Iedereen valt echter in het niet bij Eythora Thorsdottir.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs ietwat verwijfde mannen zijn niet veilig bij hem.
Die heeft inmiddels toch wel een straatverbod aangevraagd denk ik zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen valt echter in het niet bij Eythora Thorsdottir.
Dit is zeker waarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen valt echter in het niet bij Eythora Thorsdottir.
Juist daarom streep ik haar af als mol. Ze wil te graag als de mol gezien worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:05 schreef svann het volgende:
Sanne is de bekendste.
Heb me afgevraagd of die alleen mee zou doen als ze de mol kon zijn.
Die neiging heb ik ook, maar dat had ik ook bij Kees Tol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Juist daarom streep ik haar af als mol. Ze wil te graag als de mol gezien worden.
Ik heb zo het idee dat de redactie ons ontzettend graag op Jeroen en/of Roos wil hebben. Denk zelf dat die heel ver komen in het spel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Chai het volgende:
De piloot van de van de helikopter zei trouwens iets over Mol Airlines, dus wellicht een hint dat de mol in de helikopter zat? Past ook in het plaatje van Jeroen als mol.
lag het aan mij of is er eigenlijk weinig van hem echt in beeld gekomen?quote:
Thomas zou ook nog best eens kunnen idd. Ligt wat mij betreft nog volledig open eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de redactie ons ontzettend graag op Jeroen en/of Roos wil hebben. Denk zelf dat die heel ver komen in het spel.
Maar dat Thomas de mol is.
Heb ik ook gehoord ja. Iets van "Thank you for flying with Mol Ailines"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Chai het volgende:
De piloot van de van de helikopter zei trouwens iets over Mol Airlines, dus wellicht een hint dat de mol in de helikopter zat? Past ook in het plaatje van Jeroen als mol.
Ja dat bedacht ik me ook al inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Moira. het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over hoe snel ik de namen van dit seizoen oppik. Zijn er toch 8 waar ik voorheen nooit van heb gehoord (niet i.c.m. het gezicht iig).
En dát is dus mijn punt. Alleen de titel zou op hem kunnen slaan, gezien 'Zo gedaan' rechtstreeks kan komen uit 'Laat me, laat me... Ik heb het altijd ZO GEDAAN' van Ramses Shaffy (Thomas speelde mee in de serie Ramses).quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
lag het aan mij of is er eigenlijk weinig van hem echt in beeld gekomen?
Vind 't ook wel een leuke groep dus misschien is dat we 't zo snel oppikken wel een positieve voorbode voor de rest van 't seizoenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook al inderdaad
Oh, ik dacht dat Jeroen dat zei.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Urb op 07-01-2017 23:39:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit bullshit voor WIDM op fok. WIDM op fok gaat over WIDM en niet een afgeleideide fake.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Even spammen hoor.
Deze jongens verdienen gewoon wat views.
RLS / [WIDM] Een mol in Limburg.
En ik volg het al jaren en het is echt superleuk. Leuker dan de echte mol vind ik. En dat vind ik al heel erg leuk.
Als je echt molfan bent, dan moet je het eens een kans geven.
Lol sorry voor de offtopic verder.
Ok,, ik neem voor het gemak maar aan dat jij weet welke topics hier mogen.. Sorry hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 01:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vind dit bullshit voor WIDM op fok. WIDM op fok gaat over WIDM en niet een afgeleideide fake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |