SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Sowieso boeien al die youtube personalities me weinig. Enige die ik volg is Ashens maar dat is alleen omdat hij allerlei zooi reviewed en grappig is.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Beach het volgende:
je zal je maar bezig houden met YT mensen als Rich Piano of Dom of Jeff enz
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Beach het volgende:
je zal je maar bezig houden met YT mensen als Rich Piano of Dom of Jeff enz
Tyfes wat is die gast triest as fuck.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
KLB / 'Vluchtelingen' die aanpappen met Nederlandse meisjes![]()
ben jij ook de spreadsheet koning??quote:Op maandag 9 januari 2017 09:01 schreef seto het volgende:
lekker pivot tables maken
over een uurtje ofzo
eerst even wakker worden toch haha
Het overgrote deel van de posters hier moet googlen wat dat betekent.quote:
maak er elke week wel paar voor de rapportagequote:Op maandag 9 januari 2017 09:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ben jij ook de spreadsheet koning??
beetje mailtje sturen naar die stage gozer dat hij 1 of andere paragraaf voor z'n Stimo werkstukje beter moet doen en gewoon heel moeilijk kijken als iemand binnenkomtquote:Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef seto het volgende:
[..]
maak er elke week wel paar voor de rapportage
doe dan gwn macro maar doe alsof ik er een uurtje mee bezig ben??
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
beetje mailtje sturen naar die stage gozer dat hij 1 of andere paragraaf voor z'n Stimo werkstukje beter moet doen en gewoon heel moeilijk kijken als iemand binnenkomt
Ja want jij hebt t echt gemaakt in je leven met je 'universitaire' kennis. Je komt niet van Fok af.quote:Op maandag 9 januari 2017 09:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
beetje mailtje sturen naar die stage gozer dat hij 1 of andere paragraaf voor z'n Stimo werkstukje beter moet doen en gewoon heel moeilijk kijken als iemand binnenkomt
Dit. Mensen de niet (netjes) kunnen programmeren in VBAquote:Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef seto het volgende:
[..]
maak er elke week wel paar voor de rapportage
doe dan gwn macro maar doe alsof ik er een uurtje mee bezig ben??
Goed punt, maar zo bedoelde ik het niet.quote:
echt hequote:Op maandag 9 januari 2017 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want jij hebt t echt gemaakt in je leven met je 'universitaire' kennis. Je komt niet van Fok af.
Weissman neukt tenminste nog. Geen kwaliteit, maar als het maar een gat heeft.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt he
iedereen is zgn succesvol hier
maar ondartussen posten posten posten
hey seto
hey weissman
haha jatog
laterz
Oeff is dat een verwijzing naar een andere Turkse poster hier?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weissman neukt geen kwaliteit, als het maar een gat heeft.
Ja toch.
wanneer heb ik geclaimd succesvol te zijn broertje??quote:Op maandag 9 januari 2017 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt he
hey seto
hey weissman
haha jatog
laterz
Geen idee?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oeff is dat een verwijzing naar een andere Turkse poster hier?
idd jongequote:Op maandag 9 januari 2017 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt he
hey seto
hey weissman
haha jatog
laterz
Minder op iex hangen jij.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef seto het volgende:
indd wees gewoon blij met dingen
zoals
Turkse lira zakt weer verder weg
Wie zegt datquote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef Faeroer het volgende:
maar ik dacht dat Erdogan zo goede man voor de ekonomie??
Iemand is er hier op haar clit getrapt.quote:Op maandag 9 januari 2017 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want jij hebt t echt gemaakt in je leven met je 'universitaire' kennis. Je komt niet van Fok af.
= goedkoop op vakantie!!!quote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef seto het volgende:
indd wees gewoon blij met dingen
zoals
Turkse lira zakt weer verder weg
Dat afmeten aan de dagkoest van de muntquote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef Faeroer het volgende:
maar ik dacht dat Erdogan zo goede man voor de ekonomie??
Ff harder schatje. Ben er bijnaquote:Op maandag 9 januari 2017 13:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand is er hier op haar clit getrapt.
True.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wie ook goud hamsterde? De nazi's. Erdogan is literally Hitler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |