Ga gewoon weg dikzakquote:Op zondag 8 januari 2017 11:21 schreef Vasion het volgende:
Oke, onder deze is lijn is het VBL-sc en Vasion TEGEN DE REST
DIT
IS
...
VBL!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 7 dagen achterstand he.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Meer posts dan Scrummie Kapo en Flopland. Hoewel laatst genoemde zelden hier is. Ook vorig jaar al.
Normaal zou dan 1+1 dan 2 zijn, maar bij jou gaat het wat langzamer allemaal geloof ikquote:Op zondag 8 januari 2017 11:27 schreef Vasion het volgende:
Ik ben hartelijk verwelkomt in die SC
Dat maak ik hier nou zelden mee.
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Er staat zelfs zo'n klb'er in de top25 van dit jaar.Haags, xcachet, CatkillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Pansier de hand schud met Picorni.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Een pact met de duivel. Vasion sluit 'm.
Postte ie alleen nog maar daarquote:Op zondag 8 januari 2017 11:31 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Wisten jullie zelfs dat Haags meer heeft gepost vorig jaar in de KLB SC dan in VBL SC?
Touché.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij gewoon uitlogt
Ja, mammaquote:Op zondag 8 januari 2017 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder.
Ruim je kamer op schijt kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |