Met zwarte haren ?quote:
Toch nog 26 likesquote:Op zondag 8 januari 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, Simba mag er ook wezen qua gewicht.
En die moeder is stoned, niet dronken zie ik nu. Oh well..
Godverdomme, moest serieus echt keihard lachen.
Ik merk dat de snelheid die op Haxball heb ontwikkeld nu goed van pas komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
MEN / Crewlid-telspel #11 #teamusers #teamcrew
Dit is echt het meest levenloze spel ooit
Dan heb jij zeker nog nooit Home Alone 4 gezien.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net catch. 44 afgekeken en dit was met recht de slechtste film die ik ooit gezien heb en dat zegt wat.
Ik heb een memoriam voor GGMM geschreven.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijk je bij NRC-familieberichten?
Heb er net eentje op.quote:
Genot man.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben voor de 1e keer probleemwijken aan het kijken
Ik dacht dat jij weg ging?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef GGMM het volgende:
JA GEVONDEN
MOEST WEER HARDOP LACHEN
[ afbeelding ]
Vooruit dan maar. Na één schamele week zie je toch geen verschil joh.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen zag ik deze post. Moest even reageren.
OP DEZE WIJZE NIET NEEquote:Op zondag 8 januari 2017 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Na één schamele week zie je toch geen verschil joh.
Niet geklikt.quote:
Ok dikke.quote:
Kapo.quote:
Nooit van gehoord, even opzoeken.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo drizzy. Net kaartjes voor Batushka gekocht in Leiden, ken je hen?
Toffe liveoptredens en muziek. Vernieuwend zelfs wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kapo.
[..]
Nooit van gehoord, even opzoeken.
Kan goed. Ik wilde ze al een tijdje live zien namelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht, die lui, heb je volgens mij weleens gelinkt, is wel tof
Ik kan "this empty life" wel vindenquote:Op zondag 8 januari 2017 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Melancholie2al blijft empty world van zijn eerste album ook een topnummer die hier niet op zou misstaan
Ik kan het nu niet aanklikken overigens. Momenteel op een gebrekkige WiFi waarop ik bijna door de limiet beb
Spotifygenot. Slechts bij een enkele band hoef ik maar naar YouTube waarvan gorgoroth er helaas wel 1 is. De albums die er al opstaan zijn remastered onzinquote:Op zondag 8 januari 2017 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb ik soms toch een pokkehekel aan youtube, waar sommige nummers eeuwig aan het laden zijn maar niet afspelen
Oh, ja dat is wel beter inderdaad. IN T HIS EMPTY LIFEEEEEquote:Op zondag 8 januari 2017 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan "this empty life" wel vinden
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spotifygenot. Slechts bij een enkele band hoef ik maar naar YouTube waarvan gorgoroth er helaas wel 1 is. De albums die er al opstaan zijn remastered onzin
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)quote:Op zondag 8 januari 2017 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.
quote:Op zondag 8 januari 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)
Maar goed. Ik ga maar eens slapen met morgen een trein richting Kopenhagen voor de boeg.
Meur zequote:Op zondag 8 januari 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)
Maar goed. Ik ga maar eens slapen met morgen een trein richting Kopenhagen voor de boeg.
Komt NU voorbijquote:Op zondag 8 januari 2017 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel beter inderdaad. IN T HIS EMPTY LIFEEEEE
Ook jij: meur zequote:
Beatles ook niet toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.
Je moet erica op reis kijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 08:31 schreef Vasion het volgende:
Ik zag gisteren Sarah Kroos op npo1.
Wederom het levende bewijs dat vrouwe geen humor hebben.
Normaal word ik helemaal eng van dikke mensen maar dit is idd best leukquote:Op zondag 8 januari 2017 08:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet erica op reis kijken
Genot
Ik viel in slaap en mn wekker ging om half 5 dus ik naar die website waar ik dacht dat het was maar nee. Ook nog steephill geprobeerd en ook niet. Uitermate teleurstellend begin vd dagquote:
Gerrans heeft niet gewonnen, als goedmakertje.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik viel in slaap en mn wekker ging om half 5 dus ik naar die website waar ik dacht dat het was maar nee. Ook nog steephill geprobeerd en ook niet. Uitermate teleurstellend begin vd dag
Ewan?quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerrans heeft niet gewonnen, als goedmakertje.
http://www.procyclingstat(...)lia_-_Road_Race_2017quote:Op zondag 8 januari 2017 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Beetje zoals pim ligthart die bij ons ineens won
Haas is ook geen pannekoekquote:Op zondag 8 januari 2017 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)lia_-_Road_Race_2017
Gerrans dus verslagen in een sprintje, genot. Misschien vissen we vandaag nog ergens beeldmateriaal op.
Amerikaans Samoa 75%quote:Op zondag 8 januari 2017 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rde-6093650-a1540077
Goed artikel over dikke mensen in Oceanië, het hoe en waarom.
Een video over de mooiste vrouw ter wereld niet klikable vinden zegt misschien wat over jou.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vasion moet iets doen aan zijn linkdumps want ik klik nooit
Die is zeker niet op schiphol geweestquote:Op zondag 8 januari 2017 09:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een video over de mooiste vrouw ter wereld niet klikable vinden zegt misschien wat over jou.
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Walking Dead is een ongelooflijke kutserie.
Ik ga het zo maar opzetten om me dood te ergeren.
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos uit op een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.
Oneens.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos door om een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.
Wat moet dat KLB tuig hier.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Rot op.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
Dit is een vrij forum ik heb ook rechten!!quote:
Knap. We hebben hier de eerste persoon op aarde die ziet wat er in iemand anders hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
quote:
Schrijf het van je af op de FP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
Oh, dus straks heb ik het gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen haal je ze hierheen Vasion.
Chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |