Lolquote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Z'n traanbuisje is kapot, hij blijft maar janken
Laat voortaan ff weten wanneer je grapje probeert te maken dan weet ik wanneer ik extra hard niet moet lachenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kiek smurfje stoer doenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je wat harder praten ik kan je niet zo goed verstaan door mijn superieure lengte van 1.95m
Het probleem met je visie is dat hij geen fundering heeft.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat je het oneens bent met mijn visie kan de beste overkomen. Ik neem het je niet kwalijk.
Hij heeft ban let eens opquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef kdricklamar het volgende:
Braddie ik heb aantal vragen over je auto aub neem zsm contact met me op
Die komt van de zomer wel weer terrug, vaag het dan nog eensquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef kdricklamar het volgende:
Braddie ik heb aantal vragen over je auto aub neem zsm contact met me op
Ik hoop dat je kamergenoten moeilijk hard snurken vannachtquote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die grap had ik zelf al gemaakt, knuppel.
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kamergenoten moeilijk hard snurken vannacht
Ahw snoesje, kusje op je lulquote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat mijn trommelvlies is geperforeerd (en nee noel, niet door de pik van hoink), en die moest gedicht worden. Moest bijna kotsen na de narcose maar ben grote jongen toch.
Ho ho! Hij is gestopt met fora.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die komt van de zomer wel weer terrug, vaag het dan nog eens
Ik hoop dat je xcachet een keer betrapt terwijl ze wordt gepaald door grote negers. Stuk of tien.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kamergenoten moeilijk hard snurken vannacht
ik respecteer je mening.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het probleem met je visie is dat hij geen fundering heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al gekalmeerd? Het is alweer goed hoor..quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij als kleine jongen van 16 ook altijd buitenproportioneel boos wanneer andere jongens wel doorgingen met groeien?
oke mooi, wilde even bevestigen dat je helemaal niks te zeggen hebt over wat ik hier doe xquote:
sterker nog het overkomt de beste want jij bent ook niet de beste.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat je het oneens bent met mijn visie kan de beste overkomen. Ik neem het je niet kwalijk.
Hij stopt ook elke dag met vloggenquote:
Net zoals je ex die wel met 10 negers wilde neuken en niet met jou?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je xcachet een keer betrapt terwijl ze wordt gepaald door grote negers. Stuk of tien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |