SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
- - SCHAAMTELOZE SPAM - -
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Volgens mij had iemand ook nog "Tonight" (met Tina Turner) aangevraagd.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit even te kijken van welke albums er nog niks gedraaid is
Slaap lekker.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Oscar dank, maar mijn luikjes vallen dicht...
Truste Madquote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Oepsquote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand ook nog "Tonight" (met Tina Turner) aangevraagd.
Volgens mij waren ze ook al een tijdje zijn voorprogramma op tour geweest bij het vorige album.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie vond dit nummer van Placebo, Without You I'm Nothing, zo mooi, dat hij zelf contact zocht met Placebo om het nummer opnieuw op te nemen met extra vocalen.
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Een van mijn favoriete bands annex jeugdliefdes, maar ik kan me voorstellen dat zijn stem als vervelend ervaren kan worden.quote:
Het is niet zozeer zijn stem denk ik. De muziek die ze maken, die valt niet bij mij.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete bands annex jeugdliefdes, maar ik kan me voorstellen dat zijn stem als vervelend ervaren kan worden.
Arcade Fire is ook niet echt mijn dingquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond dit beter dan zijn samenwerkingen met Arcade Fire. Ik vind Placebo en Bowie ook beter bij elkaar passen.
Ik vind Arcade Fire ook erg tof. Funeral is een van mijn favoriete albums.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Arcade Fire is ook niet echt mijn ding
Kashmir - The Cynicquote:Op zondag 8 januari 2017 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe heet die scandinavische band ook weer, waar ie ook wat mee opgenomen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |