Chloro is de prinses die je vroeger moest redden in Prince of Persiaquote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
in die van mij is ze een beetje lomp nederlands. Maar verder wel vlot.
heb al een tel. van een niet nader te noemen FOK!ster.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heel leuke en enorm intelligente meid.
heb je stront in je ogen ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo zou chai we wel uit kunnen zien ja
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo zou chai we wel uit kunnen zien ja
quote:
vraagt het aan dr zelfquote:
Dat truitje kun je gewoon over 'r hoofd trekken hè.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
is choloroform een beetje knap mensen?
Opso zeker, de sletquote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb al een tel. van een niet nader te noemen FOK!ster.
Zij is echt focking geil, dominante blik. Mag ik wel over.
Durf haar alleen niet te appen.
Nou dan heeft waarschijnlijk een goede reden dat ze het je niet geeft.quote:
ja denk dat ze mij maar kut vindtquote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou dan heeft waarschijnlijk een goede reden dat ze het je niet geeft.
gast ga gewoon fappen op die grandma voor jequote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
Kan geen Netflix kijken op het ziekenhuiswifi
Wat doe je ineens redelijk. :squote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou dan heeft waarschijnlijk een goede reden dat ze het je niet geeft.
Neem een 20 GB bundel dan kom je de nacht wel doorquote:Op maandag 9 januari 2017 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
Kan geen Netflix kijken op het ziekenhuiswifi
Heb gereageerd xxquote:
op mijn ipad doet netflix het welquote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neem een 20 GB bundel dan kom je de nacht wel door
Kloptquote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk dat ik maar niet doe kan alleen maar tegenvallen
ik zit hier anders nu wel met een stijfjequote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk dat ik maar niet doe kan alleen maar tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |