met 10 negers wilde neuken en niet met jou?
moest lachenquote:
Ik vertrouw kleine mensen voor geen meter. Die zullen altijd een intense haat voelen voor fatsoenlijk ontwikkelde mensen zoals ik. Ik ben daarom 24/7 op mijn hoede als dwergen in de buurt zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je al gekalmeerd? Het is alweer goed hoor..
Groepsknuffel?quote:
Hmm ik kan me wel hierin vindenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vertrouw kleine mensen voor geen meter. Die zullen altijd een intense haat voelen voor fatsoenlijk ontwikkelde mensen zoals ik. Ik ben daarom 24/7 op mijn hoede als dwergen in de buurt zijn.
Ik wel. Ik was gelukkig op tijd.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je zijn bazige tostivlog nog gezien?
Project X Haren waren toch allemaal mensen die wel mochten en jij niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik moest nog kijken ook. Facebook events en alles.
Ik heb al een poos geen vlogs gezienquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je zijn bazige tostivlog nog gezien?
ik ben wel klein, maar wel lang voor een vrouwquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vertrouw kleine mensen voor geen meter. Die zullen altijd een intense haat voelen voor fatsoenlijk ontwikkelde mensen zoals ik. Ik ben daarom 24/7 op mijn hoede als dwergen in de buurt zijn.
wel een voordeel, als jij een vrouw een knuffel geeft zit je meteen met je hoofd in dr tetten.quote:
ja ben ik ookquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
crip zegt iedereen nu dat je dik bent?
Is dat nou ff balenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oke mooi, wilde even bevestigen dat je helemaal niks te zeggen hebt over wat ik hier doe x
Ik ben legitquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoveel voordelen om een manlet te zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wel een voordeel, als jij een vrouw een knuffel geeft zit je meteen met je hoofd in dr tetten.
was ik maar een manlet wtf.
Zie je wel. Zou mij niks verbazen als kleine mensen een soort IS-achtige organisatie zouden starten en dan met driewielers tegen mijn schenen zouden botsen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hmm ik kan me wel hierin vinden
Je bent mooi als je lachtquote:
Prima.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wel klein, maar wel lang voor een vrouw
wat nu
Bij mij zitten de tetten meteen tegen mn pener. Wat ook wel lekker is.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zoveel voordelen om een manlet te zijn
Het was mijn feestjequote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Project X Haren waren toch allemaal mensen die wel mochten en jij niet?
ha, heeft ze je mooi even tukquote:
Ja ik heb wel vaak evil shit in Mn hoofd ja voor iemand van 1m55quote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie je wel. Zou mij niks verbazen als kleine mensen een soort IS-achtige organisatie zouden starten en dan met driewielers tegen mijn schenen zouden botsen.
Bah, hangtietenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Bij mij zitten de tetten meteen tegen mn pener. Wat ook wel lekker is.
awquote:
its my party and i cry if i want to?quote:
Geniet ervan xxxquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
eten gekregenga het allemaal opsmikkelen met een aflevering black mirror
nee, je kan beter xcachet proberen te versierenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
is choloroform een beetje knap mensen?
In mijn verbeelding welquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Dat je een keer aan een plattelandsgleufje mocht snuffelen maakt het je nog geen casanova eh..quote:Op maandag 9 januari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
Nog steeds geen foto van Chloro in mijn dm hebben. /emo
Das jouw mening.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat je een keer aan een plattelandsgleufje mocht snuffelen maakt het je nog geen casanova eh..
wie is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, je kan beter xcachet proberen te versieren
Ja, srs.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
moet je morgenmiddag even terug komenquote:
Heel leuke en enorm intelligente meid.quote:
Dat hoop ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je morgenmiddag even terug komen
Chloro is de prinses die je vroeger moest redden in Prince of Persiaquote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
in die van mij is ze een beetje lomp nederlands. Maar verder wel vlot.
heb al een tel. van een niet nader te noemen FOK!ster.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heel leuke en enorm intelligente meid.
heb je stront in je ogen ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo zou chai we wel uit kunnen zien ja
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo zou chai we wel uit kunnen zien ja
quote:
vraagt het aan dr zelfquote:
Dat truitje kun je gewoon over 'r hoofd trekken hè.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Opso zeker, de sletquote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb al een tel. van een niet nader te noemen FOK!ster.
Zij is echt focking geil, dominante blik. Mag ik wel over.
Durf haar alleen niet te appen.
Nou dan heeft waarschijnlijk een goede reden dat ze het je niet geeft.quote:
ja denk dat ze mij maar kut vindtquote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou dan heeft waarschijnlijk een goede reden dat ze het je niet geeft.
gast ga gewoon fappen op die grandma voor jequote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
Kan geen Netflix kijken op het ziekenhuiswifi
Wat doe je ineens redelijk. :squote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou dan heeft waarschijnlijk een goede reden dat ze het je niet geeft.
Neem een 20 GB bundel dan kom je de nacht wel doorquote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
Kan geen Netflix kijken op het ziekenhuiswifi
Heb gereageerd xxquote:
op mijn ipad doet netflix het welquote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neem een 20 GB bundel dan kom je de nacht wel door
Kloptquote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk dat ik maar niet doe kan alleen maar tegenvallen
ik zit hier anders nu wel met een stijfjequote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk dat ik maar niet doe kan alleen maar tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |