SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Sowieso boeien al die youtube personalities me weinig. Enige die ik volg is Ashens maar dat is alleen omdat hij allerlei zooi reviewed en grappig is.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Beach het volgende:
je zal je maar bezig houden met YT mensen als Rich Piano of Dom of Jeff enz
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Beach het volgende:
je zal je maar bezig houden met YT mensen als Rich Piano of Dom of Jeff enz
Tyfes wat is die gast triest as fuck.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
KLB / 'Vluchtelingen' die aanpappen met Nederlandse meisjes![]()
ben jij ook de spreadsheet koning??quote:Op maandag 9 januari 2017 09:01 schreef seto het volgende:
lekker pivot tables maken
over een uurtje ofzo
eerst even wakker worden toch haha
Het overgrote deel van de posters hier moet googlen wat dat betekent.quote:
maak er elke week wel paar voor de rapportagequote:Op maandag 9 januari 2017 09:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ben jij ook de spreadsheet koning??
beetje mailtje sturen naar die stage gozer dat hij 1 of andere paragraaf voor z'n Stimo werkstukje beter moet doen en gewoon heel moeilijk kijken als iemand binnenkomtquote:Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef seto het volgende:
[..]
maak er elke week wel paar voor de rapportage
doe dan gwn macro maar doe alsof ik er een uurtje mee bezig ben??
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
beetje mailtje sturen naar die stage gozer dat hij 1 of andere paragraaf voor z'n Stimo werkstukje beter moet doen en gewoon heel moeilijk kijken als iemand binnenkomt
Ja want jij hebt t echt gemaakt in je leven met je 'universitaire' kennis. Je komt niet van Fok af.quote:Op maandag 9 januari 2017 09:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
beetje mailtje sturen naar die stage gozer dat hij 1 of andere paragraaf voor z'n Stimo werkstukje beter moet doen en gewoon heel moeilijk kijken als iemand binnenkomt
Dit. Mensen de niet (netjes) kunnen programmeren in VBAquote:Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef seto het volgende:
[..]
maak er elke week wel paar voor de rapportage
doe dan gwn macro maar doe alsof ik er een uurtje mee bezig ben??
Goed punt, maar zo bedoelde ik het niet.quote:
echt hequote:Op maandag 9 januari 2017 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want jij hebt t echt gemaakt in je leven met je 'universitaire' kennis. Je komt niet van Fok af.
Weissman neukt tenminste nog. Geen kwaliteit, maar als het maar een gat heeft.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt he
iedereen is zgn succesvol hier
maar ondartussen posten posten posten
hey seto
hey weissman
haha jatog
laterz
Oeff is dat een verwijzing naar een andere Turkse poster hier?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weissman neukt geen kwaliteit, als het maar een gat heeft.
Ja toch.
wanneer heb ik geclaimd succesvol te zijn broertje??quote:Op maandag 9 januari 2017 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt he
hey seto
hey weissman
haha jatog
laterz
Geen idee?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oeff is dat een verwijzing naar een andere Turkse poster hier?
idd jongequote:Op maandag 9 januari 2017 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
echt he
hey seto
hey weissman
haha jatog
laterz
Minder op iex hangen jij.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef seto het volgende:
indd wees gewoon blij met dingen
zoals
Turkse lira zakt weer verder weg
Wie zegt datquote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef Faeroer het volgende:
maar ik dacht dat Erdogan zo goede man voor de ekonomie??
Iemand is er hier op haar clit getrapt.quote:Op maandag 9 januari 2017 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want jij hebt t echt gemaakt in je leven met je 'universitaire' kennis. Je komt niet van Fok af.
= goedkoop op vakantie!!!quote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef seto het volgende:
indd wees gewoon blij met dingen
zoals
Turkse lira zakt weer verder weg
Dat afmeten aan de dagkoest van de muntquote:Op maandag 9 januari 2017 12:23 schreef Faeroer het volgende:
maar ik dacht dat Erdogan zo goede man voor de ekonomie??
Ff harder schatje. Ben er bijnaquote:Op maandag 9 januari 2017 13:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand is er hier op haar clit getrapt.
True.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wie ook goud hamsterde? De nazi's. Erdogan is literally Hitler.
Dat zijn de meeste Nederlanders dan ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:09 schreef seto het volgende:
[..]
alleen tokkies en allochtonies gaan toch op vakantie naar turkije?
waar gaan de mensen uit jouw land graag heen op vakantie?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste Nederlanders dan ook.
Politieburos in Turkije; rugzakje mee enzoquote:Op maandag 9 januari 2017 16:12 schreef seto het volgende:
[..]
waar gaan de mensen uit jouw land graag heen op vakantie?
KLeine kindjes neuken in Thailandquote:Op maandag 9 januari 2017 16:12 schreef seto het volgende:
[..]
waar gaan de mensen uit jouw land graag heen op vakantie?
quote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Politieburos in Turkije; rugzakje mee enzo
en toch hier blijvenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste Nederlanders dan ook.
Ben Nederlandse.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De benaming 'tokkie' is typisch Nederlands.
Nee dus
Somaliers en aboriginalsquote:Op maandag 9 januari 2017 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Lol Turken
Bestaat er een lelijker volk?
luister ouwe in die tijd dat ik weg was heb ik stappen gezetquote:Op maandag 9 januari 2017 12:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd jonge
Sappel jij maar gewoon lekker door. Hard voor weinig enzo. Straks je vutje, dan pensioentje, das de real leef tog
Richting UWV bedoel je.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
luister ouwe in die tijd dat ik weg was heb ik stappen gezet
reuzenspronge
En Turks, toch?quote:
De goede kant van het bureau: daar lopen de meningen nogal over uiteen.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
aan de goede kant van het bureau ja.
vriend hoe gaat het met de passive income stroom??quote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
luister ouwe in die tijd dat ik weg was heb ik stappen gezet
reuzenspronge
zo rond als de wereld bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Wat is Turks. Ben een wereldburger
1 2 3 4 5 6 | YOU HAVE BEEN VISITED BY THE ISLAMIC TRUCK OF TOLERANCE _________________¶__________ |religion of peace ||l |””\__,_ |____________________|||__|__|__|] (@)@)******************(@)(@)**(@) POST "NOT TODAY, AHMED" OR YOUR MOTHER WILL GET RUN OVER BY THE TRUCK OF TOLERANCE |
Seto is in zo'n piramidemail getraptquote:
pics.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn billen worden wel ronder langzaam![]()
Kreeg er een stijfje van.
waar en wanneerquote:
👍quote:
Prima. I will be waitingquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
👍
Geef me twee minuten om te kijken, als het niks is ben ik weg en merk je niks. Anders voor je wel wat prikken
"Schat, ik moet overwerken"quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
👍
Geef me twee minuten om te kijken, als het niks is ben ik weg en merk je niks. Anders voor je wel wat prikken
ja want de zolderkamerautist die ik ben blijft wel op flinke afstand staanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima. I will be waitingKlein prikje zeker
acquisitie overlegquote:
BBC size ha?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja want de zolderkamerautist die ik ben blijft wel op flinke afstand staan
haha je gaat hem toch niet in een turk steken hahhahaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
👍
Hahahquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha je gaat hem toch niet in een turk steken hahhaha
BCCquote:
wat vind je van haarlemquote:
tenzij vlindermesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha je gaat hem toch niet in een turk steken hahhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |