abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167992278
Overklast worden door qatkauwende Afrikanen. Hoe hard faal je dan.
pi_167992463
Als links naïeve meisjes volgeblaft willen worden door een of andere woestijnparel moeten ze dat zelf weten. Ze komen er vanzelf wel achter dat ze als een minderwaardig stuk vee worden gezien en behandeld.
pi_167992690
TS is gewoon een creep van een freak en het is maar de vraag wanneer hij iemand of zichzelf iets aandoet.

En iedereen is het daarmee eens, maar toch houdt dit forum een hand boven zijn hoofd. Tot er inderdaad een moment komt waar mijn voorspelling uitkomt.
pi_167992749
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Draagt ze een hoofddoek zo niet dan is dit een leuk experiment. En ik hoop dat jezelf niet laat bekeren. Zo zonde.

Want, ik heb van mensen die ik ken alleen maar lastige verhalen gehoord. Ik bedoel de relaties dan tussen de man en het vrouwtje.
Ze heeft geen hoofddoek. Lijkt me ook wel gewoon een meid die niet zo moeilijk is op gelovig gebied. Zo'n type die toch wel een drankje drinkt en zo. Maar ze is wel echt prachtig :D
pi_167992789
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:53 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

:') gaat toch niks worden.
Maar fatoe ik heb wel een lekkere negerin op mijn werk.
Als ik haar niet kan bereiken zoek ik een andere meid. Of ik tref toevallig nu een leuke andere meid, dan is dat ook best.
pi_167992884
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:01 schreef Bananenpap het volgende:
TS is gewoon een creep van een freak en het is maar de vraag wanneer hij iemand of zichzelf iets aandoet.

En iedereen is het daarmee eens, maar toch houdt dit forum een hand boven zijn hoofd. Tot er inderdaad een moment komt waar mijn voorspelling uitkomt.
Hij gaat nog eisen stellen ook :')
Nou denk ik hoogst persoonlijk als een negerinnenmeid hem wilt neuken dat ie dan niet weet hoe snel hij ja moet zeggen. Maar goed, ik zal geen sprookjes meer verkondigen op dit forum. Ik denk dat ie over een jaartje aan een boom hangt :')
pi_167992925
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:23 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. In de Islam is het zo dat Arabische mannen wel met de vrouwen van een andere nationaliteit mogen trouwen en kinderen mee mogen maken. Maar andersom niet? Is dat niet krom? Want het is namelijk wel krom.
Mijn hemel, heb je feiten op orde. Arabische vrouwen mogen prima met andere nationaliteiten trouwen. Voorwaarde is wel dat dit iemand is die islamitisch is.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:12:38 #108
464170 Bewust11
Hoezo verandering?
pi_167993122
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn hemel, heb je feiten op orde. Arabische vrouwen mogen prima met andere nationaliteiten trouwen. Voorwaarde is wel dat dit iemand is die islamitisch is.
Zo niet Islamistisch dan niet? Precies, daarom zeg ik meer vrouwen als Eva Green aub. Een mix zonder het geloof is het beste. ^O^
Ik ben tegen de islam en komst van meer Moslims (mannen), mensen (vrouwen) met een Arabisch afkomst zijn welkom als ze zich aanpassen aan westerse normen en waarden. Eva Green, is een goed voorbeeld van vooruitgang in Europa.
pi_167993150
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:12 schreef Flippiee het volgende:
Mannenoverschot in Amsterdam _O- _O-
Van wat er bij de gemeente ingeschreven staat zijn er meer vrouwen dan mannen, maar irl waggelt er veel meer manvolk rond. Plus dat ze aan polygamie doen, dus hebben ze thuis meerdere vrouwen klaarliggen om te dekken en te laten werpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_167993177
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn hemel, heb je feiten op orde. Arabische vrouwen zijn niet per definitie islamitisch.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  zondag 8 januari 2017 @ 23:14:00 #111
464170 Bewust11
Hoezo verandering?
pi_167993179
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:02 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ze heeft geen hoofddoek. Lijkt me ook wel gewoon een meid die niet zo moeilijk is op gelovig gebied. Zo'n type die toch wel een drankje drinkt en zo. Maar ze is wel echt prachtig :D
Dat is mooi en een goed voorbeeld van hoe het dus kan en eigenlijk moet. Ik hoop dat jij daarin slaagt, mijn beste kerel. ;)
Ik ben tegen de islam en komst van meer Moslims (mannen), mensen (vrouwen) met een Arabisch afkomst zijn welkom als ze zich aanpassen aan westerse normen en waarden. Eva Green, is een goed voorbeeld van vooruitgang in Europa.
pi_167993250
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Zo niet Islamistisch dan niet? Precies, daarom zeg ik meer vrouwen als Eva Green aub. Een mix zonder het geloof is het beste. ^O^
Klopt. Een Arabische vrouw zou dus best een Indonesische of Nederlandse man (bekeerling) mogen trouwen.

Ook voor mannen zijn er beperkingen. Helaas hebben vooral Marokkaanse mannen een beetje schijt aan die regels en lappen ze die aan hun laars. Deels ook omdat er voor mannen geen gevolgen zijn ( verstoting). Hypocriet ja.
pi_167993287
quote:
3s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Mijn hemel, heb je feiten op orde. Arabische vrouwen zijn niet per definitie islamitisch.
Klopt. Maar als je je ziet waarop ik reageerde begrijp je waarom ik voor die woordkeus ben gegaan.
pi_167993340
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Dat is mooi en een goed voorbeeld van hoe het dus kan en eigenlijk moet. Ik hoop dat jij daarin slaagt, mijn beste kerel. ;)
Dus ik hoop dat ze 0.0 gelovig, want ik ben ook hoe noem je dat, a nogiets. Nou ja goed, niet gelovig dus. Zou leuk zijn als het wat wordt :P
Trouwens, de dochter van aboutaleb heeft ook een nederlandse man. Ze is alleen wel verstoten ;( :')
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:55 #115
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_167993344
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef 0906 het volgende:

[..]

Wel busvervoer ernaar toe kost wel geld, bovendien heb ik geen zin in gezeur dat ze vinden dat ik een dagbesteding moet hebben. Ik ben daar heel eerlijk in, door mijn problemen kan ik gewoon niet werken.
Ooit eens over nagedacht over het feit dat je een waardeloze zak stront bent die zich verbergt achter zijn 'problemen'?

If not, begin daar eens mee.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:20:01 #116
464170 Bewust11
Hoezo verandering?
pi_167993425
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Een Arabische vrouw zou dus best een Indonesische of Nederlandse man (bekeerling) mogen trouwen.

Ook voor mannen zijn er beperkingen. Helaas hebben vooral Marokkaanse mannen een beetje schijt aan die regels en lappen ze die aan hun laars. Deels ook omdat er voor mannen geen gevolgen zijn ( verstoting). Hypocriet ja.
Ik vind dat juist zonde. Hoe denk jij erover? Stel jij komt thuis met een Europese man en hij is niet gelovig, hoe zouden jouw ouders/familie hierop reageren? Wat zou jij doen? De tradities aanvaarden of misschien toch iets willen veranderen om een relatie in stand te kunnen houden?
pi_167993529
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:20 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Ik vind dat juist zonde. Hoe denk jij erover? Stel jij komt thuis met een Europese man en hij is niet gelovig, hoe zouden jouw ouders/familie hierop reageren? Wat zou jij doen? De tradities aanvaarden of misschien toch iets willen veranderen om een relatie in stand te kunnen houden?
Moet heel eerlijk zeggen dat ik absoluut niet zou weten hoe mijn ouders zouden reageren.

Ikzelf ( dus niet omwille van ouders, maar echt eigen vrije wil) zou nooit met een niet-moslim kunnen daten.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:32:13 #118
464170 Bewust11
Hoezo verandering?
pi_167993821
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moet heel eerlijk zeggen dat ik absoluut niet zou weten hoe mijn ouders zouden reageren.

Ikzelf ( dus niet omwille van ouders, maar echt eigen vrije wil) zou nooit met een niet-moslim kunnen daten.
Jouw antwoord vind ik zowel gepast als een beetje teleurstellend. Want eigenlijk sta je dan niet echt open voor verandering. En wat nou als hij christelijk of joods is?
pi_167994042
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Jouw antwoord vind ik zowel gepast als een beetje teleurstellend. Want eigenlijk sta je dan niet echt open voor verandering. En wat nou als hij christelijk of joods is?
Heeft niks te maken met verandering. Ik hoef niet met een niet-moslim te trouwen om verandering te ondergaan. Ik kan als mens ook veranderen op andere manieren.

Ook een jood of christelijk iemand niet. Ik zou nooit op een man verliefd kunnen worden die het bestaan van mijn profeet niet erkent.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:50:09 #120
464170 Bewust11
Hoezo verandering?
pi_167994296
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met verandering. Ik hoef niet met een niet-moslim te trouwen om verandering te ondergaan. Ik kan als mens ook veranderen op andere manieren.

Ook een jood of christelijk iemand niet. Ik zou nooit op een man verliefd kunnen worden die het bestaan van mijn profeet niet erkent.
Tuurlijk, verandering als mens zijnde is altijd goed voor jezelf.
Maar ik hoop dat mensen niet allemaal zo denken zoals jij. Dat er ook vrouwen te vinden zijn die hier anders over denken, want dat vind ik persoonlijk mooier om te horen en jij op een dag ook om het te zien of te horen. ;)
pi_167994375
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Tuurlijk, verandering als mens zijnde is altijd goed voor jezelf.
Maar ik hoop dat mensen niet allemaal zo denken zoals jij. Dat er ook vrouwen te vinden zijn die hier anders over denken, want dat vind ik persoonlijk mooier om te horen en jij op een dag ook om het te zien of te horen. ;)
Ken genoeg dames die wel gekozen hebben voor een relatie/huwelijk met een niet-moslim en Nederlander. Zelfs dames die lesbisch zijn en samenwonen met Nederlandse vrouwen. Niks is me vreemd en het kan allemaal. Ikzelf zou het alleen niet willen.
pi_167994398
Goede troll wel
  zondag 8 januari 2017 @ 23:56:10 #123
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_167994458
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef Rezania het volgende:
En TS papt ondertussen met helemaal niemand aan!

[ afbeelding ]
En dat vind jij een geweldige ontwikkeling?
pi_167994646
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ooit eens over nagedacht over het feit dat je een waardeloze zak stront bent die zich verbergt achter zijn 'problemen'?

If not, begin daar eens mee.
Ja en? Wat wil je nou dat ik doe?

Ik doe mijn best en grijp alles aan wat binnen mijn vermogen ligt. Waarom wordt er zo negatief gedaan over mijn gevoelens? Is het soms zo vreemd dat jonge mannen seksuele behoeften hebben? Je moet ook begrijpen dat niet iedereen zo sociaal vaardig is en zo gemakkelijk contact legt. Niet iedereen is perfect.

Andersom zou dat onbegrijpbaar zijn, stel als wij Nederlanders door oorlog hier uiteindelijk in Syrië of ander islamitisch land zouden eindigen om dan als jonge man tussen de lokale studentes geplaatst te worden. Bovendien kijken deze mannen anders naar westerse vrouwen aan.
  maandag 9 januari 2017 @ 00:05:28 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_167994689
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:03 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik doe mijn best en grijp alles aan wat binnen mijn vermogen ligt. Waarom wordt er zo negatief gedaan over mijn gevoelens? Is het soms zo vreemd dat jonge mannen seksuele behoeften hebben? Je moet ook begrijpen dat niet iedereen zo sociaal vaardig is en zo gemakkelijk contact legt. Niet iedereen is perfect.

Andersom zou dat onbegrijpbaar zijn, stel als wij Nederlanders door oorlog hier uiteindelijk in Syrië of ander islamitisch land zouden eindigen om dan als jonge man tussen de lokale studentes geplaatst te worden. Bovendien kijken deze mannen anders naar westerse vrouwen aan.
Je bent gewoon oliedom. Je geeft alles buiten jezelf de schuld zonder eens naar jezelf te kijken. En het ligt toch echt aan jezelf.
pi_167994702
quote:

[..]

niet heel onbegrijpbaar. Als ik in het buitenland ben liggen de lokale dames ook aan mijn voeten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167994704
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je bent gewoon oliedom. Je geeft alles buiten jezelf de schuld zonder eens naar jezelf te kijken. En het ligt toch echt aan jezelf.
Je snapt niks van demografie en statistiek. Misschien kunnen ze je een stage aanbieden bij het CBS?
pi_167994710
quote:

[..]

Als er geen asielzoekers waren was je nog steeds fucked up hoor.
pi_167994717
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

_O-
Precies maar dus jij bent mod?
pi_167994729
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:06 schreef 0906 het volgende:

[..]

Je snapt niks van demografie en statistiek. Misschien kunnen ze je een stage aanbieden bij het CBS?
Misschien moet jij eens werken uitkering trekker?
pi_167994744
quote:

[..]

Ja, syndroom gaat het wel even allemaal haarfijn uitleggen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_167994752
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens werken uitkering trekker?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :') Blijf gewoon on topic en ga er geen onzin meer bijhalen.
  maandag 9 januari 2017 @ 00:09:47 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_167994756
quote:

[..]

Dat heeft geen reet te maken met jouw domheid.
pi_167994767
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:09 schreef 0906 het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :') Blijf gewoon on topic en ga er geen onzin meer bijhalen.
Ik denk dat meiden meer vallen op asielzoekers dan uitkeringtrekkers.
pi_167994816
quote:

[..]

Je zit steeds te kankeren op vluchtelingen. En hoe zwaar je leven is maar je bent zelf zo mislukt als wat en reageert je frustraties af op anderen. Leven en laten leven.
En dus wel dergelijk ontopic.
pi_167994833
TS zit echt inderdaad alleen maar te zeiken op vluchtelingen. Ga zelf eens werken voor je geld man loser.
pi_167994838
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:12 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je zit steeds te kankeren op ''vluchtelingen''. En hoe zwaar je leven is maar je bent zelf zo mislukt als wat en reageert je frustraties af op anderen. Leven en laten leven.
En dus wel dergelijk ontopic.
Dit zijn geen vluchtelingen.
  maandag 9 januari 2017 @ 00:16:18 #138
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167994867
quote:

[..]

Je doet helemaal niet je best. Je geeft in dit topic nog aan dat je geen zin hebt in een psycholoog die je vertelt dat je een dagbesteding moet hebben. :')
  maandag 9 januari 2017 @ 00:19:22 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_167994918
quote:

[..]

Alles. Ik durf te wedden dat je niet rookt. Puur om het feit dat je zelfs te belazerd bent om een pakje sigaretten te kopen.
pi_167995027
dat scheidt meteen de koren van t kaf
weet je meteen wie de vullisbakken onder de Nederlandse vrouwen zijn en wie niet........................
  Moderator / Redactie FP maandag 9 januari 2017 @ 00:44:13 #142
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167995110
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Chicks die zich laten volpompen door die over gezwommen woestijnratten zijn ook het duwen niet waard. Ze mogen ze hebben
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_167995482
nikszeggende shit gwen.. liefde is liefde pfff kijk over een paar jaar, dan zijn deze romantische droompjes waarschijnlijk kapot ... zolang deze mannetjes gematigde moslimpjes blijve kan alles maar uhh risico...

en niet elke vluchteling is moslim gwen.. god wat is dat dom.... Zeg inplaats 'ik ging kijke hoe het is om relatie te hebbe met een SYRISCHE (of islamitsche) vluchteling ... man man dom
pi_167995894
Het stomme is ook.. Als je zijn originele account en zijn R&P topics niet zou kennen, dan lezen de reacties van TS als die van een hele slechte trol.

Dat er serieus mensen zijn dit zoiets als dit echt menen. Als ik dit nu niet hier zou lezen had ik er echt moeite mee gehad om me dat voor te stellen.

Ik dacht zelfs heel eventjes nog dat dit een aardig stukje satire was, of misschien een nog betere zelfspot van TS. Totdat ik me helaas besefte dat hij het echt meent.

Ok tot zover de negativiteit. *zet vriendelijk adviserende doch indringende stem op* @TS; zoek professionele hulp. Echt, alsjeblieft.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 januari 2017 @ 03:36:17 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167995899
Zelfs als TS alles bij elkaar verzint is hij nog ziek in zijn kop.
Oh.
pi_167995907
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:03 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik heb daar geen geld voor!
Zit in basisverzekering. Kost je alleen je eigen risico. Als je dan 1 afspraak per week zou hebben (minus 4 vakantie) dan betaal je 350:48 = ¤7,30 per sessie. Werkelijk een koopje. Qua prijs-kwaliteit verhouding waarschijnlijk de beste investering die jij ooit in je hele leven gaat maken.

En dan kan je ook nog eens helemaal gratis naar de dokter in de rest van het jaar, mocht er een vrouw zijn die je in elkaar slaat omdat je dat plan van je probeert uit te voeren.

Win-win

Maargoed, dit is je al allemaal erder verteld.
  maandag 9 januari 2017 @ 03:48:34 #147
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_167995917
TS is bang voor neger griep :')
pi_167995925
Ah, gossie. Al die sneue figuren in dit topic die mad zijn omdat vluchtelingen hun 'meissies' inpikken.

*Stabiel is ook een politieke vluchteling en doet het goed bij Nederlandse vrouwen. Eat your heart out. :W
pi_167995941
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 04:00 schreef Stabiel het volgende:
Ah, gossie. Al die sneue figuren in dit topic die mad zijn omdat vluchtelingen hun 'meissies' inpikken.

*Stabiel is ook een politieke vluchteling en doet het goed bij Nederlandse vrouwen. Eat your heart out. :W
Precies! En ze dan bekeren tot Het Ware Geloof, terroristen-baby's maken en zo langzaam het land overnemen, nóg meer Nederlandse vrouwen innemen, waardoor TS zijn kansen astronomisch dalen.

Toch TS?
pi_167995955
Als de man-vrouw-verdeling uit balans raakt (bijvoorbeeld door de toestroom van honderdduizenden jonge mannen in Duitsland) dan is dat een recept voor problemen in de samenleving. Niet alleen hier, maar ook in de landen van herkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')