SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Uhm, don't know, don't care. Maar het is wel uit te rekenen. Vooralsnog haal ik makkelijk de 25 plakken brood.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:43 schreef Barreltje het volgende:
Thuiswerken
ziet er iig goed uit.. hoeveel kcal zijn dat dan per plakje (100 g? )
Wat ga je voor training doen?quote:Op maandag 9 januari 2017 11:49 schreef DonnaRush het volgende:
Vanavond voor het eerst weer hardlopen. De laatste keer was ik nog dik en dat ging op z`n zachts gezegd voor geen meter. Wat een drama.
Hopelijk vanavond wel een succes.
heb je nog niet zo'n fancy horloge oid?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:04 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Evy. Maar met stopwatch want ik vind oortjes/muziek echt vreselijk.
Nee haha. Wie weet ooit, maar voor nu even basic. Ik doe gewoon m`n best en dan zie ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je nog niet zo'n fancy horloge oid?
Dat. Mn schoudersquote:
Ja, daarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat. Mn schouders![]()
O yoghurt
T banaan
L 3 volkoren boterhammen. 2 runderrookvlees 1 kaas. 1 paprika
T sinaasappel
D nasi
S uur fietsen
Ik kan echt niet geloven dat er mensen zijn die dat doen hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef Shandaly het volgende:
Beterschap Bubsel!
Ik was vanochtend zelfs een kilo lichter dan gister, maar gister ook 7 ons zwaarder dan eergister... alles bij elkaar prima aan het afvallen nog.
En nu was ik net lekker worteltjes aan het knagen hier op kantoor, krijg ik van een collega een stuk pure chocola 'want de echt pure 85% chocola is ook heel gezond... ' Hmm... maar ik wil niet, want met chocola ken ik geen grenzen!!!![]()
Nu ligt er een stuk chocola op mijn zakje wortels, want hij accepteerde geen nee...
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Nutella wel, maar de Lidl heeft iedere kerst van die witte-chocolade-macadamia-spread en uh, die koop ik dan, en die vreet ik dan op. In 1x. Met een lepel.
Lijstje:
O: kwarkt met granola en kiwi
L: 2 brood met 30+ kaas, halve avocado, wat zongedroogde tomaat.
D: Rosbief, boontjes, champignons, knolselderijfriet, pepersaus.
En nog een shitload aan tussendoortjes, waarschijnlijk.
Nou hop. 800 caloos aan tussendoortjes bedenken en inplannen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat. Wel. Ik heb nog 800 kcal over ofzo. Ksssjt, ga eg jij.
Ik heb geen meuk in huis, dus komt goed.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou hop. 800 caloos aan tussendoortjes bedenken en inplannen.
Ermnermnermnerm.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen meuk in huis, dus komt goed.
Straks iig nog n appel.eventueel nog een tosti
en kip want eiwits.
Dit, maar dan chips of toetje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:20 schreef MutedFaith het volgende:
Regelmatig voorkomende casus:
Ik moet naar de supermarkt om *iets* te halen. Meestal kwark, havermout of pindakaas. Of gewoon avondeten. Of broodjes.
Anyway. Ik vraag: "Heb jij nog iets nodig van de winkel?"
Antwoord: "Chocolade, chips en icetea"
"Ok. Wat voor chocolade/chips?"
"Weet ik niet, neem maar wat lekkers mee"
[ afbeelding ]
Hoe is het plannen van een vakantie "sport"?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Barreltje het volgende:
tosti..
lijstje:
O: 2 gebakken eieren
t: kwark met honing en walnoten
L: salade met tonijn
t: appel met kaneel
t: nieuwjaarsborrel op werk
D: bietenburger met salade
S: wintersport vakantie plannen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Jij schrijft dit soort dingen altijd zo leuk op, alsof je overnight 16cm bent verlorenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:05 schreef Cue_ het volgende:
16cm van m'n buik af vanmorgen sinds september
Haha, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Jij schrijft dit soort dingen altijd zo leuk op, alsof je overnight 16cm bent verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |