Harriequote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:27 schreef Vasion het volgende:
Ik ben hartelijk verwelkomt in die SC
Dat maak ik hier nou zelden mee.
De baas van Robin ja. Boy Wonder.quote:
Morgen contract tekenen bij mijn nieuwe baas Knut. Dan weet je dat. Een kaartje met felicitatie uit Spanje zou op zijn plek zijn.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Er staat zelfs zo'n klb'er in de top25 van dit jaar.Die haags toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen contract tekenen bij mijn nieuwe baas Knut. Dan weet je dat. Een kaartje met felicitatie uit Spanje zou op zijn plek zijn.
Gefeliciteerd, ouwe.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen contract tekenen bij mijn nieuwe baas Knut. Dan weet je dat. Een kaartje met felicitatie uit Spanje zou op zijn plek zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker nietquote:Op zondag 8 januari 2017 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat die opgeheven was, dus niet
Een felicitatie uit Hoofddorp ook goed?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heeft de uitslag gelogen, maar nice.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb de 1e beelden gevonden stijn
Was geen sprint gewoon alleen over de finish
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou het wederzijds zijn denk je?quote:Op zondag 8 januari 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis de Eredivisie eigenlijk best wel nu.
Dank je.quote:
Bedoel je dit hier in de 'tik hem aan ouwe' of bedoel je dat ik oud ben?quote:
Thanks ouwe.quote:
Als het jou betreft mag die felicitatie overal vandaag komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een felicitatie uit Hoofddorp ook goed?
Dank je haags_kwartiertje.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 januari 2017 12:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bedoel je dit hier in de 'tik hem aan ouwe' of bedoel je dat ik oud ben?
Jij bent te jong om tegen LL ouwe te zeggen. Dat kan alleen tegen mensen van ongeveer je eigen leeftijd anders is het een grove belediging.quote:
Dat je mij oud vindt. Of je vindt mij gewoon wijs. Dat kan ook.quote:
Ik vind je een wijs mens. Als ik vond dat je oud was, zou ik wat naarder uit de hoek zijn gekomen.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat je mij oud vindt. Of je vindt mij gewoon wijs. Dat kan ook.
Ik heb mijn post, a la Leo Blokhuis, aangevuld. Evolutie van het liedje door vele jaren. Waarbij die van Johnny Cash het beste is. Het grappige is dat dit liedje in zo verschrikkelijk veel uiteenlopende series en films heeft gezeten dat iedereen het wel kent.quote:
Ja, John de Wolfquote:Op zondag 8 januari 2017 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga vrijdagavond naar FC de Rebellen, iemand bekend mee?
Ik had hier een topopmerking in gedachten, maar wil onze goede band niet schaden.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je een wijs mens. Als ik vond dat je oud was, zou ik wat naarder uit de hoek zijn gekomen.
Jawel.quote:
(Dit is haags_ ten voeten uit)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de verjaardag van Bowie.Bo wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |