al die mensen die zo druk bezig zijn met het leven van een ander dat ze vergeten hoe leuk boom klimmen isquote:
hoezo hij is gewoon knappe jongen. Dat ie ooit in one direction heeft gezeten heeft er niks mee te maken.quote:
TARDIS. is niet 'gewoon' knapquote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo hij is gewoon knappe jongen. Dat ie ooit in one direction heeft gezeten heeft er niks mee te maken.
Vergeten te leven.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
al die mensen die zo druk bezig zijn met het leven van een ander dat ze vergeten hoe leuk boom klimmen is
mortaxx heeft echt genoten volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2017 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief hoor
Hoe is het? Fijne oud en nieuw gehad allse?
Is kut man krijg je allemaal van die groene aanslag in je corduroy broek.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
al die mensen die zo druk bezig zijn met het leven van een ander dat ze vergeten hoe leuk boom klimmen is
ja was wel leukquote:Op maandag 9 januari 2017 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief hoor
Hoe is het? Fijne oud en nieuw gehad allse?
ohquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, je weet niet wat je tegenkomt inderdaad
uitzonderlijk knapquote:
voor 1 keer ja, maar niet voor vast.quote:
had dat bij Crack_ ook???quote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is kut man krijg je allemaal van die groene aanslag in je corduroy broek.
Is ook zeer belangrijk moment natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
mortaxx heeft echt genoten volgens mij
ja u ookquote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
waarom vond en vroegerquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vergeten te leven.
Vond vroeger echt leuk bomen te klimmen
hoe kom je hierbijquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
mortaxx heeft echt genoten volgens mij
Bijna alles, voor alles moet je bij chai zijn.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna alles, voor alles moet je bij chai zijn.
Wij kunnen toch al surviven?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:42 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom vond en vroeger
Zullen we samen survival cursus doen?
kan je zien dat geloof helemaal niet goed is.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man zo'n IS video van kinderen die mannen executeren.
Nuke it pls.
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
nog kwartiertje en dn ben ik klaar zo lkkr
Die ene schiet op iemand terwijl hij volgens mij nog luiers vol schijt.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
kan je zien dat geloof helemaal niet goed is.
zo jong al geïndoctrineerd
je weet niet wat die mannen op hun kerfstok haddenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Nuke it pls.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Nuke it pls.
stel je nu eens voor dat het jouw kerfstok wasquote:Op maandag 9 januari 2017 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je weet niet wat die mannen op hun kerfstok hadden
Dat is waar, ik ook met mijn vooroordelen, moet eerst onderzoek doen voor ik iets roep.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je weet niet wat die mannen op hun kerfstok hadden
Ben je al weer single?quote:
Voor jou en 11 andere FOK!sters wel.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef zeer het volgende:
Snap ook nooit die ophef over die steniging shit daar.
Ama is toch ook gwn stoned till death.
uhu, love mn mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |