Superdomquote:Op zondag 8 januari 2017 22:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
fuking hell man je zou er maar wonen.
en die universiteit dan zo om de hoek, lekker fietsen naar de uni
[ afbeelding ]
NEE ZIT IK HIER IN DIT FKING BETONNENLAND WAAR NIETS TE BELEVEN IS , HET ALTIJD REGENT EN BAH #LIFE IS UNFAIR
Je weet hoe duur het wel niet is om daar te leven?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEE ZIT IK HIER IN DIT FKING BETONNENLAND WAAR NIETS TE BELEVEN IS , HET ALTIJD REGENT EN BAH #LIFE IS UNFAIR
Of stop wat GHB in een meisjes haar drankje want alleen zo kan ts seks krijgen. Bij een hoer wordt hij nog weggestuurd.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:25 schreef vigen98 het volgende:
Als je trouwens echte chicks wilt fixen ga naar de sportschool. Of naar de lounge op een vrijdag/zaterdag
Ah joh, pleur toch een eind op vent. Lekker maagdelijk de kist inquote:Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wel busvervoer ernaar toe kost wel geld, bovendien heb ik geen zin in gezeur dat ze vinden dat ik een dagbesteding moet hebben. Ik ben daar heel eerlijk in, door mijn problemen kan ik gewoon niet werken.
Kloontje van coolguy?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef Bewust11 het volgende:
TS, ik heb een Duitse vriendin. Die zijn veel beter dan Nederlandse vrouwen die hun genen weg willen geven aan die vluchtelingen.
ayyayayyyy. Zo moeilijk is het toch niet om met een vrouw te praten?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Of stop wat GHB in een meisjes haar drankje want alleen zo kan ts seks krijgen. Bij een hoer wordt hij nog weggestuurd.
daar zou je ook op je zolder zitten fokkenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die paar euro voor de bus kun je vast nog wel hosselen.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wel busvervoer ernaar toe kost wel geld, bovendien heb ik geen zin in gezeur dat ze vinden dat ik een dagbesteding moet hebben. Ik ben daar heel eerlijk in, door mijn problemen kan ik gewoon niet werken.
Breng hem nou niet op ideeën...quote:Op zondag 8 januari 2017 22:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Of stop wat GHB in een meisjes haar drankje want alleen zo kan ts seks krijgen. Bij een hoer wordt hij nog weggestuurd.
Nee, ik wil een Nederlandse.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:37 schreef vigen98 het volgende:
Maar even serieus he TS, je wilt toch niet een Nederlandse wijfIk bedoel ja oké van hun 17 tot 25e zijn er best wel mooie meiden maar dan komt er een korte pitte kapsel in het spel
Je wilt een latina vrouw
Zelfs dat is geen optie, moet ik eerst me zien te gedragen in een café en nog in gesprek zien te komen. Wil niet in de gevangenis eindigen.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar hebben ze drugs voor uitgevonden. Prima oplossing voor ts. Hij verdient geld en heeft een spannend leven. Wat wil een gleufje nog meerquote:Op zondag 8 januari 2017 22:31 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Die paar euro voor de bus kun je vast nog wel hosselen.
Latina of Japanse vrouwen kunnen wel trouwer zijn, dat is wel weer zo.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:37 schreef vigen98 het volgende:
Maar even serieus he TS, je wilt toch niet een Nederlandse wijfIk bedoel ja oké van hun 17 tot 25e zijn er best wel mooie meiden maar dan komt er een korte pitte kapsel in het spel
Je wilt een latina vrouw
Eens met deze manquote:Op zondag 8 januari 2017 22:37 schreef vigen98 het volgende:
Je wilt een latina vrouw
Eisen hebben als syndroom zijndequote:Op zondag 8 januari 2017 22:39 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een Nederlandse.
[..]
Zelfs dat is geen optie, moet ik eerst me zien te gedragen in een café en nog in gesprek zien te komen. Wil niet in de gevangenis eindigen.
Moet je eerst geld en aansluiting zien te vinden. Je denkt teveel stappen vooruit. Bovendien doet de IND ook erg moeilijk. Ik val alleen op Nederlandse meisjes.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:39 schreef Bewust11 het volgende:
Latin
[..]
Latina of Japanse vrouwen kunnen wel trouwer zijn, dat is wel weer zo.
Je mag je handjes dichtknijpen als je een opblaaspop kunt krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:39 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een Nederlandse.
[..]
Zelfs dat is geen optie, moet ik eerst me zien te gedragen in een café en nog in gesprek zien te komen. Wil niet in de gevangenis eindigen.
En verder heeft toto mijn sentiment duidelijk weergegeven.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:43 schreef marsan het volgende:
Je mag je handjes dichtknijpen als je een opblaaspop kunt krijgen.
Ik dacht ook dat ik alleen op negerinnen viel, maar arabisch doet ook vrolijk meequote:Op zondag 8 januari 2017 22:43 schreef 0906 het volgende:
[..]
Moet je eerst geld en aansluiting zien te vinden. Je denkt teveel stappen vooruit. Bovendien doet de IND ook erg moeilijk. Ik val alleen op Nederlandse meisjes.
Draagt ze een hoofddoek zo niet dan is dit een leuk experiment. En ik hoop dat jezelf niet laat bekeren. Zo zonde.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik alleen op negerinnen viel, maar arabisch doet ook vrolijk mee![]()
Ik heb nu een crush op eentje waar jij jaloers op zou zijn man. Maar ik heb haar nog niet want ze is echt weinig op school ook
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik alleen op negerinnen viel, maar arabisch doet ook vrolijk mee![]()
Ik heb nu een crush op eentje waar jij jaloers op zou zijn man. Maar ik heb haar nog niet want ze is echt weinig op school ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |