Harriequote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:27 schreef Vasion het volgende:
Ik ben hartelijk verwelkomt in die SC
Dat maak ik hier nou zelden mee.
De baas van Robin ja. Boy Wonder.quote:
Morgen contract tekenen bij mijn nieuwe baas Knut. Dan weet je dat. Een kaartje met felicitatie uit Spanje zou op zijn plek zijn.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Er staat zelfs zo'n klb'er in de top25 van dit jaar.Die haags toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen contract tekenen bij mijn nieuwe baas Knut. Dan weet je dat. Een kaartje met felicitatie uit Spanje zou op zijn plek zijn.
Gefeliciteerd, ouwe.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen contract tekenen bij mijn nieuwe baas Knut. Dan weet je dat. Een kaartje met felicitatie uit Spanje zou op zijn plek zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker nietquote:Op zondag 8 januari 2017 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat die opgeheven was, dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |