The man who sold the world van Nirvanaquote:
blijft in de sfeer van Oscarquote:
mij ook. dus korte versie gedraaidquote:Op zondag 8 januari 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me trouwens weinig.
In deze versie dan. Martha Reeves
Liza Jane, Bowie's eerste single ooit
Deze:quote:Op zondag 8 januari 2017 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste cover van Bowie?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is niet heel geweldig.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Liza Jane, Bowie's eerste single ooit
Het werd geen succes
ach het is wel gewoon prima, maar er was zoveel van dat in die tijd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is niet heel geweldig.
Ja, precies dat. Het valt niet op.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach het is wel gewoon prima, maar er was zoveel van dat in die tijd.
Dat zal van de verzoekjes afhangenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Deze komt ook nog voorbij, gok ik?
[ afbeelding ]
Dan doneer ik deze...quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal van de verzoekjes afhangen
De brievenbus staat open
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik blief nog wel Drive-In Saturday
David Bowie schijnt 18 maanden te hebben gevochten met kanker, echter zijn oude vriend Rick Wakeman zei in een interview dat hij al langer ziek was.
Ik neem aan dat Absolute Beginners sowieso nog komt? Ik vind persoonlijk Jump The Say ook een sterk nummer, dus die vraag ik graag aan.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal van de verzoekjes afhangen
De brievenbus staat open
Beiden waren nog niet aangevraagd.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Absolute Beginners sowieso nog komt? Ik vind persoonlijk Jump The Say ook een sterk nummer, dus die vraag ik graag aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |