ik ben sowieso een laat fokkerquote:Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha. Alweer... laatst ook al of niet? Luisteren als het bijna afgelopen is.![]()
Ik draai het vast nog wel eens...quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]* OscarMopperkont is benieuwd
Tot de volgende keerquote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Bedankt voor de fijne uurtjes muziek Oscar!![]()
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
3 uur, 39 minuten en 33 seconden slechts
[..]
Maar die draait toch altijd op hetzelfde tijdstipquote:
[..]
ik ben meestal met andere dingen bezig, of sociaal doen enzoquote:Op zondag 8 januari 2017 23:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar die draait toch altijd op hetzelfde tijdstip
Leugens. Sociale fokkers bestaan nietquote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meestal met andere dingen bezig, of sociaal doen enzo
Trustequote:
gisterenavond einde verjaardag niet bewust meegemaaktquote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens. Sociale fokkers bestaan niet
Truste Fogelquote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de Bowie madness
* Fogel gaat plat
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Daar is ground control to major Tom weer. Nu weer in de juiste volgorde
* Elfletterig is die-hard en zit de hele show uit
Daar hebben we wel verdomde lang op moeten wachten zeg...quote:
Er is genoeg niet voorbij gekomenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar hebben we wel verdomde lang op moeten wachten zeg...
(En volgens mij is Fame ook niet geweest, of wel?)
Er blijft nog genoeg te wensen over... Under Pressure, Real Cool World, noem maar op..
zekerquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
En terechte afsluiter wel, dit nummer
graag gedraaidquote:Op maandag 9 januari 2017 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang naar Bowie geluisterd als vanavond.
Het was een erg gevarieerde, onderhoudende show, Oscar.![]()
Bedankt voor het maken ervan!
Had paar minuten verlengd omdat anders Heroes afgekapt zou worden.quote:
De show was met 5 minuten verlengd omdat de "laatste" plaat niet voor 00:00 uur afgelopen zou zijn. Dus perst Oscar er nog snel een nummertje achter.quote:
Zoietsquote:Op maandag 9 januari 2017 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
"Changes" slaat op alle keren dat de eindtijd van deze show is aangepast.
ahhhhquote:Op maandag 9 januari 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had paar minuten verlengd omdat anders Heroes afgekapt zou worden.
Dit is een soort bonus track
No problem.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 00:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No problem.
Ook even voor Koen, morgen draait Elf een show
quote:Op maandag 9 januari 2017 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind die helemaal niet zo mooi eigenlijk.![]()
![]()
Goedemorgen!
Mwah, fit genoeg om weer aan het werk aanwezig te zijn. Het is super rustig en misschien ga ik na de lunch wel naar huis toe.quote:
klinkt als een plan, even dutje op de bank doenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah, fit genoeg om weer aan het werk aanwezig te zijn. Het is super rustig en misschien ga ik na de lunch wel naar huis toe.
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt als een plan, even dutje op de bank doen
Verstandig lijkt me.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah, fit genoeg om weer aan het werk aanwezig te zijn. Het is super rustig en misschien ga ik na de lunch wel naar huis toe.
Gaat wel.quote:
lekker rustig ;Pquote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel.Vriendin heeft weer problemen met d;r internetverbinding, dus kunnen we weer neit communiceren.
Vrouw bidt jarenlang tot elf in plaats van heiligequote:Op zondag 8 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai het vast nog wel eens...
werd. Hij is afgedankt.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrouw bidt jarenlang tot elf in plaats van heilige
Je wordt aanbeden.
Ik heb er anders weinig van gemerkt, dat ik door vrouwen aanbeden word...quote:Op maandag 9 januari 2017 12:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrouw bidt jarenlang tot elf in plaats van heilige
Je wordt aanbeden.
9 zijn dummy het gaat puur om de laatste regelquote:Op maandag 9 januari 2017 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvan een stuk of 7 al weken als dummy.
Suikerklontje nodig?
Ik word steeds socialer.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens. Sociale fokkers bestaan niet
* Elfletterig schenkt Knokkels snel een koffie inquote:Op maandag 9 januari 2017 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik word steeds socialer.![]()
Wij zijn gewoon de nieuwe stroming FOK!kers
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig schenkt Knokkels snel een koffie in
Zoals ik eerder in dit topic al zei: ik heb bar weinig van deze vrouwelijke aanbidding gemerktquote:Op maandag 9 januari 2017 17:19 schreef knokkels het volgende:
Vrouw bidt jarenlang tot elf in plaats van heilige![]()
!
Elf, jij stiekeme godheid
Let wel, het is een overgrootmoederquote:Op maandag 9 januari 2017 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik eerder in dit topic al zei: ik heb bar weinig van deze vrouwelijke aanbidding gemerkt
Het verhaal wordt er niet beter op....quote:Op maandag 9 januari 2017 17:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Let wel, het is een overgrootmoeder
Sorry manquote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verhaal wordt er niet beter op....
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet er maar mee leren leven.
Zal ik een voorprogramma doen van 6 tot 8?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
De show voor vanavond is nu wel zo'n beetje klaar...
Geoquote:
Altijd leukquote:Op maandag 9 januari 2017 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal ik een voorprogramma doen van 6 tot 8?
Klopt en titel.... pfff Het Voorprogramma?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leuk
Maar dan moet je zeker nog wel ingeroosterd worden? Showtitel?
Ingepland:quote:Op maandag 9 januari 2017 18:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt en titel.... pfff Het Voorprogramma?
quote:18:10 - 20:00 DJ Oscar - Voor in de avond
20:00 - 22:00 DJ11 - N (#3)
quote:
Steely Danquote:
Je kan ze beter omdraaien, Elvis zit al wat langer in het vakquote:Op maandag 9 januari 2017 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
De manier waarop Elvis Costello zingt, lijkt trouwens veel op die van Rufus Wainwright. Lange, theatrale uithalen met veel vibratie.
Uiteraardquote:Op maandag 9 januari 2017 18:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan ze beter omdraaien, Elvis zit al wat langer in het vak
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |