Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sanne is wel erg verdacht maar ik vind Margriet en Sanne na elkaar iets te veel op elkaar lijken
Dat maakt de makers in ieder geval niks uitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sanne is wel erg verdacht maar ik vind Margriet en Sanne na elkaar iets te veel op elkaar lijken
ja dat is waarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:53 schreef Moira. het volgende:
Er zijn in het verleden meer dan genoeg kandidaten geweest die doelbewust zulk soort T-shirts aan hebben getrokken om de kijkers te fucken. Diederik zie ik daar absoluut voor aan
Ja precies, ideale gelegenheid om zo'n shirt aan te schaffen/trekkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is waar
juist door de scheikunde etc
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:54 schreef Moira. het volgende:
Maar dat van dat shirt is toch al bekend sinds de eerste persfoto's eruit gingen?
Jij vindt iedereen een lekker wijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja gvd.
Lekker wijf trouwens die Celina
Zelfs ietwat verwijfde mannen zijn niet veilig bij hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen een lekker wijf.
Iedereen valt echter in het niet bij Eythora Thorsdottir.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs ietwat verwijfde mannen zijn niet veilig bij hem.
Die heeft inmiddels toch wel een straatverbod aangevraagd denk ik zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen valt echter in het niet bij Eythora Thorsdottir.
Dit is zeker waarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen valt echter in het niet bij Eythora Thorsdottir.
Juist daarom streep ik haar af als mol. Ze wil te graag als de mol gezien worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:05 schreef svann het volgende:
Sanne is de bekendste.
Heb me afgevraagd of die alleen mee zou doen als ze de mol kon zijn.
Die neiging heb ik ook, maar dat had ik ook bij Kees Tol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Juist daarom streep ik haar af als mol. Ze wil te graag als de mol gezien worden.
Ik heb zo het idee dat de redactie ons ontzettend graag op Jeroen en/of Roos wil hebben. Denk zelf dat die heel ver komen in het spel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Chai het volgende:
De piloot van de van de helikopter zei trouwens iets over Mol Airlines, dus wellicht een hint dat de mol in de helikopter zat? Past ook in het plaatje van Jeroen als mol.
lag het aan mij of is er eigenlijk weinig van hem echt in beeld gekomen?quote:
Thomas zou ook nog best eens kunnen idd. Ligt wat mij betreft nog volledig open eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de redactie ons ontzettend graag op Jeroen en/of Roos wil hebben. Denk zelf dat die heel ver komen in het spel.
Maar dat Thomas de mol is.
Heb ik ook gehoord ja. Iets van "Thank you for flying with Mol Ailines"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Chai het volgende:
De piloot van de van de helikopter zei trouwens iets over Mol Airlines, dus wellicht een hint dat de mol in de helikopter zat? Past ook in het plaatje van Jeroen als mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |