al die mensen die zo druk bezig zijn met het leven van een ander dat ze vergeten hoe leuk boom klimmen isquote:
hoezo hij is gewoon knappe jongen. Dat ie ooit in one direction heeft gezeten heeft er niks mee te maken.quote:
TARDIS. is niet 'gewoon' knapquote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo hij is gewoon knappe jongen. Dat ie ooit in one direction heeft gezeten heeft er niks mee te maken.
Vergeten te leven.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
al die mensen die zo druk bezig zijn met het leven van een ander dat ze vergeten hoe leuk boom klimmen is
mortaxx heeft echt genoten volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2017 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief hoor
Hoe is het? Fijne oud en nieuw gehad allse?
Is kut man krijg je allemaal van die groene aanslag in je corduroy broek.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
al die mensen die zo druk bezig zijn met het leven van een ander dat ze vergeten hoe leuk boom klimmen is
ja was wel leukquote:Op maandag 9 januari 2017 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief hoor
Hoe is het? Fijne oud en nieuw gehad allse?
ohquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, je weet niet wat je tegenkomt inderdaad
uitzonderlijk knapquote:
voor 1 keer ja, maar niet voor vast.quote:
had dat bij Crack_ ook???quote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is kut man krijg je allemaal van die groene aanslag in je corduroy broek.
Is ook zeer belangrijk moment natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
mortaxx heeft echt genoten volgens mij
ja u ookquote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
waarom vond en vroegerquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vergeten te leven.
Vond vroeger echt leuk bomen te klimmen
hoe kom je hierbijquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
mortaxx heeft echt genoten volgens mij
Bijna alles, voor alles moet je bij chai zijn.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna alles, voor alles moet je bij chai zijn.
Wij kunnen toch al surviven?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:42 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom vond en vroeger
Zullen we samen survival cursus doen?
kan je zien dat geloof helemaal niet goed is.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man zo'n IS video van kinderen die mannen executeren.
Nuke it pls.
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
nog kwartiertje en dn ben ik klaar zo lkkr
Die ene schiet op iemand terwijl hij volgens mij nog luiers vol schijt.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
kan je zien dat geloof helemaal niet goed is.
zo jong al geïndoctrineerd
je weet niet wat die mannen op hun kerfstok haddenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Nuke it pls.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Nuke it pls.
stel je nu eens voor dat het jouw kerfstok wasquote:Op maandag 9 januari 2017 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je weet niet wat die mannen op hun kerfstok hadden
Dat is waar, ik ook met mijn vooroordelen, moet eerst onderzoek doen voor ik iets roep.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je weet niet wat die mannen op hun kerfstok hadden
Ben je al weer single?quote:
Voor jou en 11 andere FOK!sters wel.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef zeer het volgende:
Snap ook nooit die ophef over die steniging shit daar.
Ama is toch ook gwn stoned till death.
uhu, love mn mannenquote:
is cultuur, racist.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Nuke it pls.
owh, 2 katten. zeg dat danquote:
ho, stop ... las net dat mortaxxx hier bepaald wie wat vraagt...quote:Op maandag 9 januari 2017 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Maar Frassje, hoef je niet meer te vragen komende jaar(en?) hoor.
Afhankelijk all the way, wellicht latten eerst.
bepaaldquote:Op maandag 9 januari 2017 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ho, stop ... las net dat mortaxxx hier bepaald wie wat vraagt...
Het is bepaalTquote:
Is bij mij niet nodigquote:Op maandag 9 januari 2017 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ho, stop ... las net dat mortaxxx hier bepaald wie wat vraagt...
whoo whoo doorgestuurd naar je vriendinquote:Op maandag 9 januari 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor jou en 11 andere FOK!sters wel.
was jij trouwens dunno twee weken terug oid in de hoogvliet Theresiastraat? Zag iemand en in mijn hoofd ben jij datquote:
sowquote:
Dat zei ik ook al maar hij wou niet luisterenquote:
Neeeeeeeequote:Op maandag 9 januari 2017 14:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whoo whoo doorgestuurd naar je vriendin
hoi amaquote:
Oh heb je helemaal niet zien postenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar was de 'hoi madeliefff' dan he
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh heb je helemaal niet zien posten![]()
HOI MADELIEFFFJE!
nee, kom wel eens bij AH daarquote:Op maandag 9 januari 2017 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was jij trouwens dunno twee weken terug oid in de hoogvliet Theresiastraat? Zag iemand en in mijn hoofd ben jij dat
Ik heb altijd wekenlang chocolade in de koelkast liggen voor ik het eet.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb al een week twee chocolade repen in mijn tas en ik heb er nog niks van gegeten
stuur maar op.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb al een week twee chocolade repen in mijn tas en ik heb er nog niks van gegeten
Ik heb de laatste tijd meer zin in chipsquote:Op maandag 9 januari 2017 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd wekenlang chocolade in de koelkast liggen voor ik het eet.
Ik al vier weken een condoom in mijn portemonnee en nog steeds niet gebruikt.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb altijd zin in chips. Chips.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd meer zin in chips
en als ik chips heb gegeten voel ik me echt waardeloos en vet
#sadquote:Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik al vier weken een condoom in mijn portemonnee en nog steeds niet gebruikt.
Lust je chocolade alleen gekoeld?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Dit gaat niemand hier geloven maar het is echt zo.
ik ga het weer doen zoals ik heel lang heb gedaan. 1 zak chips per week kopenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in chips. Chips.
Ja weet niet, bang dat het smelt als het in de kast ligt. En ik vind meeste chocolade ook wel lekker als het iets harder is ja.quote:
oh, ja ik ook wel ns. Nou wie weet andere keerquote:
kan ook goed nieuws zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
In de kast blijft het ook gewoon keihard hoor. Tenzij de kastjes in jullie keuken gestoomd worden door je gesmoke.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, bang dat het smelt als het in de kast ligt. En ik vind meeste chocolade ook wel lekker als het iets harder is ja.
In de zomer smelt het wel dus daarom standaard in de koelkast.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
In de kast blijft het ook gewoon keihard hoor. Tenzij de kastjes in jullie keuken gestoomd worden door je gesmoke.
Oh dat soort meuk. Pure chocolade niet iig.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Als ik milka caramel zo op eet dan is het zo zacht.
alsof je em moet gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja en dan zeggen we toch nietsquote:Op maandag 9 januari 2017 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ik ook wel ns. Nou wie weet andere keer
[..]
kan ook goed nieuws zijn
Ik vind alleen chocolade met vulling lekker.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat soort meuk. Pure chocolade niet iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |