Dat moeten hun weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze zeggen dat VBL vol zitten met zielepoten
Iets met een pot en een ketel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in deze SC het nog het best voor elkaar hebben als ik alle andere SC's bekijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij lult. Onruststokertje. Niemand durft ons toch aan te pakken JR. Je weet toch
De ironiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwachtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Nu jij hier post zit er wel een kern van waarheid in.
Als ik een blik werp op dat KLB SC vind ik ook niet dat daar bijster veel verstandige teksten staan.quote:
Ik en GGMM zijn het hiermee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een blik werp op dat KLB SC vind ik ook niet dat daar bijster veel verstandige teksten staan.
Waarom post je er dan nog?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik en GGMM zijn het hiermee eens
Het is fatsoenlijker om GGMM en ik te zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik en GGMM zijn het hiermee eens
Je kan ook een leuke hobby zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet iets belachelijk te maken hebben
Ik ben fervent Feyenoord supporterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook een leuke hobby zoeken
Ja dat gun je niemand.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben fervent Feyenoord supporter
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Dromedaris heeft de Oase gevonden. Ik herhaal: de Dromedaris heeft de Oase gevonden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Dromedaris heeft de Oase gevonden. Ik herhaal: de Dromedaris heeft de Oase gevonden.
Haha poepquote:
Je had ook gewoon de OP kunnen lezen, maar blijkbaar ben je nog te achterlijk dat dat uberhaupt bij je opkomt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb Stijn al DM gestuurd. Jij bent tenslotte geen crew meer
Ik las er per ongeluk een artikel over op de frontpage, zuurpruim.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de OP kunnen lezen, maar blijkbaar ben je nog te achterlijk dat dat uberhaupt bij je opkomt.
En daar stond niet uitgelegd wat het is?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las er per ongeluk een artikel over op de frontpage, zuurpruim.
Helemaal niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gespeeld.
Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Nou ja, ook.
Maar ik won een rambo-potje met alle 3 de punten vriend.
Ik begin écht teringgoed te worden in dat spel.
Nee ik ging nog wel mee in de Curve Fever hype maar haxball boeit toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht echt dat ik de enige was hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |