The man who sold the world van Nirvanaquote:
blijft in de sfeer van Oscarquote:
mij ook. dus korte versie gedraaidquote:Op zondag 8 januari 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me trouwens weinig.
In deze versie dan. Martha Reeves
Deze:quote:Op zondag 8 januari 2017 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste cover van Bowie?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is niet heel geweldig.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Liza Jane, Bowie's eerste single ooit
Het werd geen succes
ach het is wel gewoon prima, maar er was zoveel van dat in die tijd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is niet heel geweldig.
Ja, precies dat. Het valt niet op.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach het is wel gewoon prima, maar er was zoveel van dat in die tijd.
Dat zal van de verzoekjes afhangenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Deze komt ook nog voorbij, gok ik?
[ afbeelding ]
Dan doneer ik deze...quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal van de verzoekjes afhangen
De brievenbus staat open
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik blief nog wel Drive-In Saturday
Ik neem aan dat Absolute Beginners sowieso nog komt? Ik vind persoonlijk Jump The Say ook een sterk nummer, dus die vraag ik graag aan.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal van de verzoekjes afhangen
De brievenbus staat open
Beiden waren nog niet aangevraagd.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Absolute Beginners sowieso nog komt? Ik vind persoonlijk Jump The Say ook een sterk nummer, dus die vraag ik graag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |